Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke overvejelser i forhold til SEO?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er i den pragtfulde situation at min virksomhed går over al forventning og at jeg på den baggrund er vokset godt og grundigt fra min egen hjemmebyggede hjemmeside.

Jeg står nu med et virkeligt flot grafisk udkast, iøvrigt fremstillet af en anden dygtig Amino, til hvordan min nye hjemmeside kunne se ud og det er så her at jeg har et spørgsmål til jer.

Hvordan afgør jeg om den nye hjemmesides design er velegnet til ordentlig SEO?

Jeg er lidt bekymret fordi der ikke er ret meget tekst på siderne i forhold til min egen hjemmelavede side, som jeg bruger i dag.

Betyder det noget?

Hvordan bør jeg gribe sagen an for at komme videre i processen?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Lars H.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:00

Hej Lars.

Tillykke med det Smile

Ja, det betyder noget.

Hvis der ikke er ret meget tekst er der jo ikke ret meget at komme efter for søgemaskinerne (eller de besøgende, for den sags skyld).

Det er ikke umuligt at få dig til at ranke med kun lidt tekst; men du gør da klart opgaven større end den behøvede at være.

Jeg ville ændre hjemmesiden, så der kommer masser af relevant tekst på.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:09

Umiddelbart bør du starte med at finde de "keywords" som du gerne vil findes på. Herefter behøver du ikke have så meget tekst på din side, så længe bare dine søgeord indgår (i titel feltet, overskrifter, teksten osv).

Hvis du ikke tænker så meget over hvordan du gerne vil findes, vil jeg anbefale dig lidt flere ord på din hjemmeside så du rammer søgemakinerne lidt bredt (læs: søgemaskinen = Google).

Disclaimer: Jeg er ikke SEO ekspert Smile

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 23:06

Hej Begge 2,

Tak for jeres indlæg.

Andre SEO-kyndige er selvfølgelig også velkomne til at komme med deres input Smile

Mvh

Lars H.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:21

Hej Lars

Det er rigtigt, at der skal tekst til - det er i store træk det eneste, søgemaskinerne har at forholde sig til. Men også selve din struktur er væsentlig, lige som platformen (CMS) er det. Du skal sikres mod Duplicate Content f.eks.  

Du kan finde svar på en del af det i den gratis udgave af min bog - SEO-LEX. Og bliver du "sulten" efter mere, er der meget mere at hente i den fulde udgave. Men start du bare med: Gratis SEO-LEX

God fornøjelse!

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 23:35

Hej Thomas,

Tak for dit svar.

Jeg har faktisk allerede læst SEO-LEX (light) igennem op til flere gange og det er en super god bog med masser af information.

(Den har faktisk næsten fået fast plads ved siden af vores toilet Smile )

Hvilken type person ville være den rigtige at henvende sig til når det eneste jeg har i dag er et super flot design og jeg gerne ville ende op med en fuldt funktionsdygtig og professionel hjemmeside som er Danmarks bedste, på SEO, indenfor det område jeg arbejder med.

Mvh

Lars H.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:59

Tak - men placeringen af bogen? Surprise

Der er efterhånden mange gode derude. Handler det om SEO rådgivning: Lad mig i flæng nævne Karsten Nygaard fra Strategen, Lars Bachmann fra Conseo og Mikkel deMib. Selv ved jeg også en lille smule om SEO, men jeg har ingen huller i kalenderen før engang sidst i juni, medmindre det er noget, der kan fikses på ganske få timer.

Skal du have det hele bygget i en shop, er Dandomain en god løsning - og f.eks. Cygnet er hajer til at sætte skidtet op. Du kan også kigge på deMibs shop - den hedder RedZone. Og der er mange flere - lad mig også lige nævne RedWeb, der er aktiv Aminodreng (Ronnikc).

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 00:22
Hej Lars

Med henvisning til amino indlæg indholdende 3 spørgsmål.
Det er nemmere at give råd efter at have set designet, min oplevelse er at man godt kan komme langt, selv med lidt tekst, men det afhænger af produktet som sælges, og hvor mange som sælger det samme. Prøv evt. at tjek placeringen på forsidens bøger på google her: http://hovedland.dk/forside/, ved at GOOGLE bøgernes titel. Placering er på højde med saxo. De får omtrænt samme placering selv med langt mindre tekst, det er nogle andre ting som GOOGLE belønner her.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:14

> Du kan også kigge på deMibs shop - den hedder RedZone

Nahh, ikke helt ... Firmaet heder Redpitt :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg vil anbefalde dig vores cms, som er kodet fra bunden med henblik på at det skal være seo/google venlig....ja vi mener faktisk at vi pt har Danmarks bedste cms mht seo. Dit design og din tekst vil let kunne flyttet over i dette cms. Vi har en anden anerkendt søgemaskineekspert som kunde, det må da være en reference som tæller.

Så du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker at vide mere om priser, referencer eller dine muligheder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)