Har både sider hos One.com og nu også hos Unoeuro.
Nogen der har erfaringer med begge ?
Umiddelbart er der flere muligheder hos Unoeuro, og så er det en billiger løsning. Men har generelt ikke oplevet problemer hos One de 5 år jeg har brugt dem, selvom sider kan være lidt sløve engang imellem.
Har et domain der kun bruges til mail hos one.com har endnu ikke oplevet at der var problemer med den.
Har et andet domain der kun er til web/mysql hos unoeuro og det fungere fint, men de har nogle gange nogle små nedbrud på omkring 5-10 min. vi bruger domænet til et internt system og derfor arbejdes der med det ret meget dagligt og derfor i modsætning til mailkonti så oplever vi når de har problemer med deres web.
Men til prisen skal man ikke klage for det kommer forholdvis hurtig op igen.
Jeg synes mange af deres politikker om hvilke ting man må bruge i sin kodning er ikke synlige. Vi havde et problem da vi skulle SEO optimere shoppen - vi fandt ud af at one.com simpelthen blokerede for de ting vi skulle bruge i .htaccess bl.a.
Jeg kontaktede naturligvis one for en forklaring, men de kunne så pointere at de ikke var interesseret i hverken at putte disse blokerede ting som oplysning på deres side eller i deres betingelser, så vi der var interesserede i dette kunne se det. Samtidig kunne jeg ikke få at vide hvad mere der var blokeret for, men at der var blokeret for mere.
Lyder som om at UnoEuro er et rimeligt godt valg, når jeg skal fornye et par domæner. Bare det at de tilbyder 301 redirect og multidomæner på deres webhotel er jo et kæmpe plus.
Michelle: tjek lige dit link for uniquelady, det linker her til profil edit. Hvilket der nok ikke er meget SEO værdi i...;)
Jeg har haft kunder som benyttede begge udbydere og min erfaring er at One har været for ustabilt og useriøst. UnuEuro har derimod, som det allerede er nævnt, det meget professionelle Wannafind i ryggen.
Jeg kan klart anbefale unoeuro, det er et fint lille og stabilt webhotel til en god pris. Men det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med en webhotel til 500,- om måneden. Men til små ting er det godt og det er stabilt og hurtigt efter min opfattelse.
Det er nogle år siden jeg sidst har brugt one, så en sammenligning fra min side vil ikke være retfærdig :-)