Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube på en hjemmeside

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej og skyd mig nu ikke hvis indlægget skulle være skrevet i det forkerte forum/gruppeWink

Jeg har en hjemmeside med links til radio og TV stationer over hele verden, et forum, et chatrum og en del andre muligheder/menuer på siden.

Nu har jeg brugt en hel del tid på at implementere Youtube på min hjemmeside og jeg kan da også godt få en afspiller og en hel del af mig valgte videoklip ind, som de besøgende kan se.

Jeg ville dog gerne have - hvis det kan lade sig gøre - det sådant, at de besøgende inde fra min side kan gøre det samme som de kan inde fra Youtupe hjemmeside. Det vil sige, at man skal kunne søge efter de videoer som man vil se, uploade sine egne videoer o.s.v.

Jeg har hørt fra flere steder, at det skulle kunne lade sig gøre - men kan det det?, så er jeg bare ikke dygtig nok til at finde ud af det.

Har du nogle gode ideer, så modtager jeg dem meget gerne.

Jeg siger på forhånd tak for den hjælp som jeg håber, at jeg vil få.

mvh

Anders

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvad hedder din hjemmeside ?  Indifferent

// Hallandson

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 04:28

Hej Hallandson

Det er ikke for at virke "firkantet", men hvad skal du bruge min hjemmesides navn til?

Det er vel ikke afgørende at du får det for at kunne svare på mit spørgsmål?

Mvh

Anders Pedersen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:11

raptus3670:

Nu har jeg brugt en hel del tid på at implementere Youtube på min hjemmeside ...

Dårlig ide Sad

Hvis det da ikke er dit ønske at sende dine besøgende væk til Youtube.

Ellers er der ingen vej uden om at have dine egne videoer på din hjemmeside (og ikke bruge Youtubes system på din hjemmeside).

Venlig hilsen,

Christian 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:19

Hvis jeg var dig ville jeg kigge på http://www.23video.com/, lyder som det helt rigtige system til dig:D

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:19

Christian iMARKETING:

raptus3670:

Nu har jeg brugt en hel del tid på at implementere Youtube på min hjemmeside ...

Dårlig ide Sad

Hvis det da ikke er dit ønske at sende dine besøgende væk til Youtube.

Ellers er der ingen vej uden om at have dine egne videoer på din hjemmeside (og ikke bruge Youtubes system på din hjemmeside).

Venlig hilsen,

Christian 

Det er der faktisk! Youtube har faktisk lavet et API som gør alt det der muligt!

http://code.google.com/intl/da/apis/youtube/overview.html

Man kan faktisk også finde det bare med en enkelt søgning på "youtube api".

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Århus
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:09

Ja gå videre med youtube.

Det er da den rigtige tanke at lægge dit video-materiale ud på youtube.

1) Du slipper for at betale for dyr hosting for at hoste dit videomateriale. Selvom du måske har fri trafik på dit webhotel, så prøv at læse betingelserne grundigt igennem. Der står helt afgjort at dit webhotel ikke må bruges til at streame medier commercielt. Eller noget i den stil.

2) youtube er et fantasisk redskab i forbindelse med SEO arbejde. hvis du er rigtig heldig, så dukker din film op i en google søgning på de rigtige søgeord. Det er da en win win.

3) Der er ingen god grund til ikke at gøre det.

Det er bare min holdining.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:43

Bemærk:

Jeg har aldrig sagt, at YouTube  er dårligt.

Det er fint til at blive fundet - på YouTube.

Du skal bare ikke bruge det på din egen hjemmeside - både for ikke at sende folk bort igen; men også fordi kvaliteten af videoerne ikke er så god grundet den hårde kompression.

Vedr. SEO så har YouTube Nofollow på alle externe links.

Sidst; men ikke mindst, så virker det ikke professionelt, at man ikke kan finde ud af at hoste sine egne videoer; men kører med noget gratis.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 17:55

Hej

Først tak til jer for jeres indlæg.

Det er nemmere nu, at give jeg adressen til min hjemmeside som er: http://www.webradioen.dk og i menuen under "se Youtube her!"

Det besvarer en del af de foreslåede ideer, bla. at jeg IKKE vil lede trafikken væk fra min hjemmeside, det med API og at det ikke er professionelt, når man ikke hoster sine egne video, jeg har ikke selv nogen video, så det med Youtube er og skal kun betragtes som en service.

Jeg kan se, at der dagligt er ca. 40 personer der kikker ind på siden med Youtube når de er inde på webradioen alligevel og det er da meget godt, når jeg lige har sat siden op.

Det jeg godt kunne tænke mig nu er, at den ikke starter op med at vise den video med en lille baby der griner  - gør dog en glad at se på -, men startede op med youtube index/startside. Det er det som jeg arbejder på lige nu.

mvh
Anders

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:10

Hej Anders

Det var  kun for at se din side og få et eventuelt overblik for at måske kunne hjælpe !!! Geeked

// Hallandson

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)