Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har Martin Thorborg succes?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Super godt indlæg Smile Jeg er glad for at høre, at du fandt indlægget interessant, og jeg kan fortælle, at du har helt ret i at det er subjektive gæt. Jeg skriver blot min egen mening, som bygger på alt det, som jeg har læst, set og hørt igennem de seneste år. Det er jo også kun Martin som ved hvad succes er for ham, måske er det at have en skøn familie.

Indlægget skulle gøre opmærksom på vores nye blog, og det må siges at være lykkes, da tråden pt. er vist 584 gange. Så du har ret, jeg skummer blot fløden på et navn, som er kendt og respekteret af vores målgruppe. Martin fik et link og possitiv omtale, så han er forhåbelig glad og tilfreds. Søgemaskineoptimering er selvfølgelig også tænkt ind i indlægget, selvom det ikke er mig, som er søgemaskine "ekspert" hos os.

Det var ligeledes for at skabe debat om at prøve nye ting af, som man måske ikke selv er helt bekendt med. Grunden til dette er, at mange af vores produkter bygger på, at vores kunder skal have tillid til, at de skaffer dem de forventede resultater.

Jeg glæder mig til at læse dit indlæg på din blog, send gerne et link så twitter jeg det gerne ud, og ellers tak for super indlæg, håber ikke du følte dig alt for snydt, jeg havde netop skrevet at det var et kort indlæg, så folk vidste hvad de kunne forvente.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone:
Han er ingen Jesper Buch, Morten Wagner, Carsten Mikkelsen, Janus Friis.

Nu du selv nævner ham, så er Carsten Mikkelsen ejer af vores reklamebureau og partner med Jesper Buch  Smile 2 ud af 4 Yes

Greyzone:

I mine øjne sigter Martin for lavt. Og han lærer folk herinde det samme. Det kan være han ændrer sig lidt i Amerika Smile

Og NEJ. Dette er ikke jantelov.

Nej bare din mening, som jeg ikke deler med dig Smile

 

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Success er lidt flydende begreb...

Men måles success i økonomiskemåleenheder, så er der altså altid nogen andre der betaler for et et produkt så andre får "sucess".

Om produktet så står i rimeligt forhold til det man betaler er en endeløs diskussion.

Martin T har gjort det godt. Om han stadig gør det godt er vel en smagssag. Han tilbyder vel et produkt til nogle mennesker som har et behov for et sådant produkt? Er det ikke godt?

Morten Wagner tjener penge på et produkt som alle ønsker, men næsten ingen får noget ud af - andet en bekræftelse på, at de er lige så dårlige til at score i cyberspace som i rl....

Morten Lund kæfter op over alt og har... hvad at ha' det i? Rent økonomisk er hans iværksætteri vist en kedelig historie.. Og ikke mindst noget skidt for en masse mennesker.

Martin T tilbyder i det mindste et reelt produkt som nogen betaler for - fordi de har behov for et sådant produkt... Og ja, han sælger et "gør som mig" produkt - men han er da en af de få, der kan  gøre det og samtidig have en god smag i munden.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:
Nu du selv nævner ham, så er Carsten Mikkelsen ejer af vores reklamebureau og partner med Jesper Buch  Smile 2 ud af 4 Yes

Super cool. Så ved du vel hvad jeg mener Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Glob:
Morten Wagner tjener penge på et produkt som alle ønsker, men næsten ingen får noget ud af - andet en bekræftelse på, at de er lige så dårlige til at score i cyberspace som i rl....

Ahhhhhhh. Den er vist ikke helt god. I freeway har de jo mange flere produkter end bare dating. og deres datingportaler klarer sig vist helt ok.
Og det med at de tjener penge på et produkt  som ingen får noget ud af, kan da vist også siges om MT's produkter.
Om det så er personernes egen skyld skal stå uklart hen.

 

Morten Lund vil jeg slet ikke nævne. Han har i mine øjne været mere heldig end succesfuld. 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone

Det virker, i mine øjne, lidt som om du er ude efter manden i stedet for bolden. Jeg vil da mene Martin Thorborg er meget succesfuld målt ud fra mange objektive kriterier. At der samtidig er andre der ligeledes er succesfulde, gør vel ikke Martin mindre succesfuld. Hvad er forretningsmæssig succes i dine øjne? Det virker ærlig talt som om du er lidt indebrændt (måske jaloux) på nogle af disse entreprenører, eller hvad du nu vil kalde dem og du virker ret hånlig i din omtale af dem. Du mener måske at du kan gøre det bedre?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så må jeg for anden gang i dag undres. Undres over hvorfor vi taler om folk og fæ, når det virkelig spændende er viden.

