Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nok mest google venlige webshop?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Molvins det tænkte jeg nok, fordi googles søge algoritme placerer sider efter antallet af relevante links til nøgleordet.

Faktisk så står de indgående links for 98 % af en placering de sidste 2 % er relevante udgående links og Html-encoding.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Delinda

Nej  det vil ikke indholde linkbuilding, kvalitetslink skal håndlaves Smile

Men alt det tekniske er på plads, og man let selv kan lave seo på sitet, der vil ligeledes være mulighed for rss feed, som vil kunne anvendes til linkbuilding.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Kjærgaard:

Det er fordi vi ikke tilbyder webshop endnu Smile Vi kan kode den fra bunden, men det er dyrt for mange kunder, og derfor ønsker vi at finde 10 som på den måde deler udviklingen af shoppen.

Hvorfor så ikke lave shoppen og tilbyde at man kan leje sig ind på den? Det er jeg ved at gøre ved min som tilfædigvis også kommer til at blive en af danmarks bedste når det gælder SEO. Stick out tongue

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:18

Hej Niels

Det kan man også når vi har lavet den, men med denne model er vi sikre på 10 kunder, som tilgengæld kan være med til at bidrage med ting de måtte ønske den skulle kunne. Hvis vi laver den i samråd med vores kunder, vil den sikkert bedre kunne dække senere kunders behov.

Det bliver spændende at se hvad du kommer ud med, så må vi se om vi kan tillade os at kalde det danmarks bedste mht. seo, vores cms mener vi pt. er det bedste i danmark, men vores søgemaskine "ekspert" har også 11 års erfaring Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Kjærgaard:
Det bliver spændende at se hvad du kommer ud med, så må vi se om vi kan tillade os at kalde det danmarks bedste mht. seo, vores cms mener vi pt. er det bedste i danmark, men vores søgemaskine "ekspert" har også 11 års erfarin

Jeps, og deMib har RedPitt der både er CMS og Shop. Han har endnu længere tid i branchen. Har han så automatisk det bedste ?

Det bliver spændende om debatten, om hvor søgemaskine optimeret en webshop er på et tidspunkt, bliver fakta baseret i stedet for at handle om hvem der har været i branchen længst eller været bedst til at personligt promovere sig ?

Gad vide om kunderne er kun undersøger sagen, så overfladisk at de ser hvem der står bag, eller om de er så grundige at de checker hvilket features der ligger i de forskellige systemer ?

PS: Vi har Danmarks mest profitable webshop system, jeg har siden mine tidlige dage som avisbud haft erfaring med at tjene penge, det er rigtigt rigtigt mange år. Og hvis nogen af vores konkurranter har ansatte der har mere erfaringen, så må jeg til at havde fat i bedste forældrene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Altså det er jo meget spændende. Der er jo også Redpitt, som skulle være meget søgemaskinevenlig. Så der bliver nok at vælge imellem.

Jeg tror, det bliver svært at finde nogen, der gider vente på, at der kommer 9 andre til at få udviklet en webshop. Når man skal have en webshop, så skal det være nu, og man gider i hvert fald ikke vente for at få det samme som de andre. Men held og lykke med projektet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er også sjovt med dem, der skriver, at de er har 10+ års erfaring med e-handel i Danmark. Det benægter jeg ikke, men dankort-betaling på nettet er kun 10 år gammelt, så den erfaring man havde inden er reelt ikke meget værd. Også fordi de få, der handlede på nettet havde et helt andet handelsmønster, end dét, de har i dag. Men fred være med det - folk har da lov at have deres erfaringer (og prale med dem). Bare fordi man har gjort noget i mange år, behøver man jo ikke være god til det. Jeg har lavet mad i 15 år, men er stadig elendig til det. Så 15 års frikadelle-stegning batter ikke meget her Big Smile

Man kan jo kigge efter mange ting, men i min bog tæller resultater mere end erfaring (omend man ikke skal kimse ad erfaringen. -Det skal man i øvrigt ikke ad ret mange ting, ifølge gamle Dan T.)

Held og lykke til jer alle med at udvikle Danmarks mest SEO-venlige webshop. Hvis I skal ha' et råd fra een med mere end 8 års erfaring Wink som e-købmand, så er SEO kun en lille del af at være e-købmand.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til dette. Jeg tror nu stadig mest på de gratis systemer som den hver dag sidder 10000 + for arbejder med og gøre bedre og bedre. Drupal wordpress osv.

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Problemet med Open Source løsninger, er at selvom de er seje så er Open Source programmører også afhængige af at spise, hvilket betyder at pengene skal tjenes ind i et sted. Hvis en Open Source løsning, teoristisk set kunne elimerer behovet for teknikere, ville det være svært at finde programmører til at udvikle den.

Idag er markedet for Open Source løsninger rigtigt stort, specielt indenfor udviklings konsulent ydelser. Vi har selv løst en opgave baseret på en Open Source løsning, hvor den samlede regning blev over 1 Million kr. Så Open Source er helt klart godt for forretningen :-)

Personligt tror jeg meget på Software-as-a-Service konceptet, hvilket også er en af grundene til at vores forretning ser ud som den gør.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle

Jeg har selv en webshop der omsætter for mange penge hver måned. Jeg anser mig selv som en erfaren e-købmand, der har en ide om hvordan tingene skal gøres....og ikke mindst hvordan det IKKE skal gøres.

En ting der undrer mig i disse debatter og især her på amino, er at alt snak og debat (konkurrence) drejer sig om hvor god shoppen er i søgemaskinen google.

Jeg er helt og erdeles uforstående overfor hvorfor der ikke bliver nævnt kunde konvertering når først kunden er i shoppen. Faktisk vægter jeg netop dette et par gram mere end søgemaskinerne (som jeg dog også har meget stor vægt på)....men de penge kan altså tjenes ved at byde dine kunder gode shops.

Selv har jeg lige sendt en liste med 25 ændringer til min programmør...alt sammen noget der skal forbedre min konvertering. Trods det overvejer jeg stadig fremtiden indenfor OScommerce ..... jeg vil ikke have en middel shop, jeg vil sgu have det bedste. Og det bedste kan det hele og ISÆR konvertere kunder i min shop.

Så til Jer der gerne vil sælge shops.....hvis i vil sælge til mig, så sælg det på hvad den tilbyder mine kunder når de er i butikken....det med SEO skal jeg nok huske at spørge om :=) 

Og læs lige e-pusher 3 som er guld værd i denne sammenhæng. Kundeoplevelsen vægter meget i den bog.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)