Se vores "performance test" video for vores blyfri krystal glas, her vil du se hvor fleksible og stærke vores glas er. Et utrolig syn!
Jeg vil samtidig gerne have lov og sige tak og rose cpufan for et godt udført stykke arbejde - cpufan har samtidig været utrolig fleksibel da vi har været lidt presset med tiden. Vi er rigtig glade for resultatet.
Jeg har dog umiddelbart meget svært ved at forstå formålet med videoen.
Er den skabt på baggrund af, at I har interviewet folk og har fået en massiv tilbagemelding om, at hvis jeres glas kan holde til lidt mere end gennemsnittet, så vil de købe?
Personligt har jeg aldrig tænkt over, hvor skrøbeligt et glas er.
Hvis I skulle sammenligne jeres glas med andre, synes jeg, at det ville virke langt mere dramatisk / overbevisende / viralt, at se alle konkurrenternes glas blive smadret for åben skærm først for tll sidst at vise, at jeres glas holder.
Jegf er glad for at du kunne lide videoen - jeg er dog meget forundret over du ikke kan forstå formålet - men det håber jeg så blot andre kan :)
Jeg synes det link du sender for mig virker som en dårlig opsat tv-shop reklame, det bider ikke på mig - ikke at den ikke gør på andre. - Jeg synes der er for meget action over sådan en løsning især når vi taler eksklusive vinglas - men igen hver mand sin smag.
Tak for de flotte roser Og held og lykke med artiklerne i de forskellige medier.
Da vi har været lidt i tvivl om video'en hakker, vil det være rart hvis dem der ser video'en vil fortælle om den glider som den skal, eller om der hak i afviklingen. Oplys også samtidig hvad din internetforbindelse har af hastighed og evt. browserversion.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Formålet med videoen er at vise dem der godt kunne tænke sig og se hvor stærke og fleksible vores glas er. Ikke andet.
For os er det ikke et vildt reklame stunt vi er ude i - det er rene faktuelle data som kunden kan se hvis de har lyst - endvidere har vi de næste par uger eller 3 aftaler med diverse medier om at få skrevet artikler om netop vores glas - da vores glas er så specielle. Vi regner også med at nogle trykte medier indenfor gastronomi og vin/mad kommer til at skrive om os på et tidspunkt. - Og her er det faktisk i visse tilfælde denne video der har gjort udslaget at medierne vil skrive om os - fordi folk bliver overrasket over at det egentlig kan lade sig gøre.
Dem jeg har talt med indtil nu har synes at videoen er flot, overraskende og en god visuel forklaring på nogle af de ord vi bruger på shoppen. - Du er den første der spørg hvad formålet er, jeg synes det er indlysende.
At man så kunne have valgt din løsning hvor man bruger andre virksomheders produkter til at ophøje sit eget er jo en helt anden snak - det er jo alt efter hvad man er til og efter min mening meget et spørgsmål om hvillket produkt. Men jeg synes ikke sådan en løsning passer til os.
Jeg tog bare for interesssens skyld og loggede hvor meget båndbredde den trak og det var dårligt nok noget som kunne måles på vores linie i forhold til det andet trafik vi har. Lige da jeg prøve det, der lå linien på ca. 16% booket kapacitet.
Jeg ved ikke ret meget omkring streaming af videoer over nettet, men mit gæt vil være at det måske ikke er ude hos dem som ser filmen problemet ligger, men derimod på den server hvorfra filmen afvikles. Det tyder ihvertfald på at serveren, applikationen eller linien ikke kan følge med.
Men ellers så syntes jeg da at filmen er pæn. Den minder om den type demofilm for opvaskemaskiner, vaskepulver, knive m.m.