Hejsa Jeg startede op med salg af proteinpulver i Tyskland for snart 3 år siden :-) Jeg vil her besvare dine spm så godt som jeg kan med mine erfaringer :-)
Bare de almindelige kort. Tyskerne bruger IKKE ret meget kreditkort, vil tro at 15% af mine betalinger i Tyskland er med kreditkort resten er efterkrav samt bankoverførsel. De har også noget som hedder lastschrift hernede som er populært, men dette vil jeg ikke anbefale da kunderne nemt kan nægte betalingen og mange gør det hvorefter du står og har sendt varer ud og skal igennem et stort besvær med at få penge.
Tror et .de vil hjælpe dig en del da tyskerne er mere skeptiske end danskerne med ehandel. Vil også klart anbefale dig at starte et tysk firma op for at give endnu mere tillid.
Postdk er ALT ALT for dyre til levering i Tyskland. Normalt giver du max 4 euro for alle pakker op til 31kg overalt i Tyskland hvis du har tysk firma og bruger DHL hernede.
Der er ganske få forskelle men ikke de store. Vil klart anbefale dig at få en advokat til at lave dem da du ellers kan være sikker på at modtage en "abmahnung" med et pænt stort beløb.
Den er 19% på tøj hernede
DU vælger bare at kampagnen skal rette sig KUN mod Tyskland og skriver den så på tysk. Du kan stadig bruge den danske adwords platform.
søg på google efter google keywordtool og vælg så Tyskland. Du skal ikke være logget ind når du gør det.
|
kan ikke hjælpe dig med salg. Men med fragt måske.
0-5 kg i en eurobag koster 275,00 til hele tyskland . dør til dør. mål på en eurobag er 50x30 cm. det er en pose i kraftig plast.
mvh. benny
www.iks-logistik.dk