Kære med-Aminoer Endelig er dagen kommet hvor jeg kan præxentere det nye Min-mave for jer alle sammen. Denne dag har jeg ventet meget længe på og processen for at nå hertil har været meget hård hvor jeg har ofret blod, sved og tårer på det umenneskelige plan. Uden teamet bag Redpitt - Mikkel deMib - min "mentor" -superprogrammøren Jeppe og især salgschefen Zakir som blev udpeget som projektvejleder, der konstant har kommet med opmuntringer, forslag til forbedringer, nye ting osv osv - havde jeg fået kolde fødder for længst og var aldrig nået i mål. Jeg må indrømme at der har været tider hvor jeg seriøst overvejede om jeg gjorde det rigtige at vælge en hosted løsning og efterfølgende et ukendt system som Redpitt stadig er i Danmark. Men jeg tager min tvivl til mig og bukker dybt - for mere fantastisk og flexibelt system har jeg ikke set eller hørt om. Den kan så meget som jeg først skal til at sætte mig ind i. Og en lille shop på e-Handelsplatformen blev det også til Men nu starter mit nye liv, hvor jeg skal fortsætte videreudviklingen af Min-mave og passe på mig selv. Ej, hvor jeg glæder mig til fremtiden Fra en super glad og meget positiv iværksætter |
Endelig er den nye Min-mave FØDT!
Mvh. Rune Gjersvik.