Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelthen bare ved at BOBLE over af glæde!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, uha, uha, min nye, stationære MAC er LÆKKER! Og sikket FEDT tastatur!

Jeg var bare lige nødt til at komme af med det på sådan en almindelig lørdag, hvor jeg liiige var heldig at have lidt arbejde at afprøve på den …

Og så den eminente måde Mac har det med at få flyttet det hele fra en gammel til en ny maskine … DET ER BARE KLASSE!

Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 14:12

MAC er bare bedre.

Alle der siger det modsatte har bare ikke prøvet en... :-)

Tillykke med den!

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14

Uhhhh - jeg kender det.... TILLYKKE med din nye mac ! Der er bare ikke noget bedre (næsten) Big Smile

Da jeg fik min macbook var jeg totalt høj i flere uger over den - kunne bare sidde og kigge på den og nyde synet af vidunderet - og ikke mindst alle de lækre luksuriøse detaljer og funktioner som følger med. Og skærmbilledet ikke at forglemme - der findes ingen bedre skærm!!!

Tillykke med hende Wink

Mange hilsener Helle

PS - jeg læste i øvrigt lige dit indlæg på din blog - og hvor har du ret i at man skal aflæse kunderne og hvad de ønsker..... alt for mange bureauer arbejder ud fra at de selv vil være stolte af det færdige produkt - og det kan give en masse problemer hvis man ikke har samme smag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Ja ik'? Programmer, indstillinger, opgaver, fonte … ALT er bare flyttet uden problemer. Og maskinerne klarede det bare selv! Så selvom jeg lige beholder den gamle den næste uge for en sikkerheds skyld, så får jeg med garanti ikke brug for den!

Den gamle er også allerede solgt … Big Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:17

Som PC/windows bruger, sidder jeg bare og fælder en tåre ved tanken om at jeg snart skal have ny maskine Angry

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

Det var da virkelig trist at høre! Jeg har glædet mig som et lille bitte barn! hehe …

Vi sad og så film i aftes, mens maskinerne selv klarede det med at få flyttet alt over. Det er sgisme til at have med at gøre!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Helle - houseofkids.dk:

PS - jeg læste i øvrigt lige dit indlæg på din blog - og hvor har du ret i at man skal aflæse kunderne og hvad de ønsker..... alt for mange bureauer arbejder ud fra at de selv vil være stolte af det færdige produkt - og det kan give en masse problemer hvis man ikke har samme smag.

Ja, Helle, jeg har også alt for ofte oplevet, at kunder er kommet til os (da jeg arbejdede ved et stort trykkeri i Århus) – efter at have brugt en frygtelig masse penge på et smart reklamebureau og ikke fået det, de ønskede. Det er sgisme da trist!

Jeg synes, det er mangel på respekt for kundens ønsker og budget ikke at lave det, de ønsker. Jeg ser det dog også lidt som min opgave at forsøge at lede kunden i den retning, der giver et godt, grafisk resultat, men hvis ikke de vil i den retning, holder jeg også hurtigt igen og laver det, de beder om.

Jeg har så også oplevet, at folk synes, mine referencer er alt for forskellige – at de ikke kan se, hvordan min stil er. Det må dog være underordnet, da det vigtigste er, at kunden får det, den ønsker og er tilfreds. Der findes intet bedre end en tilfreds kunde! (Jo, måske lige en ny mac Big Smile)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:24

Tillykke herfra.

Blot lige for at styre min indre nørd - kan vi få nogle specifikationer på hvad det er for et dyr du har købt? Geeked.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:26

Tillykke!  Nu maa du saa hellere beskytte den bedst muligt med konstant-opdateret AntiVirus software!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27

En ganske almindelig QUAD-core uden en masse dingel-dangel. Dog lige trådløs mus har jeg taget med. Så den er ikke engang speciel … Big Smile

Jeg regner dog med at købe lidt ekstra ram og sætte i, men det kan godt klares med andet end Apples dyre version … hehe. Lige nu spiller skidtet dog bare!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)