Hej Morten
Hvis I er i reklamebranchen - hvad jeg nogenlunde kan regne ud af de andre Amino-kommentarer - så mener jeg, at jeres site har seriøse problemer. Det fremgår meget lidt tydeligt, at I er et reklamebureau. Men måske er det ikke nødvendigt, fordi de besøgende allerede ved det, når de kommer forbi?
Ang det kantede er der meget lidt kant i det for mig at se - eller kreativitet i sitets opbygning/design. Dvs. I understøtter ikke jeres eget budskab om at være et kreativt reklamebureau.
Det eneste kant jeg umiddelbart lægger mærke til, er at I er så kreative, at I hverken tager dansk kommatering eller retstavning (reglerne for sammensatte ord) alvorligt. :-)
Jeg er selv tekstforfatter og har mit eget reklamebureau, så jeg ved hvor svært det er - faktisk har jeg selv lige revideret mit site. Du kan se det på www.thechristians.dk (Du er velkommen til at kommentere/hævne dig ;-)
Min strategi har været at lade mine annoncer, radio- og tv-spots tale for sig selv. Blandt andet fordi jeg tror på at vise varerne fremfor at snakke om dem og dels - og ikke mindst - fordi det at lave et ægte kreativt site, er meget svært og dyrt. (MIne besøgende ved det er et reklamebureau, de kommer ind på.)
Som research surfede jeg alle de store og mellemstore danske reklambureauers site. Og de eneste ægte kreative/anderledes/NYE sites var www.andco.dk, Wibroe Duckert & Partners, www.robertboisenlikeminded.dk samt et enkelt til jeg ikke lige kan huske.
Så er det sagt ...
God dag
chr