Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger ikke noget? Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg åbnede pr. 10/5 finefashion.dk. Jeg har endnu kun solgt fire varer til venner og bekendte. Siden bliver snart opdateret med prof billeder!

Jeg har opsat adwords og lavet lidt annoncer på Facebook. MEN DER SKER IKKE EN SKID. Er jeg utålmodig eller hvad er der galt.

Jeg kunne godt bruge noget konstruktivt feedback, på evt. billig online markedsføring og tips og tricks.

På forhånd mange tak for din tid!

Dbh,

Kim Kristensen

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 18:16

Jeg gætter lidt på at det er fordi der er for langt ind til dine produkter. Der skal klikkes 3 gange før man kan ligge f.eks. en butterfly i kurven.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 5 person

Kan selvfølgelig anbefale at bruge enten tid eller penge på SEO

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 18:20

Ja det er jeg godt opmærksom på. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal undgå det når jeg bruger scannet webshop.

Jeg kan ikke se hvordan jeg selv ellers kan bygge menuen op så?

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 18:21

Hvor mange penge taler i om hvis den skal optimeres?

Har du evt. nogle råd til hvordan jeg bedst muligt udnytter mig profileringsmodul som jeg har tilkøbt min scannet webshop?

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:24

Efter at ha kigget lidt rundt på din side, så ser det faktisk ok ud, men på billederne virker produkterne plastik agtig, men du skriver også selv at der kommer andre billeder på siden 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 18:28

Ja jeg håber de nye billeder bliver godt, venter som et lille barn. Håber de kan være med til at kickstarte det lidt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:54

Hej Kim,

Jeg kan faktisk ikke forstå, at du ikke sælger noget. For jeg synes din side er rigtig fin, og dine produkter er aktuelle og moderigtige.

Derfor er jeg "med på en lytter" i den her debat.

Jeg håber, at der er andre der har en masse gode fif, råd og ideer til dig :o)

Hæng i og hold ud. Flid og ihærdighed lønner sig.

Med venlig hilsen

Louise

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:58

Kim Kristensen:

Kære Aminoer,

Jeg åbnede pr. 10/5 finefashion.dk. Jeg har endnu kun solgt fire varer til venner og bekendte. Siden bliver snart opdateret med prof billeder!

Jeg har opsat adwords og lavet lidt annoncer på Facebook. MEN DER SKER IKKE EN SKID. Er jeg utålmodig eller hvad er der galt.

Jeg kunne godt bruge noget konstruktivt feedback, på evt. billig online markedsføring og tips og tricks.

På forhånd mange tak for din tid!

Dbh,

Kim Kristensen

Hejsa.

Jeg vil gerne komplimentere dig for din side og dine produkter - måske er priserne lidt i overkanten - men hvad faen - folk er sgu ligeglad hvad tingene koster alligevel når det kommer til smykker og den slags halløjsa i sælger.

Men lækker shop og gode billeder af varerne.

Du er en ud af mange hundrede webshops på det marked der ikke sælger noget så meld dig ind i klubben.

Har du prøvet adwords annoncering? Evt. facebook !

VH Jørgen Olsen

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 19:04

Hej Jørgen,

Ja både adwords(simpel) og jeg bruger også facebook annoncering. Det med priser tror jeg ikke lige at jeg vil skrue på med det samme. Man skal også passe på det ikke bliver for billigt, og folk tror det er noget bras!

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)