Efter at ha kigget lidt rundt på din side, så ser det faktisk ok ud, men på billederne virker produkterne plastik agtig, men du skriver også selv at der kommer andre billeder på siden
Jeg åbnede pr. 10/5 finefashion.dk. Jeg har endnu kun solgt fire varer til venner og bekendte. Siden bliver snart opdateret med prof billeder!
Jeg har opsat adwords og lavet lidt annoncer på Facebook. MEN DER SKER IKKE EN SKID. Er jeg utålmodig eller hvad er der galt.
Jeg kunne godt bruge noget konstruktivt feedback, på evt. billig online markedsføring og tips og tricks.
På forhånd mange tak for din tid!
Dbh,
Kim Kristensen
Hejsa.
Jeg vil gerne komplimentere dig for din side og dine produkter - måske er priserne lidt i overkanten - men hvad faen - folk er sgu ligeglad hvad tingene koster alligevel når det kommer til smykker og den slags halløjsa i sælger.
Men lækker shop og gode billeder af varerne.
Du er en ud af mange hundrede webshops på det marked der ikke sælger noget så meld dig ind i klubben.
Har du prøvet adwords annoncering? Evt. facebook !
Ja både adwords(simpel) og jeg bruger også facebook annoncering. Det med priser tror jeg ikke lige at jeg vil skrue på med det samme. Man skal også passe på det ikke bliver for billigt, og folk tror det er noget bras!