Åhh hvad, i kan vel godt tåle et billede af den. Jeg kan faktisk godt anbefale at man giver sig selv sådan en i fødelsdagsgave, man bliver helt vildt glad ;-) Så jeg har lært, at jo hårdere man arbejder, jo bedre gaver får man.
Hvor lang tid har du så lejet den i?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Åhh hvad, i kan vel godt tåle et billede af den. Jeg kan faktisk godt anbefale at man giver sig selv sådan en i fødelsdagsgave, man bliver helt vildt glad ;-) Så jeg har lært, at jo hårdere man arbejder, jo bedre gaver får man.
Hvor lang tid har du så lejet den i?
Den koster det samme som en Polo i Danmark, så jeg har skam købt den :-)
Det var så en af de ting i dag jeg godt kunne have undværet :)
Jeg laver live lyd for tiden med et band der kalder sig Herredømmet (Oliver Zahles, Tobias Trier, Carsten Lykke og Kenneth Thordal) - de har en sang der heder "Hår på ryyggen", der indledes af en hyldest til kvinder, for det faktum at man meget ofte ser gamle grimme mænd (og ja, nogle gange med hår på ryggen), der er gift med smukke unge kvinder - og meget sjældent det modsatte.
Dbh Martin
Tillykke med fødselsdagen.. navnebroder.
Kan se du holder til i porsche-distriktet, så bilen holdt sikkert bare ulovligt parkeret udenfor din dør.
Jeg forvilder mig selv snart ned tæt på et porsche-distrikt i Frankrig (for en halv uges tid). Så hvis det er ligegyldigt, hvilken porsche der er på billedet og hvilke omgivelser den står i, så skal jeg glædeligt skyde et par porsche-billeder til dig.
Og jo jeg må godt drille lidt, når du så fint har ødelagt min nattesøvn (var den nok blevet alligevel) med det andet billede du upload'ede.
De bedste fødselsdagshilsner Martin S. Heiselberg - random amino'er
Tillykke med dagen og de fede gave, helt klart min ynglingsbil og skal til nok få råd til sådan i fremtiden. Det skal dog været før jeg bliver for gamle og kommer til at se dum ud i den