Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Hund & Co site - feedback ønskes!

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi er ved at lægge sidste hånd på vores nye hjemmeside, til vores kreative bureau Hund & Co. Kom meget gerne med jeres mening, konstruktiv kritik, ris og ros.

Vi har valgt at holde sitet i en meget enkel stil, da vores side ikke skal danne begrænsninger for vores evner, i hovedet på kunden. 

www.hundogco.dk/show/hundogcobeta5/index.html

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:59

Sitet ser rigtigt godt ud, dejligt clean og med indholdet i centrum. Der er dog en lille fejl: hvis man klikker på Hund & Co. og derefter Upfront Urban Tour. Så rykker venstre menuen sig.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:03

For at være helt ærlig Morten, kunne jeg bedre lide dit tidligere design. 

Jeg har ikke rigtig tid lige nu til at uddybe, men jeg vil meget gerne give dig en tilbundsgående analyse. SENERE :)

Hold modet oppe, jeg synes siden er flot, men jeg mener bare den ikke er "kantet" nok til din forretning. 

Vi snakkes. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 20:27

Hej Lundsby

Tak for svaret, fedt du synes om sitet.. Med hensyn til fejlen, får jeg min kollega til at kigge på det i morgen ;)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 20:31

Hej Karsten

Tak for dit svar.... Når jeg beder om kritik, må man jo kunne tage den :)

Du må meget gerne komme med en tilbundsgående analyse når du har tid, enten her eller på en mail (hundahl@hundogco.dk). Men hvis man tager sidens enkelthed i betragtning, synes jeg nu den er ret kantet.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:04

Jeg syntes umidbart det ser meget bedere ud end det sidste site, som også så rigtig godt ud. Desuden kan jeg kun give Lundsby ret der er et eller andet med Venstremenuen som fejler det er dog ikke meget og er sikker på det ikke er noget problem og rette.

Desuden mener jeg at den måde Referencerne bliver vist på er meget bedere end den forige jeg så. Det er dog lidt ærgelig man ikke kan se selve referencerne i støre udgave samt de sites der er taget screenshots af at man ikke kan klikke på dem for så at komme ind på den pågældende side.

Men alt ialt top fedt design!

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:23

Hej Morten

Så vil jeg prøve at give lidt feedback - sådan lidt fra en anden & Co :-)

Jeg kan godt lide den rene stil du er kommet op med. Det gør siden nem og seriøs. Men jeg syntens ikke helt at siden brænder igennem med sit budskab - det er som at den er blevet for pæn og seriøs?

Jeg kunne tænke mig at blive lokket til at læse mere om jer og jeres evner som i jo så tydeligt har - jeg mener hvem kan pimpe en revisor side op til at jeg faktisk have lyst til at læse noget om revision ;-)

Nå det bare bare lige hvad jeg tænke...

/Søren

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:35

Jeg vil da håbe man ender på siden med en vis viden om, hvad I laver - for det er bestemt ikke særlig tydeligt!

Et hurtigt skud fra min side ville være noget med reklame, men vidste jeg ikke bedre ville jeg være overbevist om at det virkelig handlede om hunde.

Hvis I gerne vil være anderledes og kantede, så er min holdning at det er fejlet totalt. Jeg ser INTET kantet i det design udover antireklamen ved at jeg ikke kan se hvad I reklamere for...

Der er ikke noget der signaler kreativt bureau, reklame, markedsføring eller lignende. Jeg ville tro at jeg var gået forkert, beklager.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 23:43

Otto Juul:
Jeg syntes umidbart det ser meget bedere ud end det sidste site, som også så rigtig godt ud. Desuden kan jeg kun give Lundsby ret der er et eller andet med Venstremenuen som fejler det er dog ikke meget og er sikker på det ikke er noget problem og rette.

Desuden mener jeg at den måde Referencerne bliver vist på er meget bedere end den forige jeg så. Det er dog lidt ærgelig man ikke kan se selve referencerne i støre udgave samt de sites der er taget screenshots af at man ikke kan klikke på dem for så at komme ind på den pågældende side.

Men alt ialt top fedt design!

Hej Otto

Tak for svaret... Vi må lige have kigget på det med venstre menuen. Vi har også planer om, at lave så billederne med hjemmesider på, linker videre til de forskellige sites.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 23:53

Hej Morten

Tak for tiden og kritikken...

Dette er kun det næsten færdige design (uden tekst / indhold)... Det eneste tekst vi har smidt online, er et par nyheder. Hele bunden af forsiden blvier en intro / profil tekst, der kommer til at beskrive hvem vi er og hvad vi laver.

Men nej vores hjemmeside skal ikke ses som et større salgs site eller portal. Nærmere en lille præsentation af virksomheden, et online visitkort med cv / cases.

Håber det giver lidt mere mening for dig, og hunden skal vi måske tage op til genovervejelse, kan godt være den er for misvisende :)

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)