Hej Jesper Nu har jeg lige en kanon god ide... brug den bare hvis du har lyst Du kender jo godt til nethandelens store fjende - fragtomkostningerne... lav et netværk bestående af vorksomheder som gerne vil have brochurer eller andet ud til netkunder indenfor forskellige genrer - og af netbutikker som gerne vil tjene noget ekstra ved at vedlægge andres reklamer. Eksempelvis vil vores kunder sikkert synes at det var ok at få en lille reklame vedlagt om eks. lego, djurs sommerland, en ny sut på markedet og lign. Hvis eks. djurs sommerland vil betale 5 kr. pr. reklame de får ud på denne måde - direkte til deres målgruppe - så ville jeg kunne få dækket nogle af mine forsendelsesomkostninger. Synes selv det er den mest fantastiske ide - for jeg har ikke tid til at ringe og forklare mig til alle mulige og lave særlige aftaler. Men var jeg i et professionelt netværk - hvor andre kunne vælge mig som distributør af deres reklamer - så ville det være meget nemmere. Og nemt er nok noget af det man kan tjene penge på :·) I netværket skal virksomhederne så kunne læse om netbutikkernes modtagergruppe og antal af forsendelser som sendes ud om måneden. Så skal de kunne finde præcis den kanal som er givtig for deres produkt. 4 kr. til mig og 1 kr. til dig - pr. pakke. Du kender selv antallet af pakker der ryger ud af netbutikkerne om måneden - dette kunne blive en rigtig god forretning. Ærgeligt jeg ikke har tid til selv at sætte den i søen. Men - det skulle gøres topproffesionelt....... Hvad synes du? Mange hilsener Helle |
Jo det var en god ide... nu skal den bare søsættes..... men jo det var en kanon ide... jeg vil nu bare hellere have 2 kr. pr. pakke og du får 3... - forstår du min tanke,,, selvfølgelig, men det er jo ikke lige fordelingen af pengene der er det vigtige, ideen var/er god... den skal lige bearbejdes..
Hej
Jesper