Hvad sker der så??? Der kommer en ny person på Amino, som ligger ud med at være aktiv og deltagende - og straks er det et problem.... og han bliver beskyldt for kun at ville promovere sig selv på alle mulige måder man kan.....!!!!!!!!!!!! Giv dog folk noget tid... til at vise hvem de er, hvad de kan, og hvad de gerne vil med amino.
Jeg synes simpelthen at det er helt vildt latterligt at se sådan en tråd som denne.... og nu vil jeg poste og bagefter vil jeg give mig selv nogle stjerner - det trænger jeg til i dag
Hvad sker der så??? Der kommer en ny person på Amino, som ligger ud med at være aktiv og deltagende - og straks er det et problem.... og han bliver beskyldt for kun at ville promovere sig selv på alle mulige måder man kan.....!!!!!!!!!!!! Giv dog folk noget tid... til at vise hvem de er, hvad de kan, og hvad de gerne vil med amino.
Jeg synes simpelthen at det er helt vildt latterligt at se sådan en tråd som denne.... og nu vil jeg poste og bagefter vil jeg give mig selv nogle stjerner - det trænger jeg til i dag
Du kunne jo have valgt at sprede dine indlæg lidt ud over hele debatten, så havde det ikke været så provokerende... Du fik fuldkommen spammet seo delen...
Jeg er ked af at du ikke læser det jeg skriver, men blot oplever det som et angreb, mit mål var at dæmpe din aggresive tydeligt pointskabende posting som skader andres muligheder herinde... og jeg er ikke ude efter at foretage personangreb, men jeg syntes og gør stadig at du griber tingene helt forkert an. At poste kun med det formål at få point så dine blogs kan vises som du skriver er dumt efter min mening, og har intet at gøre med formålet med sådan et forum som Amino.
Uanset hvad du mener er det spam af forummet, og usmageligt!
Ja det er da rart at se jeg ikke er den eneste der har klikket stjerner ind på mine mine indlæg.
Jeg har givet et par stjerner
Er ikke tilhænger af at spamme forummet med det formål at optjene karma-point, men jeg kan godt forstå det, hvis du har en blog, du gerne vil ud med. Det kan tage forholdsvis lang tid at opnå de 500 point og så har man måske allerede mistet modet og Amino kunne gå glip af gode indlæg i fremtiden.
Når det er sagt, så forstår jeg slet ikke den måde trådstarter i en pænt nedladende tone "advarer" andre om en ny bruger. Det eneste du fik ud af det, var vel at Senna fik 700 point i en tråd?
Velkommen til - og håber at du har noget at byde på - samt at du får noget ud af os andre brugere.
Du har tydeligvis ikke læst svarene... deltagende er at komme med noget brugbart, ikke bare at gentage hvad der står i forvejen...
Du har selv kørt en kæmpetråd om moral, og så kommer du med sådant et svar her... du lever da op til devisen om at man har en mening til man tar en ny som du skrev tidligere Helle
Du har selv kørt en kæmpetråd om moral, og så kommer du med sådant et svar her... du lever da op til devisen om at man har en mening til man tar en ny som du skrev tidligere Helle
Er du i specielt dårligt humør i dag Jeg forstår ikke hvorfor du mener jeg har en holdning til jeg tager en ny??? Hvad har dette indlæg at gøre med andre indlæg?