Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

working-fromhome.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

er der nogen der har erfaringer med working-fromhome.com?

jeg har været ved at se på mulighederne for at starte egen virksomhed der igennem, men der er dog en ting der bekymrer mig lidt, og det er manglen på konkrete oplysninger, så før jeg begynder på noget vil jeg gerne høre fra nogen der evt. ved lidt omkring siden.:)

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ligner en dårligt oversat amerikansk hjemmeside. Formentlig et eller andet MLM-koncept, som hjemmesidens ejere har købt af nogle amerikanere.

Jeg har ikke noget yderligere kendskab til dem, men hvis du kontakter dem, så sørg hele tiden for, at du ikke forpligter dig til noget som helst. Du skal i hvert fald have en god idé om, hvad deres forretningsmodel går ud på, før du overvejer investeringer eller hvad der nu skal til.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:27

Tror du får mere ud af at spille lotto :)

Det virker ikke særlig seriøst - intet sted står der, hvad det er man kommer til at tjene så mange penge på - eller bare mig der ikke kan se det??

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 19:39

Kristian Konradsen:

Tror du får mere ud af at spille lotto :)

Enig ^^ :D

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:51

mange tak for svarene, jeg tror jeg følger jeres råd og dropper siden.

der skulle vel ikke være nogen af jer der kender til andre lignende, men mere troværdige sider?:)

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:52

Jeg blev nysgerrig og ofrede fem minutter af min tid på lidt research. Ved at udfylde kontaktformularen på forsiden kom jeg videre til nogle meget amerikanske videoer, der handlede om Paul Zane Pilzer og "The Wellness Revolution".

Det smager umiddelbart af noget MLM med salg af wellness-produkter, så mit først gæt var temmeligt tæt på virkeligheden.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:54

Jeg kan osse tilslutte mig koret der mener at du skal holde dig langt væk fra den type sider...

Som Frank skriver er det en dårligt oversat side, og jeg føler mig ret sikker på at det er MLM...

Du bliver inviteret til et møde, hvor kun the sky is the limit for din indtjening. Og så skal du først lige betale for at få lov til at få muligheden, som højest sandsynligt består i at sælge et eller andet, hvoraf du skal have et mindre varelager, og når du får andre ind i folden, skal de lige købe et varelager af dig...

Hvor mange produkter der egentligt bliver solgt til forbrugere vil jeg tillade mig at sætte ? ved.

Ja, Lotto lyder mere indtægtssikkert... :)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:58

Frank Hellerup Madsen:

Jeg blev nysgerrig og ofrede fem minutter af min tid på lidt research. Ved at udfylde kontaktformularen på forsiden kom jeg videre til nogle meget amerikanske videoer, der handlede om Paul Zane Pilzer og "The Wellness Revolution".

Det smager umiddelbart af noget MLM med salg af wellness-produkter, så mit først gæt var temmeligt tæt på virkeligheden.

He... den krydsede lige mit svar...

Men så var jeg vist heller ikke så langt fra...

Find en anden vej Nikolai

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 19:59

OMG det er nok den mest corny side jeg længe har set.

Faresignaler:
- Dollarsedlerne i toppen
- "Bestem selv din indkomst"
- Dårlig oversættelse af engelsk->Dansk
- "Jeg ønsker selv at bestemme min indkomst"
- Amerikaner hus i logo + plus Getty familien.
- Cheesy billede af Kort og Tove til sølvbrullup
- Det enkelt og det virker også for dig.... not...
- Udefinerbar indkomst 6-10 eller mere. wtf. jeg kan arbejde i fakta og tjene 6-10 eller mere, det fortæller INTET!

Det er utroligt hvad folk ikke begiver sig i kast med. Stakkels Kurt og Tove som sikkert har betalt kassen for at få lov til at "oplyse" om hvor nemt man kan blive millionær

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)