Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVEM har MOD - til at lave en dansk AMAZON..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej jeg har lang tid søgt og tænkt hvordan man kunne lave en dansk AMAZON model...

Er der andre som også synes det er en god ide, så byd ind måske kunne vi finde en programmør som synes om ideen..

Hej

Jesper

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 12:14

Det har jeg såmænd. men findes der egentlig ikke to lignende tilbud på det danske web?

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 12:25

hvad mener du med at der ikke findes to lignende tilbud???

Der er da mange som sælger de samme produkter, så et eller burde man kunne gøre... der er jo en grund til hvorfor Amazon er så populær i Tyskland og England.. det burde kunne kopiere til DK...

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SCANDIEURO:
hvad mener du med at der ikke findes to lignende tilbud???

Der er da mange som sælger de samme produkter, så et eller burde man kunne gøre... der er jo en grund til hvorfor Amazon er så populær i Tyskland og England.. det burde kunne kopiere til DK...

Læs lige indlægget igen ;-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:52

Hej Jesper

Er det ikke lidt samme princip som Livsstilsbasen.dk ?

Mange hilsener Helle

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jo Helle - det ligner meget godt,,,,,

Men hvis nu du skal være ærlig....

Hvilken side har du mest tillid til AMAZON eller Livsstilsbasen - hvis du ser på siden første gang og du skal søge produkter...

Jeg vil nok vælge AMAZON..

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:15

Hvad er det helt konkret du gerne vil lave, som ligner amazon?

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 13:25

Jeg vil gerne lave et alternativ til Kelkoo, Pricerunner - hvor forskellige webshop forretning fælles via en ala Amazonshop kan sælge deres produkter...

Hvis du kender Amazon, så ved du at du kan købe hos de forretninger som er tilknyttet netværket omkring Amazon, men også i de selstændige forretninger...

Jeg synes om princippet som amazon laver, fælles markedsføring, køb i hver lille forretning.

Jesper

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:49

SCANDIEURO:

Hvilken side har du mest tillid til AMAZON eller Livsstilsbasen - hvis du ser på siden første gang og du skal søge produkter...

Hvis jeg skal gå ud fra at jeg ser begge sider for første gang - som om de var helt helt nye for mig - og uden at kigge på antallet af produkter.... så ville jeg vælge livsstilsguiden. Den ser meget mere professionel ud - og er meget mere struktureret.

Når det så er sagt - så har jeg lige takket nej til samarbejde med dem. Jeg synes ideen er supergod - konceptet er smart - men, det er bare så nyt at de endnu ikke kan fremvise nogle statistikker osv. Og jeg gider ikke bruge flere penge på uafprøvede projekter. De vil have 5000 kr. om måneden til den fælles adwords annoncering - og når det endnu ikke er i fuld gang - så er der jo en vis risiko for at pengene er tabt.

Jeg tror at der skal smides rigtig mange kroner efter sådan et projekt - hvis det skal have den succes som eks Amazon har. Det er noget sværere at komme ind på markedet i dag - end det var for 5 år siden. Og så ville det jo være rigtig godt hvis man kunne udtænke netop »det« som kunne gøre forskellen....

Derudover er der så mange annoncehajer derude. Jeg er altid 99% skeptisk når nogen ringer eller skriver - ofte gider jeg ikke engang høre nærmere... så allerede der er det første bjerg som skal forceres - men men - en udfordring er jo til for at blive taget op :·) En anden ting som ville få mig til at lytte lidt mere efter ville være at procenten pr. salg var lidt lavere end ellers. Typisk kan den ligge omkring en 10-20% hvilket jo æder ens udgifter op. Så - ingen faste omkostninger og en salgsprocent på 5-8 stykker.... det ville skærpe min interesse.

Mange hilsener Helle

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 14:58

Helle, jeg giver dig langt hen af vejen ret... Men hvad om der bliver en folder som hver webshop, lægger i sin pakke når man sender sine varer som man har solgt...

Hver webshop som får et antal foldere,,,som man bare skal lægge i pakken, de forskellige webshops laver nogle tilbud som bliver ændret hver måned, og man laver reklame for hinanden...

Man kan så også lave sin fælles side hvor sin tilbud også ligger - var det en ide..

Det skal ikke være nogen forretning, man tjener penge på , men man laver reklame for sit netværk og gennem netværket får man selv reklame, var det en ide..

Måske koster det noget med 500,00 - 750,00 om måneden for siden...

Var det noget.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)