Hej allesammen |
Sitet ser rigtigt godt ud, dejligt clean og med indholdet i centrum. Der er dog en lille fejl: hvis man klikker på Hund & Co. og derefter Upfront Urban Tour. Så rykker venstre menuen sig.
Hej allesammen |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
Sitet ser rigtigt godt ud, dejligt clean og med indholdet i centrum. Der er dog en lille fejl: hvis man klikker på Hund & Co. og derefter Upfront Urban Tour. Så rykker venstre menuen sig.
|
For at være helt ærlig Morten, kunne jeg bedre lide dit tidligere design. Jeg har ikke rigtig tid lige nu til at uddybe, men jeg vil meget gerne give dig en tilbundsgående analyse. SENERE :) Hold modet oppe, jeg synes siden er flot, men jeg mener bare den ikke er "kantet" nok til din forretning. Vi snakkes. -Karsten |
Hej Lundsby |
Hej Karsten |
Jeg syntes umidbart det ser meget bedere ud end det sidste site, som også så rigtig godt ud. Desuden kan jeg kun give Lundsby ret der er et eller andet med Venstremenuen som fejler det er dog ikke meget og er sikker på det ikke er noget problem og rette. |
Hej Morten Så vil jeg prøve at give lidt feedback - sådan lidt fra en anden & Co :-) Jeg kan godt lide den rene stil du er kommet op med. Det gør siden nem og seriøs. Men jeg syntens ikke helt at siden brænder igennem med sit budskab - det er som at den er blevet for pæn og seriøs? Jeg kunne tænke mig at blive lokket til at læse mere om jer og jeres evner som i jo så tydeligt har - jeg mener hvem kan pimpe en revisor side op til at jeg faktisk have lyst til at læse noget om revision ;-) Nå det bare bare lige hvad jeg tænke... /Søren
|
Jeg vil da håbe man ender på siden med en vis viden om, hvad I laver - for det er bestemt ikke særlig tydeligt! Et hurtigt skud fra min side ville være noget med reklame, men vidste jeg ikke bedre ville jeg være overbevist om at det virkelig handlede om hunde. Hvis I gerne vil være anderledes og kantede, så er min holdning at det er fejlet totalt. Jeg ser INTET kantet i det design udover antireklamen ved at jeg ikke kan se hvad I reklamere for... Der er ikke noget der signaler kreativt bureau, reklame, markedsføring eller lignende. Jeg ville tro at jeg var gået forkert, beklager. |
Hej Otto Tak for svaret... Vi må lige have kigget på det med venstre menuen. Vi har også planer om, at lave så billederne med hjemmesider på, linker videre til de forskellige sites. |
Hej Morten |