Hello ! Har gået i et stykke tid og overvejet at investerer i noget linkbuilding og ville lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med dette. Er det på nogen måder pengende værd ? jeg mangler stadig gode placering på mange af mine ord, og jeg er jo lidt bagud i forhold til mine konkurrenter, da de har været igang i en del år og jeg lige er kommet over mit første år. Kataloger, blogs, fora, artikler, bookmarks - er de forskellige linkgrupperHvilken gruppe links vil give mig det bedste linkjuice? Hvilken gruppe links vil give mig flere besøg? Hvad syntes i linkbuilding er værd, og er der nogen der har kunne måle en positiv effekt ? Og sidst men ikke mindst er der nogen der har et godt tilbud ? Mvh K
|
Vi laver rigtig meget linkbuilding for vores kunder - både kunder vi også laver andet for og kunder der alene vil have os til at lave linkbulding for dem.
Det er ubetinget det sværeste område at handle med, da det er så forbandet svært at sætte en korrekt værdi på de enkelte links eller den tid det tager at skaffe dem. Man kommer dog ikke udenom, at der SKAL laves linkbuilding. Uden gode links - og en evig strøm af nye af dem, opnår man ganske enkelt ikke den ønskede indeksering og ranking af alle (eller de fleste) af ens sider.
Vi er ikke de billigste på markedet for linkbuilding, da vi kun laver det vi opfatter som gode links. Det er stort set en manuel opgave, og derfor tager det en del tid. Og tid koster. Men kontakt mig eller min partner Jens Ole (jok@demib.com) så kan vi fortælle lidt flere detaljer om, hvad vi kan tilbyde, priser og den slags ...
Du kan godt købe meget billige linkbuilding services. Typisk er det enten noget der laves helt automatisk, eller udføres af en flok "klik-monkeys" fra Indien eller Kina. Enkelte danske virksomheder vieresælger også den type løsninger. Min erfaring er, at den type løsninger er meget lidt værd - nogenlunde ligeså lidt som de koster. Nogle gange mindre.