Ja, jeg formulerede mig ikke helt korrekt. Jeg fik det til at lyde som om, at man bare skal arbejde. Forkert - for man skal differentiere sig ved, at man i alle henseender overgår sine konkurrenter og byder sine kunder noget, som de ikke havde forventet/efterspurgt. Der er tale om købmandskab på meget højt plan, hvis det skal lykkedes at starte en shop op og få den til at blive mere end blot en hobbyvirksomhed. Heldigvis kan man sige, at det ikke er så nemt og så billigt at starte shops op idag, som det var for 5 år siden. Folk er nødt til at tænke sig lidt mere om, inden de kaster sig ud i det. Alene SEO'en til en shop, samt konstruktionen af en flot og indbydende shopløsning, gør at folk ikke så hovedkuls og så billigt som tidligere kaster sig ud i det. Dog er det kun få, der er blevet sorteret fra på den måde. Bare kig på Christian iMarketing's hjemmeside og hør om alle de gange, han er stødt på nye mennesker, der barsler med en webshop indenfor nogle af de kategorier, som er nævnt i tråden her. Og de aner ikke en klap om internet og Google ranking, inden de går igang. Med venlig hilsen Flemming |
Hej Flemming
Alt det internet halløj, er jo også gevaldigt ændret de sidte par år. Jeg lærte HTML, da internettet kom til DK. Bærer min hjemmeside også præg af.
Men ellers er vi enig.....Og tager man inden for mit fag, er det også det mest tåbelige at starte et sådan firma op. Specielt efter digital/Storformat printet, og folieskæren. Men det er så heller ikke et internet firma.
Og kan jo næsten tilføje internet skiltefabrik/Internet klistermærker.Eller hvad man nu kalder det. Der er faktisk mange som tilbyder det.
/Kenneth