Hej Alle
Jeg har selv en webshop der omsætter for mange penge hver måned. Jeg anser mig selv som en erfaren e-købmand, der har en ide om hvordan tingene skal gøres....og ikke mindst hvordan det IKKE skal gøres.
En ting der undrer mig i disse debatter og især her på amino, er at alt snak og debat (konkurrence) drejer sig om hvor god shoppen er i søgemaskinen google.
Jeg er helt og erdeles uforstående overfor hvorfor der ikke bliver nævnt kunde konvertering når først kunden er i shoppen. Faktisk vægter jeg netop dette et par gram mere end søgemaskinerne (som jeg dog også har meget stor vægt på)....men de penge kan altså tjenes ved at byde dine kunder gode shops.
Selv har jeg lige sendt en liste med 25 ændringer til min programmør...alt sammen noget der skal forbedre min konvertering. Trods det overvejer jeg stadig fremtiden indenfor OScommerce ..... jeg vil ikke have en middel shop, jeg vil sgu have det bedste. Og det bedste kan det hele og ISÆR konvertere kunder i min shop.
Så til Jer der gerne vil sælge shops.....hvis i vil sælge til mig, så sælg det på hvad den tilbyder mine kunder når de er i butikken....det med SEO skal jeg nok huske at spørge om :=)
Og læs lige e-pusher 3 som er guld værd i denne sammenhæng. Kundeoplevelsen vægter meget i den bog.