Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger ikke noget? Hvad skal jeg gøre?

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thingsilike.dk:

Hejsa Kim,

Jeg vil blot bakke dig op i, at man let bliver utålmodig når salget svigter. Jeg startede min webshop www.thingsilike.dk d. 16. Maj og trods en rigtig flot og stor artikel i lokalavisen. Reklame på internettet og uddeling af 300 flyers, har jeg endnu ikke solgt noget på min hjemmeside. Jeg ved godt jeg kun har været igang i 1 uge, men forventningens glæder overskygger tit realiteterne i starten. Jeg ved også at jeg sælger varer, som mange andre også forhandler, men jeg har lagt mig et godt stykker under den vejledende udsalgspris, og ser stadig intet resultat.

Jeg synes det er en rigtig fin shop du har, og ønsker dig held og lykke med salget i fremtiden. Jeg skal i hvert fald nok give linket videre :o)

Mvh. Camilla

Det bliver så lidt off-topic - men Camilla, jeg ved ikke, om det kun er mig, men dit navn forvirrer lidt.. Så dit navn forleden og ville lige se, hvilke varer du solgte - men kunne ikke komme ind på din side. Så prøvede jeg igen nu og kunne heller ikke nu.. Men nu er det lige gået op for mig, at dit navn  ikke er tingisilke (Ting i silke) eller thingsilike .. det er Things I Like... Det fangede jeg slet ikke, før jeg fulgte linket i din post og havnede på siden, og derfor fik jeg åbenbart stavet forkert nogle gange.. Måske andre gør samme fejl? Prøv at oprette en tråd som denne, under kategorien feedback på min webshop, er sikker på, du vil få en masse gode råd.

Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:07

Hejsa,

Tak for det hurtige svar. Du så nok mit navn forleden, da jeg købte alt mit emballage hos jer :o) Nu venter jeg jo som sagt på at få det brugt, så jeg kan bestille noget mere :o)

Jeg er helt ny her på Amino, men prøver at finde feedback på min webshop og ser om du har ret. Tak for tippet :o)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:21

Hej Kim

Det er uhyr vigtigt at du begynder at bruge Google Analytics. Tallene fra Scannets statistik er slet ikke præcise & detaljerede nok! Med analytics kan du følge dine "kunders" færden på siden & ofte danne dig et indtryk af hvor du har problemer. Google har selv en masse guides til hvordan du bruger programmet og Scannet support kan hjælpe dig med hvor du installere koden.

Jeg har været i gang over et halvt år nu (også en scannet shop) & i de første måneder skete der meget lidt, men det ændrede sig heldigvis :) Men det har kostet mange timers arbejde!

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 21:42

Nogle få ting.

1) Online store for HIM & HER? Det er for meget noget af den værste skuffe. Den siger ikke meget den tekst, plus den blander dansk og engelsk sammen?...hvorfor ikke bruge en sætning man forstår. Online store for ham og hende, eller helt droppe den og kun bruge dit navn FINE FASION?.

2) Twitter, Facebook, og brug for hjælp ville jeg fjerne. Twitter og Facebook ville jeg smide ned i bunden med en diskret tekst, eller ligge dem ind under en kontakt side. Folk der køber online, gør det jo ikke for at melde sig til din facebook grupper, tværtimod fremstår det for mig lidt amatøragtigt. Jeg ville hellere bruge denne plads til at fortælle hvilken side det er brugeren har ramt, dvs. hvad er det HELT præcist du sælger.

3) I side menuen bruger du igen engelske ord som men, woman, og outlet....hvorfor?. Du blander også store og små bogstaver sammen i en stor pærevælling. Jeg ville nok bruge enten / eller.

4) Design. Jeg synes du har nogle flotte produkter, men indhold og design hænger bare ikke sammen. Dit logo udstråler noget gammeldags, og den store indkøbskurv gør mig bange ;O).

Du skal over i nogle helt andre og mere friske farver hvis dit kunde-grundlag er de mode bevidste.

5) Sidst men ikke mindst så finder jeg det lidt sjovt at du har placeret denne i toppen. "Brug for hjælp" eller har du lyst til at vinde 500 kr.?. Hvis man har brug for hjælp, så er det nok ikke lige en konkurrence man har lyst til ;O) De to ting burde splittes op så "brug for hjælp" kommer ud som et selvstændigt link i siden, måske med navnet support som de fleste forstår.

Håber du kan bruge det til noget, selvom det er lidt af en mundfuld.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra 90292 Los Angeles
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:35

Hej Kim,

Har skimmet tråden + nærlæst din webshop.

Som et par andre også er inde på, der er bestemt ikke langt til kassen - så det er ikke det som er problemet.

Her er hvad springer i øjnene hos mig:

1)
Din branding skal være mere tydelig - m.a.o jeg kan som siden er nu, ganske simplet ikke se hvem din målgruppe er,

hvilket betyder at jeg som besøgende ikke bliver fanget.

2)
Jeg kan godt lide dit logo - det signalerer stil, det gør resten af designet bare ikke.

Prøv evt at skifte farveskalaen til noget varmere og mere "ekslusivt" - fx dybrød / sølv / tan.

Eller lime/guld/sort.  - Du kan også kigge på sider hvor din målgruppe færdes, og vælg noget der ligger op ad dette.

