Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er bedst til SEO eller adwords

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Niels:

Hvad indeholder deres SEO modul?

Muligheden for at lave unikke titler og beskrivelser.........hmmmm og de tager 199 kr. i måndenen for det Hmm

Som du skrev i dit tidligere indlæg, så er det noget der bør være standard.... men ok... kan man malke kvæget, så gør man det 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:31

Ja nogle gør. Jeg synes ellers deres priser er rimelige, men en ting som dette burde være standard. Man kan jo ikke drive en seriøs webshop uden unikke titler og beskrivelser, så hellere sætte prisen op og give folk hvad de har brug for, men sådan er det jo ofte med standard løsninger.......folk kan ikke få dem billig nok Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:36

Dennis Kjærgaard:

Ja nogle gør. Jeg synes ellers deres priser er rimelige, men en ting som dette burde være standard. Man kan jo ikke drive en seriøs webshop uden unikke titler og beskrivelser, så hellere sætte prisen op og give folk hvad de har brug for, men sådan er det jo ofte med standard løsninger.......folk kan ikke få dem billig nok Smile

Lige præcis... det er lidt som flybilletter.... de er næsten gratis, men der kommer en masse ting oven i ;)... nårh... det var off-topic 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:00

Hej

Helt off topic er det vel ikke, jeg har fået at vide at man faktisk godt kan lave SEO på scannet shop uden om deres 199 kr. modul. Så det er undertegnede lige ved at undersøge nærmere...

Bendtsen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:

Hej

Helt off topic er det vel ikke, jeg har fået at vide at man faktisk godt kan lave SEO på scannet shop uden om deres 199 kr. modul. Så det er undertegnede lige ved at undersøge nærmere...

Bendtsen

Det bliver svært, Bendtsen. Du kan ikke have unikke sidetitler og descriptions uden modulet, og med mindre du sælger forkromede mellemgasfordelere til sporvognsskinneskidtskrabere eller andet uden reel konkurrence i søgemaskinerne, vil du halte bagefter. Træls - men faktuelt.

Læs lidt om vigtigheden af unikke sidetitler her: Hvad er søgemaskineoptimering

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:14

Hej Bendtsen

Ja du kan godt søgemaskineoptimere din scannet shop uden deres seo modul, men jeg kan næsten sige med sikkerhed at du aldrig kommer til at ligge i toppen af google (hvis der er konkurrence).......er det så værd at spare 199 kr.??? efter min mening nej.

Når du ikke selv har helt styr på seo, vil jeg anbefale dig af tage en snak med nogle som har. Med en eksperts viden vil du både spare penge og tid, ligesom det er vigtig at du får lagt en strategi fra start af. Om du så vælger det ene eller andet firma er op til dig selv, men min erfaring er at seo er en god investering for især webshops. Det koster penge at tjene penge Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Hej Bendtsen,

God SEO begynder med en søgeordsanalyse. At påbegynde et vidtrækkende og tidskrævende arbejde med sigt på placeringer i toppen på Google og andre søgemaskiner kræver en god søgeordsanalyse. Resultaterne kommer først 2 uger eller adskillige måneder senere. Eller også kommer de gode placeringer ikke overhovedet. Og så er man tilbage i udgangspunktet. Så hvis man fx kunne have omsat for 30.000 kr. pr. måned såfremt man havde topplaceringer på søgemaskinerne - ja, så har man i stedet ofret denne omsætning ved ikke at ligge i toppen på vigtige salgskritiske søgeord. Omsætningen på topplaceringerne kommer først når søgemaskinerne har indekseret webbutikken efter yderligere uger - eller måneder.

Hvis man ikke ved præcis, hvorfor man søgemaskineroptimerer på sine søgeord kan man blive tvunget til at gøre alt arbejdet om når resultaterne udebliver. Hvis man ønsker at lære og tilegne sig det, der skal til for at drive en Online forretning og selv arbejde med Online Markedsføring så bør man overveje et godt søgemaskinekursus.

Dagen efter lanceringen af din webshop - den 7. maj har vi et kursus til introduktionspris. Du kan læse mere på www.seo-kurser.dk . Måske kan det være noget for dig.

Jeg håber du vil komme rigtigt godt fra start med din webshop. Det er så skøn en følelse når det lykkes.

Mange hilsener,

Thomas Jacobsen

SEO-Kurser.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved opstart af webshop vil jeg mene at du skal bruge både adwords, SEO samt være med på diverse forums eller lignende som relaterer til dit produkt.

Jeg undrer mig dagligt over når nogen vil starte en webshop, og ikke sætter penge af til markedsføring samt planlægger aktiviteter som skal gøres for at få noget salg.... Hvordan kan det være at så mange tror det blot er at skaffe varer og så er man i gang? Der skal som oftest 100 besøgende i en shop for at du har 1-2 salg. De kommer ikke af sig selv.... og planlægger man ikke hvordan det skal gøres, så er det måske en ren underskudsforretning fra start. Det undrer mig bare at der er så mange som ikke har dette i tankerne...

Sidstnævnte var i øvrigt en generel betragtning - og ikke møntet direkte på dit projekt :·) Held og lykke med opstarten :·)

Mange hilsener Helle

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:41

Helle - houseofkids.dk:
Ved opstart af webshop vil jeg mene at du skal bruge både adwords, SEO samt være med på diverse forums eller lignende som relaterer til dit produkt.

Nemlig ja. Synlighed på nettet er en nødvendighed for at få gang i en internetbutik. Og søgemaskineoptimering er en god metode til at blive synlig på nettet.

Når det handler om at sælge produkter i en internetbutik, så skal man heller ikke undervurdere værdien af nyhedsbreve. Gode nyhedsbreve giver et rigtig godt salg. Så sørg for at de besøgende i din butik tilmelder sig dit nyhedsbrev.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:45

Hej Alle i kloge hoveder derude ;)

Er der et sted på nettet hvor man kan læse mere om SEO, og hvad de vigtigste og mest grundlæggende faktorer der spiller ind for at google skal "opdage" din shop?

Adwords har jeg forstået , dog er jeg stadig princippielt imod denne form for auktionsprincip.

Håber og få flere guldkorn , tak.

Bendtsen

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)