Hej Lisbeth Super godt indlæg Indlægget skulle gøre opmærksom på vores nye blog, og det må siges at være lykkes, da tråden pt. er vist 584 gange. Så du har ret, jeg skummer blot fløden på et navn, som er kendt og respekteret af vores målgruppe. Martin fik et link og possitiv omtale, så han er forhåbelig glad og tilfreds. Søgemaskineoptimering er selvfølgelig også tænkt ind i indlægget, selvom det ikke er mig, som er søgemaskine "ekspert" hos os. Det var ligeledes for at skabe debat om at prøve nye ting af, som man måske ikke selv er helt bekendt med. Grunden til dette er, at mange af vores produkter bygger på, at vores kunder skal have tillid til, at de skaffer dem de forventede resultater. Jeg glæder mig til at læse dit indlæg på din blog, send gerne et link så twitter jeg det gerne ud, og ellers tak for super indlæg, håber ikke du følte dig alt for snydt, jeg havde netop skrevet at det var et kort indlæg, så folk vidste hvad de kunne forvente. |
Greyzone:Han er ingen Jesper Buch, Morten Wagner, Carsten Mikkelsen, Janus Friis.
Nu du selv nævner ham, så er Carsten Mikkelsen ejer af vores reklamebureau og partner med Jesper Buch 2 ud af 4
Greyzone:I mine øjne sigter Martin for lavt. Og han lærer folk herinde det samme. Det kan være han ændrer sig lidt i Amerika
Og NEJ. Dette er ikke jantelov.
Nej bare din mening, som jeg ikke deler med dig