Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrevets værdi

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad ville I betale et firma, som kan skaffe Jer modtagere af nyhedsbreve?

Et nyhedsbrev kan føre salg/omsætning med sig i lang tid fremover. Er det så rimeligt at tage en procentdel af de køberes køb, som man trods alt indirekte har skaffet eller er det et engangsbeløb pr. modtager af nyhedsbrevet.

Michael

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:40

Personligt ville jeg altid råde folk til at ofre noget energi på selv at indsamle disse data via deres egen hjemmeside. Kvaliteten (læs responsen) falder markant når modtageren ikke umiddelbart kan identificiere mailen som en del af noget de aktivt har tilvalgt at modtage. 

Dermed ikke sagt det stadigt kan være lønsomt at betale for disse adresser, men umiddelbart ville jeg sige at prisen skulle være ok lav, og du skulle i hvert fald følge op på hvor effektivt din metode er. Det værste jeg kunne se var at du krævede en for høj pris, og de der tilmeldte sig ikke fik værdi, og derved ikke kom tilbage. 

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

FOKUS:

Hvad ville I betale et firma, som kan skaffe Jer modtagere af nyhedsbreve?

Kommer helt an på, hvordan de skaffer dem. Jeg vil give 5øre, for de gængse co-signups fra konkurrencesider... det er erfaringsmæssigt den værdi, som de har haft for mig. taler vi der i mod firmaer, som repræsentere en til relevante fagmesser, er det jo nærmere +15 kroner per adresse.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:51

Hej igen

Tak for Jeres kommentarer.

Jeg kan godt se, at det afhænger af kvaliteten og relevansen af modtagerne.

For at løfte en smule af sløret drejer det sig om indirekte at støtte idrætsforeningerne og returnere en andel af det salg til dem selv, som deres medlemmer køber for (blev det for kringlet?) Med andre ord vil der være et incitament for modtagerne af nyhedsbreve til at købe varer hos de firmaer, de modtager nyhedsbreve fra - nemlig at støtte deres egen idrætsforening. Mange mennesker er loyale mod deres idrætsforening, men har ikke selv tiden til at dyrke det frivillige arbejde. At man så indirekte kan støtte ved at købe varer og derved også bidrage til lidt bedre aflønnig af de frivillige kræfter, synes jeg er en interessant vinkel.

Flere gode kommentarer modtages gerne.

Michael

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:57

Ah. En slags EnGodSag - Niché

Det lyder spændende... Glæder mig til at høre mere, og du må sige til hvis du får brug for hjælp til kommunikationen

-Karsten

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:04

Hej Karsten

Havde godt hørt om EnGodSag, men vidste ikke konkret hvad det var. Kan godt se, at det ligner noget derhenad.

Jeg skal nok sige til mht. kommunikationen.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)