Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank udlån

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en venlig Amino der kan fortælle mig hvor man kan finde en bank,

der vil udlåne penge til en der står i RKI Jeg vil ud af det forde man er låst fast både det ene og det andet så som brændstof kort

jeg skal bruge 120000 kr så er jeg ude af RIK

men hvor henne kan man låne pengen

er der en der har en ide

mvh Søren

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 12:39

Øh, er det ikke en lidt spøjs argumentation at bruge, at ville have et lån for at komme ud af rki for at stifte yderligere gæld (benzinkort)?

Hvis du er så forgældet at du ikke kan betale din gæld, bør du se rki som en beskyttelse for at du ikke kommer til at stifte yderligere gæld.

Hvis du derimod mener at du vil låne pengene for at kunne samle noget blandet gæld med høj rente, til et lån med en lav rente forstår jeg det bedre.

Og i så fald, er det vel et spm. om at lægge et fornuftigt budget og så tage turen rundt til bankerne. Andelskassen Merkur, er vidst et rimeligt bud i den forbindelse.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:52

hej Thomas

Jeg kan godt betale min gæld den er opstået pga. arbejdsløs og men nu er jeg selvstændig men problemet er jeg vil ud af rki så hurtig så mulig jo

eller må jeg tage den tynge vej med at betale 10500 kr i månden det er ingen problem men vil ud så hurtig så mulig jo

mvh søren

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:47

Det lyder som om at du har et godt overskud i din virksomhed og ikke har noget problem i at betale 10500 om måneden eller mere (evt. lån i bank med rente). Med en stabil forretning som det burde en bank også være villig til at indgå en låneanordning.

Dog skal du være opmærksom på at du kan dokumentere og stadig bevar dit økonomiske forretningsgrundlag og personlig forbrug

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du får i hvert fald ikke nogen normale virksomheder til at låne penge ud til folk i RKI.

Men der er hvis de der mere skumle folk du kunne søge lån hos. Men jeg tror ikke det kan betale sig for dig da renten er temmelig høj Smile 

Måske du kunne få et lån hos MyC4, de har ingen problemer med at udlåne til dårlige betaler! Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

knokel dig ud af rki, tror du får meget svært ved at få folk til at låne dig penge.

Hvis jeg var banken ville jeg være meget skeptisk.

Du skriver at du vil ud af RKI hurtigst muligt, spar på¨alt og betal så meget af som du overhovedet kan!

Hvis du har noget som du kan stille som sikkerhed i banken er de måske villige til at låne dig pengene, hvis du viser dem din omsætning og fortjeneste !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Prøv om du ikke kan forhandle med dine kreditorer(en form for akkord)til en eller ande %-sats mod

saldokvittering!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)