3)
Kan godt forstå du vil give "tilbud" - men så kald dem "introduktions- sommer- juni- Fars Dag"- eller whatever-tilbud.

Ellers tror kunden at der er tale om en inferiør vare, eller værre - at du er desperat for at sælge ;-)

Personligt bryder jeg mig ikke om for mange overstregninger i priser, men det er vel egentlig en smagssag.

I det hele taget mener jeg man altid bør sælge på VÆRDI og ikke på pris, men det kræver selvfølgelig at du har noget brandværdi at sælge på.

4)

Derudover gad jeg godt se et par af varene på en model.

Her tænker jeg specifikt på dine armbånd & hårbøjler - størrelsen er nemlig svær at bedømme ud fra billedet, plus det vil give siden

noget personlighed. Jeg tænker umiddelbart nogle kønne blondiner i modlys på en strand /cafémiljø med de store solbriller på.

Nærbilleder af et par hænder med armbånd på - siden er jo "for him & her". Dine kortholdere kunne ligge på et bord, ved siden af et sæt

nøgler, en telefon og måske et visitkort. De kunne ligge på forsiden - og så kunne man klikke på billedet, og komme til galleriet med produktet.

For eksempel :-)

Hov - her er da en idé: hvorfor ikke smide et opslag på Fjæsbogen hvor du efterlyser modeller til din webshop ?

/DBH,

Chris.

Fra Broby
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:51

Hej Kim

Har lige kigget på din side ... måske skulle du løfte dit design (så den bliver mere lækker at se på) og SEO optimere (evt. lave noget linkbuilding).
Du kommer nok ikke uden om at investere i noget mere reklame for dit site. 

Held & lykke
Carina

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 12:13

Hej Kim,

Det er ærgerligt, at der ikke er kommet gang i din butik endnu!

Jeg synes måske, at det er relevant, at undersøge om der i det hele taget er kunder i din butik?

Hvis du ikke har nogen kunder i butikken, er det vel lige meget hvordan dine produktbilleder ser ud og hvor mange gange der skal klikkes for at bestille.

Det svarer jo lidt til, at du flytter rundt på mannequindukker i en tøjbutik, der aldrig har kunder :)

Nu siger jeg jo ikke at det er tilfældet for din shop – jeg spørger bare om du har styr på hvor mange der "kigger ind" på din webshop?

Vh Bobby

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 13:48

Nå nu er det noget tid siden jeg har skrevet til mit indlæg.

Jeg har siden hen haft ca. 50 ordrer på siden. Jeg lavede et så kaldt knald tilbud, for at få nogle kunder igennem, og give dem en god oplevelse. Samtidigt røg der lidt af mine andre varer med i kurven hos kunderne.

Lige nu arbejder jeg meget på min markedsføring, og prøver at få så mange ind på sitet som muligt, og derefter prøve at konvetere nogle af de besøgende!

Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:58

Hej Kim,

Jeg har fulgt lidt med på debatten af dit indlæg. Jeg vil give mange ret i at din side ser fin ud og nem at finde rundt i.

Du skal bare lige huske på at succes generelt tager tid og især for din webshop, som der findes mange af på nettet.

Et par rigtige gode råd:

- vær tålmodig, succes tager tid.

- du SKAL KLART investere i SEO og adwords, det betaler sig.  

- få google analytics, det giver dig et klart billede af hvem dine kunder er, hvor de er fra i landet og dermed hvor og hvordan du                                                   skal markedsføre.

Vil følge med på debatten og ser om jeg kan hjælpe yderligere.  

Vil ellers bare sige held og lykke fremover. 

Med venlig hilsen

Marc     /Systemudvikler / online markedsføring

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:19

Hej Kim

Har lige skimmet tråden, og din side. Lige et lille indspark herfra : Lær selv om SEO og marketing, hvis du kan overskue det. Det er dig der ved hvem du er, hvad er firmaet er og hvor i vil hen. Det kræver noget soulsearching og kan nemt tage over et år før du har præcis det udtryk på siden du gerne vil have. Dernæst så lær af de største. Det selvfølgelig fint at få lidt gode hurtige råd herinde, men der findes altså mestre i markedsføring i DK, USA og andre steder. En del af dem har blogs , bøger , lydbånd osv. Lær af dem. Deres strategier har beviselig succes, og de har garanteret fejlet på en masse områder du også kan lære af.

Jeg har selv lært det fra bunden, og har nu et site, som hvis du søger på de vigtigste ord i branchen er jeg NUMMER 1 foran ca 1000 firmaer i branchen. Mange af dem store firmaer, plus at jeg ligger foran DGS, Krak osv med deres link til branchekategorier. Pænt godt gået af en fyr som mig ;) Ps: Jeg laver ikke noget for andre, har rigeligt at se til. Og skal det være ordenligt tager det LAAAANG tid, og skal du betale en pro for det, må hellere sælge lejligheden, eller skabe en stor virksomhed som har råd til den udgift

Så mit råd : lær så meget du kan selv, vær tålmodig og bliv klog. Til sidst er du så klog at du ved hvad du skal betale dig fra, og hvad du selv hurtigt kan få ordnet. Plus at du lærer meget mere om hvem du er, hvad dit firma vil og hvem dine kunder er

Du bliver knivskarp ! :)

Men det tager tid

God fornøjelse

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)