Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er vokset ud af min shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er startet med en OScommerce shop og har indtil videre været rigtig glad for systemet. Med en del ændringer konvertere jeg iøjeblikket 2,21 % hvilket er ...."ok".

Jeg har opsat en mål der hedder 4 % indenfor 4 måneder, og til dette kræves der en del ændringer.
Disse viser det sig nu at jeg skal "ud i byen" og have programmeret hvilket i længden kan blive dyrt.

Derfor søger jeg en shop der er "bredere" som standard og vil kunne hjælpe min konvertering.

Nogle af de ønskede ændringer er ting som:

Opdeling i privat/erhverv
Tilføje service aftaler m.m. ved et enkelt klik under forskellige produkter. (som wupti.dk)

Det er blot 2 punkter af en lang liste jeg har lavet, 2 punkter som skal programmeres.

Det er ikke fordi jeg ikke vil betale kassen for at få det lavet den perfekte shop, men når jeg alligevel skal ud og have programmør på ..... føles det lidt spildt at bruge opensource.

Ved ikke om der findes et shop system derude, der bare er sindsyg fleksibel.....eller om jeg skal overveje noget helt andet.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:22

Vi vil meget gerne give et bud på din nye shop.

Lidt om vores webshop:

Unikke løsninger hver gang:

Hver løsning vi leverer er unik både i forhold til design og ofte også i forhold til funktionalitet. Når TakeTwo hyres til at levere en løsning er der derfor ikke tale om et normalt kunde-leverandør-forhold men i stedet et samarbejde, hvor vi i fællesskab kommer frem til den bedste løsning. 

Webshop som løbende kan tilpasses dine behov:

Grundlæggende består en TakeTwo webshopløsning af de almindelige standardfunktionaliteter som man ser i enhver webshop, tilsat et lækkert og unikt design samt en lækker og brugervenlig administration.
Vores system adskiller sig, fra de mest udbredte på markedet, ved at være udviklet specifikt med henblik på videreudvikling/udvidelser.
Grundet systemets store fleksibilitet er en webshop fra TakeTwo også en fremtidssikret løsning, da den løbende kan videreudvikles i takt med at kundens behov ændre sig og nye behov opstår.

Lidt om os:

TakeTwo består (ud over mig) af tre udviklere, alle uddannede dataloger (CV'er kan fremsendes hvis det ønskes) hver med 6-7 års professionel erfaring inden for webudvikling. Vores kompetencer/erfaringer er hovedsageligt inden for udvikling af større kundespecifikke websystemer samt udvikling af kundespecifikke webshops.

Hvis du gerne vil høre mere om os kan du fange mig på 70264036 eller psj@taketwo.dk

Hvis du sender mig en list med de forskellige krav du har til shoppen, skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat samt mulig tidshorisont for lancering.

Mvh Peder

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Jeg har startet en anden tråd hvor jeg kunne bruge nogle indspark om dine krav: http://www.amino.dk/forums/p/59573/362025.aspx#362025

Det kunne godt være noget for dig, jeg sidder jo selv lidt med samme problem med den scannet webshop, som jeg har del i. Derfor er vi nu på vej med en seriøs webshop som kan hvad den skal kunne, og stadig til rimelige penge.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:08

Hejsa

Magento ville nok kunne dække dine behov.

Kenneth Boysen:
Jeg har opsat en mål der hedder 4 % indenfor 4 måneder, og til dette kræves der en del ændringer.
Disse viser det sig nu at jeg skal "ud i byen" og have programmeret hvilket i længden kan blive dyrt.

Programmet kan jo ikke nødvendigvis love dig en bedre konvertering, men især "check-out" processen er bedre på Magento med alt på een side!

Kenneth Boysen:
Derfor søger jeg en shop der er "bredere" som standard og vil kunne hjælpe min konvertering.

IMHO er Magento væsentligt bredere.

Kenneth Boysen:
Opdeling i privat/erhverv

Tilføje service aftaler m.m. ved et enkelt klik under forskellige produkter. (som wupti.dk)

Magento supporterer flere shops på samme installation (som også kan køre med flere sproglag).

Nu kender jeg ikke resten af dine punkter men Magento er ret fedt når vi kommer ud I de lidt større installationer.

Vi tilbyder en køreklar løsning med unikt design (eller impl. af dit eksisterende), hosting og betalingssystem i et år, alt køreklart for en engangsudgift på 9.995,-

Du er velkommen til kontakte mig eller læse mere på http://getashop.dk hvis du vil vide mere om Magentos features.

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:59

Følger lige med i tråden.

Rasmus, jeg savner noget referencer på din shopløsning ?

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:35

En af de ting som er vigtig i denne sammenghæng, hvis man skifter system.

1) Google indekseringer skal der laves redirect på, og det skal man forvente kan tage ekstra tid, så man ikke mister sin pagerank.

2) Kunderne vil blive forvirret over det nye system i start perioden, så forvent et fald i omsætningen.

3) Du skal selv bruge tid på at sætte dig i et nyt system, som helt sikkert vil være anderledes, og måske mangle nogle af de ting, som du brugte tidligere i Admin delen / Kundedelen.

Men dermed ikke sagt, at det ikke kan være en god ide at skifte.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:25

Chr. Hoffmeyer:

Følger lige med i tråden.

Rasmus, jeg savner noget referencer på din shopløsning ?

Ja, det er helt korrekt. Get A Shop er relativ nystartet og jeg er kun igang med de første shops nu. Jeg gav også de to første Aminoer som bestilte en shop et særligt godt tilbud. Disse er dog allerede afsat. Når de første shops er færdige opdaterer jeg siden.

Hvis du vil se noget arbejde fra de designere som designer shops'ne er du meget velkommen til at kontakte mig på "rl SNABEL-A getashop.dk"

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:37

Thomas Cuno:

2) Kunderne vil blive forvirret over det nye system i start perioden, så forvent et fald i omsætningen.

Det er jo så kun tilbagevendende kunder. Nye kunder vil jo ikke vide at det er nyt system...

Mvh

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:17

Nej, men tilbagevende kunder er jo også vigtige. Vi sidder med en kunde, der netop har skiftet en hel del design og flyttet rundt på kurv og andre ting på sin side. Her har han oplevet en væsentlig nedgang i salget.

Jeg skriver disse ting for dem mener jeg, at man skal tage med i sin betragtning af, hvad det reelt vil koste at flytte til et nyt system.

Baseret på de erfaringer vi har gjort os sammen med vores kunder. Så kan I nyde godt af dem :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)