Vi åbnede den 4. april 2009. Den første uge havde vi 2 salg på lidt over 1000 besøgene. I maj måned har vi nu solgt 5 gange mere end hele april, vel og mærke med næsten det samme antal besøgene.
Så jeg tror egentlig bare du (ligesom jeg selv) har sat forventningerne lidt for højt til starten.
Men selvfølgelig skal du få optimeret din hjemmeside, og nok køre fuld fart på adwords.
Nej det er jeg godt klar over at det er til at se, også derfor jeg skriver det ikke er i salgsøje med, for det er det ikke.. Jeg er herinde på Amino for at give input og få input til dagligdagen og for vi alle kan lave bedre business..
Jeg skriver dette fordi vi har mange kunder som benytter sig af Admanager, da det er en meget billig annonceringsmulighed, og der er mange der har succes med det, for hvad er det man kommer på dba.dk efter - det er jo kun for at købe eller sælge. Så det er skam ikke for at dba.dk kan tjene "kr. 800,-" at jeg skriver det, men kun for at fortælle dig den mulighed findes, og at jeg ved der er mange online webshops der har succes med det - efter du selv spurgte om billige annonceringsmuligheder..
Men Adwords er jo helt bestemt også en rigtig god mulighed for at få salg igennem til din webshop, HVIS du har de rigitge søgeord. Hvor mange søgeord har du, og er det evt. et sted du kan optimere?
Kim jeg ved ikke om det kan lade sig gøre på www.trendsales.dk og ved ikke hvad det koster at annoncere som erhvervsdrivende eller om det er helt gratis ligesom for privare, men er ret så sikker på det også vil give dig super super mange besøgende på din shop.
Forestil dig at du satte alle dine vare på trendsales med et link til dit site, det var måske en mulighed - for er der et sted hvor der bliver kigget meget efter dine varer er det helt sikkert på trendsales...
Men har ikke lige tjekket op på om det overhovedet kan lade sig gøre, bare en tanke der lige strejfede mig..
Hvis jeg husker rigtigt så kan man ikke skrive links i beskrivelserne af ens produkter på trendsales (for at undgå at de går glip af noget salg af reklamer)
Jeg havde fat i dem sidste år og der kostede det 15,- eks moms at få vist et top banner 1000 gange.
Jeg ville nok prøve at købe bannervisninger for 500,- på trendsales og så lade det blive vist her fra den første til den 10 i næste måned.
Ja vil få fat i TS så. Skal man selv have et banner, eller producerer de det?
Det billigste er nok at få det lavet på forhånd, efter de mål de opgiver det skal være. Det er jo freeway der står bag TS og det er en pengemaskine uden lige, men det kan da være at de kan give et godt tilbud på design af banner.
Kan du give mig en idé om hvad sådan et banner koster?
Hvis freeway skal lave det koster det nok 1000-1500 eks. moms. Jeg ville hvert fald ikke blive voldsomt overrasket hvis det lå i den pris. Men mon ikke en fra amino vil tjene nogen penge i stedet for under det halve :)
Jeg fik lavet en A5 flyer hos standout.dk til 500,- og den har hvertfald givet mig nogen kunder, så det kunne være et bud på nogen der kan klare opgaven for dig.
Ellers så spørg på forum hvad folk vil have for at lave et banner til dig.