Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne skilte til hus - hvor købes de?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:58

Hej jeg havde overset at alderen på dit indlæg. Det ser meget interessant ud. jeg sender dig en mail, jeg kan muligvis skaffe dig et samarbejde med nogle enkelte byggemarkeder.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:32

Jeg er bekendt med den næsten forsvundne skiltemaler branche, og kan se du har fat i noget rigtigt. Tekst i god kvalitet er der ikke mange der laver - jeg kan forstå at du har valgt den rette :-)

Mht. skilte vil jeg også anbefale, at du får dem laser skåret, idet det vil reducere din kost meget. Får du fat i det rette firma og udnytter råvarerne godt, så vil prisen blive rimelig.

Jeg sender dig en PM mht en idé som jeg har, og som du kan få.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:24

Hej japping.

Hvis du med forsvunden skiltemaler branche, mener de personer der direkte maler på skiltene som i gamle dage, så vil jeg give dig ret, men ellers er der da masser af gang i skiltebranchen Big Smile

Jeg arbejder løbende på at udvide sortimentet, senest med de rustfri plader som jeg pt. fører i 3 størrelser/udgaver og flere kommer sikkert til
http://stylingshop.dk/?SCREENID=7&seek=rustfri+skilte

Folk har efterspurgt de samme plader UDEN huller og det bliver nok det næste projekt

Men jeg har hele tiden øjnene åbne for andre grene af skiltebranchen og nye produkter. Så jeg ser frem til at høre fra dig.

Mht. mine plader så er de laserskåret og jeg synes prisen er rimelig. For mig er prisen alene dog ikke afgørende. Jeg har også store krav til kvaliteten af materialet, det færdige produkt og leveringstiden, så jeg skifter nok ikke leverandør fordi nogen byder ind med priser der kun ligger minimalt under min nuværende leverandør.

René

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)