Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke SMS markedsføring?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. 

undskyld hvis jeg kalder din holdning en anelse frelst fordi jeg er jo enig med dig.

Trådstarter har jo også haft rigtigt gode argumenter for at det her er en god idé, men ingen har producerede resultatmålinger på rigtige cases, og derfor er det jo nemt at sige "de brænder 20-30%, og derfor er SMS den hellige gral til at bringe det til 0, hurtigt, billigt og uden problemer"

 Alt hvad du bringer frem i denne tråd, er udokumenteret, omvel godt argumenteret. Det er en god ide på papiret. Se nu og få det omsat til kroner og øre, og hvis det virkeligt er så godt som det lyder, ja.. vupti... så har i en udvidet forretning.

Jeg har den samme holdning til alle medier. De er gode til hver deres ting, og kan man navigere rigtig imellem de forskellige medier kan man tjene gode penge, men derfra og til at sige at et enkelt medie er fremtiden, og derved sige alle de andre ikke er... er en frelst holdning 

-Karsten

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert.
 
Jeg mener dog heller ikke at SMS advisering er løsningen på alt ondt i verden og drager det til procenten af folk ikke dukker op til aftale til 0%.

Men en effektiv virkning må det give - kunden føler sig mere forpligtet til at møde op, kunden havde glemt aftalen men blev mindet om den.

Jeg har desværre ingen data jeg kan bakke dette op med. Men mener dog stadig at de fleste vil kunne se fornuften i overstående.

Men jeg vil gerne rette min udtalese til at, "Jeg tror at SMS er fremtidens medie".
Om 5 år er jeg sikker på at jeg stadig kan stå ved den udtalese. 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Jeg vil give dig fuldstændig ret!

Jeg vil arbejde på at få lavet nogle cases, hvor vi kan dokumentere at SMS er et kraftfuldt medie, som vi helt sikkert skal arbejde meget mere med i fremtiden.

Jeg kan bringe et lille eksempel på banen. Vi har i de seneste 3 måneder leveret forskellige SMS-services til Telmore. Bl.a. skulle vi informere alle vinderne af nogle konkurrencer om, at de havde vundet konkurrencen. I beskeden blev der oplyst, at de enten kunne besvare denne SMS med navn, adresse, post nr. og by eller sende informationerne til en e-mail adresse. 90 % af vinderne vendte tilbage via SMS og det bedste var egentlig, at Telmore fik vindernes adresser samme dag, som beskederne blev sendt ud!

Niels: Det var ikke helt dumt! Jeg vil lige tage fat i et par af vores kunder med butik og forslå denne form for markedsføring. Derved kan vi hurtigt måle responsen...

Det er ved at blive en meget interessant debat. Det kunne være sjovt at høre fra nogle, som har forsøgt sig med SMS i markedsføringen....

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Går det ikke meget godt for WOOHA! , som benytter sig af den omtalte platform?

 

Så helt død er muligheden ikke.

 

 

Mvh Jonas

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)