Hej Alle Jeg er startet med en OScommerce shop og har indtil videre været rigtig glad for systemet. Med en del ændringer konvertere jeg iøjeblikket 2,21 % hvilket er ...."ok". Jeg har opsat en mål der hedder 4 % indenfor 4 måneder, og til dette kræves der en del ændringer. Derfor søger jeg en shop der er "bredere" som standard og vil kunne hjælpe min konvertering. Nogle af de ønskede ændringer er ting som: Opdeling i privat/erhverv Det er blot 2 punkter af en lang liste jeg har lavet, 2 punkter som skal programmeres. Det er ikke fordi jeg ikke vil betale kassen for at få det lavet den perfekte shop, men når jeg alligevel skal ud og have programmør på ..... føles det lidt spildt at bruge opensource. Ved ikke om der findes et shop system derude, der bare er sindsyg fleksibel.....eller om jeg skal overveje noget helt andet.
|
Vi vil meget gerne give et bud på din nye shop.
Lidt om vores webshop:
Unikke løsninger hver gang:
Hver løsning vi leverer er unik både i forhold til design og ofte også i forhold til funktionalitet. Når TakeTwo hyres til at levere en løsning er der derfor ikke tale om et normalt kunde-leverandør-forhold men i stedet et samarbejde, hvor vi i fællesskab kommer frem til den bedste løsning.
Webshop som løbende kan tilpasses dine behov:
Grundlæggende består en TakeTwo webshopløsning af de almindelige standardfunktionaliteter som man ser i enhver webshop, tilsat et lækkert og unikt design samt en lækker og brugervenlig administration.
Vores system adskiller sig, fra de mest udbredte på markedet, ved at
være udviklet specifikt med henblik på videreudvikling/udvidelser.
Grundet systemets store fleksibilitet er en webshop fra TakeTwo også en
fremtidssikret løsning, da den løbende kan videreudvikles i takt med at
kundens behov ændre sig og nye behov opstår.
Lidt om os:
TakeTwo består (ud over mig) af tre udviklere, alle uddannede dataloger (CV'er kan fremsendes hvis det ønskes) hver med 6-7 års professionel erfaring inden for webudvikling. Vores kompetencer/erfaringer er hovedsageligt inden for udvikling af større kundespecifikke websystemer samt udvikling af kundespecifikke webshops.
Hvis du gerne vil høre mere om os kan du fange mig på 70264036 eller psj@taketwo.dk
Hvis du sender mig en list med de forskellige krav du har til shoppen, skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat samt mulig tidshorisont for lancering.
Mvh Peder