Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikrer vi både bundlinie og kundeloyalitet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

70 % af alle købsbeslutninger tages i butikken - derfor er det selvfølgelig vigtigt, at kunderne bliver præsenteret for de rigtige varer når de besøger os. Samtidig er det vigtigt, at de oplever en kundeservice der adskiller sig fra konkurrenterne.

MiBro & Andersen arbejder bl.a. med mystery shopping, calling og dining.. Vi vil altid gerne blive dygtigere og derfor vil jeg høre, om nogle af jer har haft gode/dårlige oplevelser med mystery shopping eller kundetilfredshedsanalyser?

 

 

 

 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes det er spild af penge. Jeg har prøvet begge dele i fysiske butikker.

Jeg har lavet en bingoplade med "konsulentord" og når jeg får en fuld række mister det troværdigheden og jeg handler ikke på det, og ved fuld plade ryger det lige i skraldespanden.

Disse undersøgelser (analyse er vildledende markedsføring) kan have en relevans for en kæde eller et franchise hvor man vil kontrollere at de opstillede regler/normer følges i de enkelte butikker.

Som ledelsesmæssigt værktøj er det bare so yesterday.

/Michael

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot for at sikre forståelsen af dit indlæg - mener du så, at f.eks. kundeservicen altid er på plads i butikkerne og at space management (optimering af indtjening pr. hyldemeter) er underordnet?

Jens Jørgen

 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej. det mener jeg ikke er underordnet, - hvorfor skulle jeg mene det?

Værktøjerne du nævner har overskredet holdbarhedsdatoen Wink

/Michael

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver egentlig bare, at få dig til at blive konkret i din vurdering - er grundlæggende uenig med dig i din vurdering men vil naturligvis gerne høre dine argumenter - er her jo for at blive klogere. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mystery shopping har da bestemt sine værdier... man skal bare passe på ikke at vægte et enkelt køb for højt.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - det er også derfor et længerevarende forløb altid tilrådes - for at få et bedre sammenligningsgrundlag..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)