Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne skilte til hus - hvor købes de?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet sådan et skilt her til min kære far til at sætte ved fordøren, men bare pladen koster 189,- i Bauhaus, hvilket jeg synes er ret vildt. Der medfølger så godt nok 2 skruer samt sorte blokbogstaver, men jeg har valgt selv at lave teksten på min egen maskine.

Direkte link til billede
http://www.toyotaextreme.dk/cgi-bin/upload/bedoem/6692.jpg

Nu har jeg overvejet selv at lave skiltene, altså både den rustfri plade og selve navnet. Men for at vide hvor vi ligger prismæssigt, ville jeg høre om I har links til firmaer der laver disse skilte, færdige med tekst ?

Og hvis I skulle give 189,- i Bauhaus og selv sætte blokbogstaverne på, hvad ville I så give hvis I kunne få en løsning som ovenstående hvor teksten allerede er påsat og skiltet blot skal sættes op.

Har I gode bud på andre plader man kan lave skiltene af, så hører jeg også gerne om det.

På forhånd tak 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:13

Hej Rene,

Du spørger hvor de købes - det gør man i nøglebarer og hos låsesmede. De graverer gerne et flot skilt med navn og husnr. etc.

Jeg har ingen ide om hvad de koster, men har ofte set skiltene der.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 11:56

Rene G:

Og hvis I skulle give 189,- i Bauhaus og selv sætte blokbogstaverne på, hvad ville I så give hvis I kunne få en løsning som ovenstående hvor teksten allerede er påsat og skiltet blot skal sættes op.

Jeg ville umiddelbart ikke give noget for et sådan skilt. Har tidligere haft et skilt hvor man selv skulle sætte bogstaverne på. Og selvom vi nøje fulgte vejledningen, så blev skiltet ret grimt efter 2-3 år. Det skilt vi derimod fik lavet ved den lokale nøglebar og udfræset her, det har holdt i indtil videre 10 år og det ser stadigvæk flot ud.

Men et skilt der er færdigt når det bliver leveret, indgraveret eller lakeret eller lignende, ja det ville jeg nok give mellem 300-400 kr. for.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:04

Et skilt som du nævner med klæb selv bogstaver, ville jeg ikke give ret meget for, jeg har set mange af dem og det er dælme ikke nemt at sætte bogstaverne lige, når de kommer på hvert sit ark... jeg ville nok købe skiltet færdigt, eller købe et skilt og lave bogstaver på et samlet (som du har gjort)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 12:13

Hej Rene

Du kan få skåret skiltene på et bearbejdningscenter med laser.

Mht. skrift kan det også skære ud eller alt afhængig af laseren kan den også bruges til skriften.

Annette

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:12

Hej Erik.

Folien der er brugt til dette skilt er normeret til 10 års holdbarhed og er samme folie som der bruges til biler mm, så det fejler ikke noget, heller ikke efter nogle få år.

Anette - har fundet en der kan skære pladerne, men jeg vil ikke have dem til at skære navne eller noget da det er alt for dyrt at skulle skære hvert eneste skilt som et unikt produkt

Jeg tror jeg prøver at købe nogle udskårede rustfri skilte (altså bare pladerne) og så laver dem med folietekst.Så må vi se om de er til at sælge :-)

Ellers har jeg nogle gode gaveideer til mange år fremover :-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 21:19

God Ide

Lavede selv et skilt til min anden forretning for mange år siden og det hængte udenfor i 4-5 år og fejlede ingenting - skiltet var lavet med selvklæbende folie, købt hos en låsesmed

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:31

Jeg har fået skilte i porcelæn og de holder altså tæt på evigt.

Det tager naturligvis lidt tid, men de fleste isenkræmmere kan bestille det hjem fra den kongelige porcelæns fabrik (mener jeg det er)

De bliver glaceret efter at navnet er malet på og altså lige som en tallerken. Det er kun dyrt hvis man skifter kærester så tit som jeg gjorde Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:58

Hvad med et klasisk emaljeskilt? De holder "næsten" evigt.

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:04

Hej Kender en leverandør til diverse byggemarkeder, det kan være du kan få dig en billig plade der, men prisen syns jeg nu lyder meget fair. men prøv Hjordlund gravørteknik.

DBH

Christen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)