Der er i mine øjne plusser og minusser ved Mac i forhold til PC. Jeg har i mit daglige arbejde brug for en PC, så det er hvad jeg har og arbejder med, og det falder mig derfor også nemmest, da jeg efterhånden er meget vant til det. Ikke fordi jeg syntes vi behøver diskutere det, jeg syntes bare lige jeg skulle bekende min religion før end jeg skrev i denne tråd =D
Jeg har siddet og klippet lidt film her i løbet af weekenden, i en "all-mac" suite. I den forbindelse, havde jeg lige "glæden" af at prøve det nye tastatur på en af de iMac's der står til at hente filer fra nettet, etc. Jeg vil blot sige at jeg ikke syntes særlig godt om det. Det er ligesom om det kræver for lidt kræft at trykke på en tast, så man hurtigt får trykket på noget man ikke havde tænkt sig. Når man som mig sidder og skriver ret hurtigt, og uden altid at kigge helt så meget på hvad man egentlig skriver, kan det godt være lidt irriterende.. :)
Det er nok bare mig der er vandt til alle andre keyboards, og det er nok bare et spørgsmål om tilvænning.. Jeg måtte bare lige dele min oplevelse, når du nu fremhævede det som det sejeste ved din nye mac.. :) Men flot er det - som altid med Mac.
Jeg er bare lykkelig for at de dog ikke har skiftet det tastaturet på den Mac Pro jeg sidder og klipper på. =D
Men tillykke med den - og jeg er glad for at du er glad for den. ;-)