Om folk har Martin Thorborg er gud, helt, skurk, far eller "bare" Martin, er vel grundlæggende lige meget. Hovedårsagen er at Martin har viden som andre e-købmænd/iværksættere kan bruge.

Jeg er e-købmand og følger derfor Martin i de ting han laver, siger og skriver. Det betyder at jeg abn. på hans indlæg, følger med på hans blog og køber hvad han udgiver. Det er ikke ensbetydende med at Martin har fået gudestatus...nej det er ensbetydende med at manden har noget jeg vil have. Nemlig viden til at skabe en succesfuld forretning. 
For når det kommer til e-handel er jeg stadig grøn....især hvis man sammenligner mig med Martin Thorborg.

Der er andre mennesker jeg ved at bringe min virksomhed op. De mennesker følger jeg også, men forskellen her er, at Martin er fandens tilgængelig. Så det er nemt at få info.
Demib følger jeg også, mest af alt pga hans skæve udtalelser og spændende indspark. Lidt pga. SEO, meget pga. hans indlæg tiltider for mig til at se på min egen virksomhed på en "skæv" måde.

Ofte er de mennesker der har haft succes også kendte blandt mange. Derfor kan jeg sagtens følge andre, for det handler for mig om viden, viden og viden. Så jeg har 3-4 andre jeg følger på blogge og twitter.....fordi de giver mig viden jeg selv skal bruge.

Min pointe er, at du skal finde de menneske der kan yde dig noget personligt  og i din forretning....og SUG viden til dig. Når de så ikke kan give dig mere.....find en anden.
Så drop alt snakken med niveu inddeling af forskellige "berømtheder" og "kendte", det har INTET med viden at gøre.....ganske enkelt ikke en skid venner.

På det træ der hedder succes, var overstående kun en af mange grene...men en vigtig en trods alt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En klapsalver fra mig for dagens gode bemærkning":  "Undres over hvorfor vi taler om folk og fæ, når det virkelig spændende er viden. "

Du har nemlig, synes jeg, helt ret. Det er aldeles uinteressant, hvad vi hver især mener om navngivne personer. Det er langt mere interessant, hvilken viden de pågældende har. Og jeg har lyst til at tilføje et: "Tag, hvad du kan bruge. Og lad resten ligge"


Mvh. Lisbeth Scharling

Er du interesseret i viden om markedsføring online?
WebWoman Kommunikation - http://webwoman.dk - kommer med tips på Facebook: http://kortlink.dk/WebWoman/6g9c

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Harald9000:

Greyzone

Det virker, i mine øjne, lidt som om du er ude efter manden i stedet for bolden. Jeg vil da mene Martin Thorborg er meget succesfuld målt ud fra mange objektive kriterier. At der samtidig er andre der ligeledes er succesfulde, gør vel ikke Martin mindre succesfuld. Hvad er forretningsmæssig succes i dine øjne? Det virker ærlig talt som om du er lidt indebrændt (måske jaloux) på nogle af disse entreprenører, eller hvad du nu vil kalde dem og du virker ret hånlig i din omtale af dem. Du mener måske at du kan gøre det bedre?

Jeg vælger at ignorere din lille lommebogs psykoanalyse af mig.

Og ja jeg er sku nok lidt indebrændt. Indebrændt over at der ikke gøres nok for at få folk til at sigte efter stjernerne, men i stedet at de sigter efter eiffel tårnet. 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Så må jeg for anden gang i dag undres. Undres over hvorfor vi taler om folk og fæ, når det virkelig spændende er viden.

Om folk har Martin Thorborg er gud, helt, skurk, far eller "bare" Martin, er vel grundlæggende lige meget. Hovedårsagen er at Martin har viden som andre e-købmænd/iværksættere kan bruge.

Du har ret. Jeg ærger mig over mit bidrag til at få emnet off track.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)