Hahaha! Tak for det - det var lige godt den bedste kapitulation jeg længe har mødt - normalvis plejer man BARE at lade være med svare. Men respekt.
Lasse |
Hov Lasse - Blev du fornærmet! Det står da ikke i MLM grønspætte bogen... eller hvordan er det nu lige.
Jeg går ikke udfra det er kaffe du sælger og jeg ved ikke lige hvad det er nu pusher men jeg vil komme med et vildt gæt: Det er en eller anden form for helse produkt med masser af antioxidanter og andre super gode argumenter. Det er fint med mig hvis du syntes det er godt og kan kun ønske dig held og lykke med dine 'jeg har en god forretningsmulighed til dig'.
- og du har ret jeg kapitulere helt og overgiver mig og anerkender dig fuldt ud som MLM overmanden der er udset til at frelse verden gennem et hav af produkter der bare strutter af sundhed
- og ja jeg er fordomsfuld og skære alle over en kam og det er da muligt at du er den 0,001% som faktisk har et godt produkt hvor folk bare kommer igen og igen pga. produktet, men omvendt så er det ofte dem der argumenter udfra salgskanaler, metoder altså alt andet end at diskutere produkterne, der er de mest indædte MLM guruer.
Mit lyssværd er løbet tør for strøm og jeg overlader kampen til Jedi ridderne, India Jones, Yogi bear eller alle andre der vil tage kampen op mod MLM impreriet.
May the force be with you :-)