Hejsa Aminoer, stadig er der mange som bliver smittet med HIV, er selv blevet testet negativ (som jo er positivt), men dagene før svar fra min prøve, gik det virkeligt op for mig hvor meget AIDS kan ødelægge ens liv, for det gør det. Ikke nok med det, tænk på familie og evt. hvis man har nået at smitte andre, at have det på sin samvittighed resten af "livet". Jeg har tænkt lidt over at få folk til at købe flere kondomer, og folk virkelig kan forstå, hvor vigtigt det er med beskyttelse. Jeg har tænkt lidt reklame, både på radio og tv! Har tænkt lidt på et slogan "Er 10 sekunders nydelse værd for 20 års fortrydelse". Har tænkt lidt på evt. sponsorer, og in my opinion vil det da også give de forskellige sponsorer et godt rygte, at de er med imod AIDS, og måske kan tallet blive reduceret. Hvordan kondomerne skal markedsføres er så en anden ting, noget som jeg også håber i kan hjælpe mig igang med. Har tænkt mig evt. at folk fik et kondom med hver gang de køber indgang til et diskotek, have flere kondombokse til rådighed. Dette er bare nogle få tanker, og håber at få gode ideer fra aminoerne herinde. På forhånd tak Christian Madsen |
Hej
Det er i dag lettere at købe et kondum end cigaretter, så omsætningen har ikke noget med tilgænglighed at gøre men med ønsket om at købe, så købsadfærd er en større forhindring end tilgængelighed for at få salget i vejret.