Hej Henrik. undskyld hvis jeg kalder din holdning en anelse frelst fordi jeg er jo enig med dig. Trådstarter har jo også haft rigtigt gode argumenter for at det her er en god idé, men ingen har producerede resultatmålinger på rigtige cases, og derfor er det jo nemt at sige "de brænder 20-30%, og derfor er SMS den hellige gral til at bringe det til 0, hurtigt, billigt og uden problemer" Alt hvad du bringer frem i denne tråd, er udokumenteret, omvel godt argumenteret. Det er en god ide på papiret. Se nu og få det omsat til kroner og øre, og hvis det virkeligt er så godt som det lyder, ja.. vupti... så har i en udvidet forretning. Jeg har den samme holdning til alle medier. De er gode til hver deres ting, og kan man navigere rigtig imellem de forskellige medier kan man tjene gode penge, men derfra og til at sige at et enkelt medie er fremtiden, og derved sige alle de andre ikke er... er en frelst holdning -Karsten |
Helt sikkert.
Jeg mener dog heller ikke at SMS advisering er løsningen på alt ondt i verden og drager det til procenten af folk ikke dukker op til aftale til 0%.
Men en effektiv virkning må det give - kunden føler sig mere forpligtet til at møde op, kunden havde glemt aftalen men blev mindet om den.
Jeg har desværre ingen data jeg kan bakke dette op med. Men mener dog stadig at de fleste vil kunne se fornuften i overstående.
Men jeg vil gerne rette min udtalese til at, "Jeg tror at SMS er fremtidens medie".
Om 5 år er jeg sikker på at jeg stadig kan stå ved den udtalese.