Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på testshop?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

nu er min testshop efterhånden kommet så langt at jeg tør spørge om der er nogen der vil give deres besyv mht til funktionalitet og udseende.. bær dog over med at ikke alt er udfyldt, som feks 'betingelser'..

man er velkommen til at lave et testkøb (varerne i shoppen er kun testvarer ikke aktuelle varer) så længe man bare benytter bankoverførsel som betalingsmetode (uden self at overføre noget) for paypal modulet er sat op og virker!

håber på noget godt feedback..

http://www.seastars.dk/prestashop/

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 14:51

kan da se der er nogen fra amino der har været inde og kigge på min shop.. men ingen svar? :( ville være rart at vide om shoppen feks bliver vist rigtigt med forskellige browsere/styresystemer..

kom endelig med nogen indput!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:03

Hmm - så må vi jo hellere komme med noget input.

Jeg synes, det er lidt mærkeligt, at der kun er een kategori og den hedder "Tilbehør". Og så er der et tilbud under kategorier. Virker også lidt mal-placeret. Der udover kan man klikke på "alle tilbud" og får kun ét tilbud.

Selve shoppen fungerer fint på FF under Mac OS 10.4.

Nederst i højre hjørne har du noget danglish "Alle best sælgere". Enten må du kalde det best-sellers eller "bedst sælgende". Man skal være konsekvent.

Det er en dum idé at kræve, at folk skal registrere sig for at handle. Erfaringen viser, at ikke ret mange gider gøre det. Så lad dog folk handle, uden at kræve en registrering. Prøv i stedet at få dem til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Det er en super-effektiv salgskanal.

Personligt synes jeg, at dit billede foroven fylder for meget. Du skal have mest muligt ud af "above the fold" - og lige nu fylder det ret meget. Måske bør du overveje at barbere det lidt ned.

Det var sådan hvad jeg lige umiddelbart havde.

Held og lykke med shoppen.

Molvins

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 22:11

tak for indput ;)

mht kategorierne og den 'best sælger' blok der ligger i siden så er det jo som påpeget i første indlæg en testversion med fejl der stadig mangler at blive rettet.. gide rikke oprette 20 kategorier med 'ikke eksistrerende' varer som jeg så skal ind og rette bagefter når de rigtige varer er klar..

den type webshop jeg bruger, kan funktionen med at oprette en bruger ikke slås fra..

mht til banneret er det også stadig på testplan, selvom jeg dog selv rigtigt godt kan lide det som det er nu..

takker for kritikken ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:33

stars:

den type webshop jeg bruger, kan funktionen med at oprette en bruger ikke slås fra..

Så bliver jeg simpelthen nødt til at spørge om, hvilken shop, det er?

-Og hvorfor du så har valgt den ikke mindst? Tyder da ikke på at være særlig fleksibel.

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 22:38

prestashop..

jeg har valgt den pga de mange andre gode egenskaber den har, det var den webshop der tiltalte mig mest at arbejde med i forhold til så mange andre jeg har prøvet før den..

at man ikke kan købe uden at oprette bruger er nok sådan ca det eneste man ikke kan med den..

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:41

Interessant. -Og underligt at den kan tweakes så meget og så ikke lige på den ene parameter...

Men held og lykke med det. Det ville også være kedeligt, hvis vi alle havde samme type webshop.

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 22:47

ja det ville det da..

jeg ser ikke det helt store problem med at oprette bruger, da man kun skal indtaste et password og en fødselsdato (kan fravælges ) som de eneste supplerrende oplysninger i forhold til at handle uden at oprette sig..

det er heller ikke sådan at man ikke kan se hvad portoen bliver på sin ordre før man har tastet hele modylen ind ;) det ser man skam med det samme man lægger en vare i kurven..

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 11:57

stars:

jeg ser ikke det helt store problem med at oprette bruger, da man kun skal indtaste et password og en fødselsdato (kan fravælges ) som de eneste supplerende oplysninger i forhold til at handle uden at oprette sig..

Det er, efter min mening, en kedelig tendens at danskerne har udviklet en modvilje mod at oprette en kundekonto på trods af at den eneste forskel er et password. Men sådan er det, og du kommer til at miste mange salg hvis du ikke giver dine kunder en mulighed for at handle via en gæstekonto. Det der taler til din fordel i denne situation er, at du er inde i en niche med meget lidt konkurrence.

Ligeledes bør du også fjerne fødselsdato feltet helt også selv om det ikke er et obligatorisk felt. Den slags fisken efter marketingsrelaterede informationer er der rigtig mange der ikke bryder sig om.

Du får lige et par andre input med på vejen:

• Om muligt bør du blæse dine produktbilleder op i en større størrelse når brugeren klikker for at se et større billede. 800 x 800 px er bestemt ikke for lidt.
  • Lækker detalje med dit favicon. Overvej at farvelægge søstjernen - eventuelt med de farver, som søstjernen indeholder på dit top-banner.
  • Dine kategori sider mangler et description tag. Det gør det sværere at optimere dem som landingssider.
  • Title tag på produktet (og kategorier) bør vendes om så produkt/kategorinavn optræder før Seastars.dk
  • Din kontakt-os side bør indeholde alle de måder kunder kan kontakte dig på.
  • Dine leveringsbetingelser med hensyn til levering som ikke-forsikret brev er på grænsen af det lovlige. Du kan ikke give din kunde ansvaret for forsendelsen. Hvis forsendelsen ikke når frem til kunden, er det dit ansvar. Overvej at fjerne muligheden for ikke-forsikrede forsendelser.
  • Gør det muligt at tilmelde sig dit nyhedsbrev uden at skulle oprette en konto. Eksempelvist på forsiden.
  • Og endeligt - overvej at skift til et overlegent webshop system.
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:01

- og lige en enkelt detalje mere:

Få dig en indløsningsaftale med PBS til dankort. Pengeoverførsler og PayPal er ikke populære i Danmark.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)