Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du blevet LURET ind i MLM / Network Marketing?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Gleerup:

Øhhhh, Og hvad er det for et selkab han er ved at starte op??? Han er da front figur hos os ( ACN ) pt.

www.acneuro.com

 

Så underholdende når I ikke er opdateret på jeres eget markedsføringsmateriale - det er jeg nu heller ikke - men Trump er igang med at lanchere hans eget brand, koncept - og ingen tvivl om at Trump har brugt en affiliation med ACN for at gøre sig "kendt" i netværkskredse - at han så har valgt et telefoni-selskab viser blot at han tænker alt for konventionelt - og helt tydeligt har nada praktisk Network Marketing erfaring - en hæmsko af dimensioner når han kan kalde sig MLM selskabs-CEO, for der er bare nogle faktorer i ledelse af et MLM selskab hvor praktisk netværkserfaringer er alfa og omega - for at forstå mekanismerne helt ud til slutbruger.

Zrii er i store problemer i USA; Farley har simpelthen ikke den fornødne erfaring, til trods for han i en menneskealder har banket store konventionelle forretninger og brands op.

Lur mig om ikke årsager til Branson stadig er i UK med hans lille kosmetikbiks skyldes samme faktor.

Samme årsag til at et af kriterierne og tjekpunkterne man ALTID skal kigge efter osse, når man vælger selskab: Har ledelsen MLM erfaring?

If not, bail out. Quick.

 

Mvh.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller

Jeg vil også meget gerne have et link eller en henvisning til de undersøgelser, du nævner, for det passer ikke med mine erfaringer og jeg kan ikke finde noget om en sådan undersøgelse på nettet.

- Jeg køber det Tupperware, jeg kan bruge - og bruger det, jeg har købt.

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Fashion-Seller:

Jeg kunne ik have sagt det bedre om Tupperware. Undersøgelser viser jo at langt de fleste stort set aldrig bruger alt det Tupperware gejl de har købt, men sjovt nok fortsætter indkøbene af over smarte plastik bøtter, til overpris...

 

Du har glemt at refere de links eller andre kilder til de undersøgelser du omtaler....

 

Mvh.

Lasse

 


Har ikke været på Amino et stykke tid, så jeg har lige skæmmet tråden igennem, og Lasse - det er et kanon godt opstarts-indlæg, der virkelig kommer godt omkring. Og jeg er helt igennem enig med dig. Jeg synes, dit indlæg lægger op til en god diskussion i en god tone, hvilket er meget tiltrængt her på Amino. Det er ok at være uenig, men det kan man godt være på en ordenlig måde.

Og din sidste kommentar her er lige i øjet. Alt for mange slynger om sig med henvisninger til kilder og undersøgelser, der ofte ikke holder vand. Og det gælder for så vidt både tilhængere og skeptikere af Network Marketing. Et forslag kunne da være at undlade disse kilder og undersøgelser, hvis ikke man personligt kan dokumentere disse.

Men jeg synes, det er rigtig godt og vigtigt at få det hele frem i lyset. Både det positive og det negative. Begge dele eksisterer jo. Der er dårlige NM virksomheder, og der er gode NM virksomheder. Sjovt nok lige som i alle andre brancher.  Så lad os fortsætte denne åbne diskussion i en tone, der får deltagerne til at have lyst til at blive i dialogen og bidrage.

Dbh Jimmy

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

- Jeg køber det Tupperware, jeg kan bruge - og bruger det, jeg har købt.

Sådan, Birte - kort og konkret - og det understreger ganske godt en enkel faktuel sandhed: Noget der ikke virker, noget der ikke har vedvarende brugsværdi (eller virkning) holder ikke på den lange bane. Længere er den ikke.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
Noget der ikke virker, noget der ikke har vedvarende brugsværdi (eller virkning) holder ikke på den lange bane. Længere er den ikke.

 

Denne sætning burde instilles til nobel-prisen i literatur. Håber. at mange vil tage denne sætning til sig.

 

D.b.h.

Michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Dullweber:

Lasse Burholt:
Noget der ikke virker, noget der ikke har vedvarende brugsværdi (eller virkning) holder ikke på den lange bane. Længere er den ikke.

 

Denne sætning burde instilles til nobel-prisen i literatur. Håber. at mange vil tage denne sætning til sig.

Der er nu ikke noget Nobel-potentiale i den --- det er simpel logik - uanset om man er til LifePlus produkt, Aloe, Herba, Tupperware, LR kosmetik, TNI, Xango - and you name it. Produkter der sælger og sælger og sælger ---- og genkøbes, genkøbes, genkøbes --- FUNGERE. Thats is. Det er altså ikke ingeniørkunst vi her er ude i.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Der er nu ikke noget Nobel-potentiale i den --- det er simpel logik - uanset om man er til LifePlus produkt, Aloe, Herba, Tupperware, LR kosmetik, TNI, Xango - and you name it. Produkter der sælger og sælger og sælger ---- og genkøbes, genkøbes, genkøbes --- FUNGERE. Thats is. Det er altså ikke ingeniørkunst vi her er ude i.

Lasse

 

Hej Lasse

Det var også mere mindet til de mennesker, der per definition er kontra bare de hører ordet MLM/NM.

 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)