Har du belæg for disse udtalelser? Jeg ved da, at min mor stadig har Tupperware som jeg kan huske fra 20 år tilbage. Hun har aldrig givet udtryk for, at det er noget, hun skulle være blevet presset ind i. Til gengæld bruges det stadig, så en dårlig investering har det nok ikke været. Mvh, |
Jørgen Olsen:Daniel K:Grunden til at Tupperware er en succes, er at produktet og kvalitet er i centrum, og ikke alle de penge man kan tjene ved at sælge det.
Grunden til at Tupperware er en success er at der altid er stakkels sagesløse kvinder at fuppe.
Det starter med en rigtig møgkælling får den gode ide at tjene kassen på Tupperware - så inviterer hun hele nabolaget - og eftersom hun er en kælling med stor magt i området er der ikke nogen der siger nej - eller tør sige nej.
Halvdelen af kvinderne der møder op til et homeparty lader sig presse til at købe lortet - den anden halvdel ser hvor nemt det er at udnytte folk og bliver sælgere.
Jeg tvivler da ikke på det kan være en god forretning - det er bare at gå i gang.
Jørgen har du en post hvor du kan komme med noget ordenligt kritik måske?:) Det andet der kan jeg ikke rigtigt tage seriøst.