Hej Amino'er Jeg vil til at sælge et produkt på nettet på abonnement, produktet er meget billig - og det bliver af dårligere og dårligere kvalitet. Jeg vil gøre det ekslusivt og håbe på folk også vil betale for det. Lad os bruge eksemplet kondomer, ja kondomer på abonnemnt. Jeg vil lade folk selv designe deres abonnement, om de vil modtage hver uge, hver anden eller en gang om måned samt om de vil modtage 1, 2 eller 3 pr gang. Jeg vil komme til at tjene 13 - 24 kroner for hver udsending når alle udgifter er trukket fra (undtagen markedsføring) Spørgsmålet kommer så her: I mit netværk kan jeg skaffe nye kunder for 50 kroner for hver ny kunde (kan skaffe 100 kunder hver måned). Jeg har tænkt lidt frem og tilbage over hvad man gør, kunne man lade brugeren betale? Altså gøre det totalt omvendte indefor branchen? De fleste blade lover gratis ting med første udsending hvorimod at der er rigtig høje gebyre frem over. Kunne man så sige det koster 65 kroner inkl. moms at tilmelde sig min service hvor man så fremover får produktet rigtig billigt (som jeg mener det er). Den sidst nævnte ville jo helt klart være nemmest og de der tilmelder sig vil ikke bare afmelde sig hurtig igen, - når de nu har betalt for at blive registeret som medlem hos os. Hvad vil du mene jeg skal gøre? |
10 kondomer til den der finder den bedste løsning!