Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelthen bare ved at BOBLE over af glæde!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam Norton – og får utrolig få spam-mails. Nu er de fleste virus jo også stadig udviklet til pc-verdenen, da det er et langt større marked. I alle de år jeg har arbejdet med mac (siden 1995) har jeg nu heller ikke oplevet en virus på en mac … hverken min, kollegers eller andre.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:44

Reklameshoppen.dk:

Som PC/windows bruger, sidder jeg bare og fælder en tåre ved tanken om at jeg snart skal have ny maskine Angry

Så må du jo investere i en mac - så lover jeg dig du bliver i RIGTIG godt humør Yes

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:47

sandfær-andersen:
(da jeg arbejdede ved et stort trykkeri i Århus)

Hvor?

sandfær-andersen:
Jeg har så også oplevet, at folk synes, mine referencer er alt for forskellige – at de ikke kan se, hvordan min stil er

Du kunne måske - ud for hver reference - skrive hvad opgaven gik ud på og hvad kunden ønskede - og hvordan du valgte at løse det. Og så generelt slå på at du lytter til kunden og ikke har ambitioner om at udleve din egen designstil hvis det ikke er det som der er behov for.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:50

Helle - houseofkids.dk:

Reklameshoppen.dk:

Som PC/windows bruger, sidder jeg bare og fælder en tåre ved tanken om at jeg snart skal have ny maskine Angry

Så må du jo investere i en mac - så lover jeg dig du bliver i RIGTIG godt humør Yes

Ja det kunne godt være jeg skulle få prøvet det af en gang..... har faktisk stortset ikke brugt en mac i 15 år..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Helle - houseofkids.dk:

Hvor?

Phønix-Trykkeriet (som så blev opkøbt af Colorprint og lagt sammen med Scanprint under dennes navn …)

Ja, jeg burde nok uddybe noget mere, hvorfor mine referencer ser ud, som de gør. Kommer tid … må det vist hedde lige nu – er jeg så heldig at kunne sige!

De fleste større opgaver laves dog på direkte freelance-basis for et grafisk bureau i Randers, Phoenix Design Aid, så der må jeg ikke reklamere direkte med hver enkelt opgave. Men kig der, specielt under bøger og rapporter, hvis du ønsker at se, hvad jeg mestendels arbejder med …

Tak for din interesse!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:21

Der er i mine øjne plusser og minusser ved Mac i forhold til PC. Jeg har i mit daglige arbejde brug for en PC, så det er hvad jeg har og arbejder med, og det falder mig derfor også nemmest, da jeg efterhånden er meget vant til det. Ikke fordi jeg syntes vi behøver diskutere det, jeg syntes bare lige jeg skulle bekende min religion før end jeg skrev i denne tråd =D

Jeg har siddet og klippet lidt film her i løbet af weekenden, i en "all-mac" suite. I den forbindelse, havde jeg lige "glæden" af at prøve det nye tastatur på en af de iMac's der står til at hente filer fra nettet, etc. Jeg vil blot sige at jeg ikke syntes særlig godt om det. Det er ligesom om det kræver for lidt kræft at trykke på en tast, så man hurtigt får trykket på noget man ikke havde tænkt sig. Når man som mig sidder og skriver ret hurtigt, og uden altid at kigge helt så meget på hvad man egentlig skriver, kan det godt være lidt irriterende.. :)

Det er nok bare mig der er vandt til alle andre keyboards, og det er nok bare et spørgsmål om tilvænning.. Jeg måtte bare lige dele min oplevelse, når du nu fremhævede det som det sejeste ved din nye mac.. :) Men flot er det - som altid med Mac.

Jeg er bare lykkelig for at de dog ikke har skiftet det tastaturet på den Mac Pro jeg sidder og klipper på. =D

Men tillykke med den - og jeg er glad for at du er glad for den. ;-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46

Jeg har købt en macpro QUADcore. Hvorvidt tastaturet er forskelligt på en iMac, ved jeg intet om. Jeg skrev heller ikke dette indlæg for at prakke andre noget på – men for at dele min ubetingede glæde med jer andre! Big Smile Big Smile Big Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:55

sandfær-andersen:
Jeg har købt en macpro QUADcore. Hvorvidt tastaturet er forskelligt på en iMac, ved jeg intet om. Jeg skrev heller ikke dette indlæg for at prakke andre noget på – men for at dele min ubetingede glæde med jer andre! Big Smile Big Smile Big Smile

Det var også bare et indspark :D

jeg tror det er det samme - det er det meget tynde i alu med hvide knapper med afrundede hjørner?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10

Jep, det er det.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:13

Tænkte jeg nok. :) Sjovt som vi opfatter forskelligt. Men det er nok et spørgsmål om tilvænding.

Men tillykke med det nye system! :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)