Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god service for dig?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil til at sælge et produkt på nettet på abonnement, produktet er meget billig - og det bliver af dårligere og dårligere kvalitet. Jeg vil gøre det ekslusivt og håbe på folk også vil betale for det.

Lad os bruge eksemplet kondomer, ja kondomer på abonnemnt.

Lad os sige at hver kondom for mig koster cirka 2 kroner.

Jeg vil lade folk selv designe deres abonnement, om de vil modtage hver uge, hver anden eller en gang om måned samt om de vil modtage 1, 2 eller 3 pr gang.

Jeg vil komme til at tjene 13 - 24 kroner for hver udsending når alle udgifter er trukket fra (undtagen markedsføring)

Spørgsmålet kommer så her:
Hvordan markedsføre jeg denne service, som jeg selv mener er rigtig god?

I mit netværk kan jeg skaffe nye kunder for 50 kroner for hver ny kunde (kan skaffe 100 kunder hver måned).
Men hvordan gør jeg så det? Worst case så tilmelder alle sig kun at få 1 pakke pr gang og efter første pakke melder de sig fra, det vil sige jeg altså betaler 50 kroner og kun tjener 13 kroner.

Jeg har tænkt lidt frem og tilbage over hvad man gør, kunne man lade brugeren betale? Altså gøre det totalt omvendte indefor branchen? De fleste blade lover gratis ting med første udsending hvorimod at der er rigtig høje gebyre frem over. Kunne man så sige det koster 65 kroner inkl. moms at tilmelde sig min service hvor man så fremover får produktet rigtig billigt (som jeg mener det er).

Den sidst nævnte ville jo helt klart være nemmest og de der tilmelder sig vil ikke bare afmelde sig hurtig igen, - når de nu har betalt for at blive registeret som medlem hos os.

Hvad vil du mene jeg skal gøre?

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 17:29

10 kondomer til den der finder den bedste løsning! Huh?

Fra Korsør
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:53

Hvis jeg skal være ærlig, tror jeg folk synes det er nemmere blot at købe efter forbrug Wink

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:55

Hej Simon. 

Jeg tror lidt jeg mangler en prisindikation på hvad det kommer til at koste pr. måned at være bruger af din service. Det kommer jo an på så meget når du konkurrere med prisen i NETTO. Som fordel synes mange måske det er lidt pinligt at købe kondomer i et supermarked, så alt kommer som jeg ser det ned til 2 ting. 

Koncept, og prissætning. 

Du har talt lidt om konceptet, men du mangler at binde det op på noget. En ting er at sige Sælge kondomer på abonnement, til at have et færdigstrikket koncept, med grafisk identitet, kontakt flows, kundesegmentering. 

Jeg vil sige at når det iflg din opstilling "kun" kræver at du har en return on investment på 2-4 gange, ja så skal der altså gå meget galt med din markedsføring / koncept for at det ikke kan tjene sig hjem. Det er de færreste koncepter der kan leve med at kunderne kun køber tilbudsproduktet en enkelt gang... specielt når det markedsføres som et abbonnement. 

Jeg synes det lyder interessant. 

-Karsten

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 18:12

Hej Karsten,

Jeg vil aldrig kunne ramme NETTO's priser, det slet ikke det jeg vil måle efter. Jeg vil leve med den gode service jeg yder, der bliver sendt direkte hjem til dig, med vores egen fedtfattige popcorn.

Men det ja bare prisen - den jeg nok finde ud af.

Men muligheden er jo hvis jeg skal være på den sikre side, at enten binde dem til 3 udsendinger eller så lade dem betale 65 for at blive medlem.

Ang pris koster det således inkl porto og moms:

29,95 (1 pose)

47,75 (2 poser)

64,5 (3 poser)

Her bestemmer man så selv hvor tit man vil modtage.

Men ja, jeg håber også at folk vil forblive medlem, - men man skal jo regne med nogen ikke kan lide produktet eller noget helt andet.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:29

Hej Simon, er det popcorn?

Hvis så, kan jeg ikke se hvorfor du skulle starte med 1 pose?

Jeg tror ikke mange kan se ideen i at modtage en pose popcorn... hva' nu hvis man kommer til at give den for meget og ender med brændte popcorn. 

Du kunne binde det op på produktet. Da det nu ikke kan fåes andre steder (?) end hos dig. Hvem tror du kunne være interesseret i fedtfattige popcorn? --- ja kvinder... så hvorfor ikke målrette kommunikationen til dem. Hvordan får du kvinder til at bestille popcorn online. Det kunne være en god ide, at samle det med måske andre snackprodukter (nødder, sund slik) og derved få en lille "sjov sundt slik" pakke der kommer hver måned a'la årstiderne...

Det var i hvert fald lidt ideer. 

-Karsten

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 18:49

Hej Karsten,

Du har ret, og det er et unikt sundt produkt som kun kan fås her.

Kan godt se din pointe i kun en pose, men så skal fragt være dyre - og så ender det med folk ikke vil betale. - At kunne holde det under 30 kroner for dem der vil "teste" det er fint synes jeg, så kan man altid vælge at modtage 3 pakker fremover hvis de smager rigtig godt.

Hvis jeg skal begynde at finde sundt slik osv. vil det tage mig meget tid, - og det ender med brugeren kommer til at betale for det.
Kan jeg holde det enkelt og nemt kan jeg gøre det billigt. - Så kunne en anden Amino starte op med sund slik Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 18:59

Men spørgsmålet er:

Hvordan kan jeg sikre mig at tjene minimum 50 kroner pr kunde?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:10

hvad med udgifter til opbevaring, fødevarekontrol osv.?

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:13

Klovn:

hvad med udgifter til opbevaring, fødevarekontrol osv.?

Det er regnet med i det hele Wink

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)