Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over dødfødte ideer til webshops! - (Hold fingrene væk ideer!)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klovn

Tror det er fordi amino'er ikke dyrker sexEmbarrassed

Læser man på dating sider, så er det ellers i meget høj kurs.

/Kenneth

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:44

C:
Man kan sagtens overleve i det røde ocean, men det kræver at man gør noget bedre end konkurrenter.

Dette er jo så rigtigt som det er sagt - også når det gælder de nævnte eksempler i tråden.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:44

Hejsa

Jeg synes da ikke jeg piver? Jeg sælger sexlegetøj i subkultur enden - fetish og S/M udstyr. Og jeg synes faktisk ikke det går så ringe taget krisen i betragtning. Jeg kan ikke klage mig, selvom det ikke går hurtigt, men jeg er ikke i tvivl om at min forretning er på vej den rigtige vej op ad stigen. Sådan er det med alt nystartet. Jeg åbnede butikken i Januar ca. Den er blevet taget godt imod af folk i miljøet.

Men ja, generelt sexlegetøj er en hård branche uanset hvilken slags det så er. Også selvom legetøj til folks sexliv står højt for tiden. Dette kunne ex. ses på sexmessen i Valby. Der var rigtig mange ude at shoppe efter dildoer, kondomer etc.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:53

Hej alle og tak for svarene!

Jørgen: Du fik forklaringen på red ocean tidligere, men det jeg ville illustrere var, at starter man i en af nævnte brancher/shops, så skal man godt nok træde varsomt og man skal virkeligt differentiere sig fra resten af flokken. Hvis man ikke er kendt med webshops og skal lære alting fra bunden nu, så ville jeg bestemt fraråde enhver til at starte i en af de nævnte kategorier, som nævnt i tråden her.

Klovn: Helt enig!

Michelle: Ja, men din shop er netop differentieret fra resten og jeg ved, at du lægger et kæmpe arbejde i den. Godt gået! Det er præcis det, der skal til for at køre en succesrig shop. Der findes vel 5000 sexshops i DK, der alle sælger det samme - og det er jo mildest talt forbløffende. Herudover sælges der masser af sexlegetøj fra butikker og på hjemme-besøg (har glemt hvad det hedder - Dildoparties måske?) Traditionelle sex webshops klarer sig ikke specielt godt, så derfor er det jo dejligt, at din gør.

Dejligt med nogle inputs her. Lad os endelig få nogle flere!

Flemming

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 18:56

Klovn:

og så havde det været sjovere hvis du havde valgt at fokusere på Blue Ocean fremfor Red!Yes

Den opretter du da bare! Devil

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56

Michelle:
Jeg synes da ikke jeg piver?

Nej Michelle -  det har jeg da ikke bemærket. Du har en flot side!

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:04

Du har da rigtig gang i forretningen Jørgen Smile

Flemming1970:

Godt set - har lige tilføjet modetøj og voks!

Andre?

Er der overhovedet nogle genre som tjener godt pt?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 19:10

Hej Igen

Flemming: Det kaldes dildoparty, homeparty og hvad man ellers kan kalde det derunder. Det er jo egentlig for mange kunder bare billig underholdning at få en ud og demonstrere legetøjet, det er hvertfald min opfattelse af det jeg kender til det (correct me if I'm wrong).

og tak for rosen til alle :) Det er rart, når man arbejder hårdt for noget :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 19:15

Michelle:

(correct me if I'm wrong)

Jeg har ikke den fjerneste ide om det, da jeg endnu aldrig har haft fornøjelsen af at blive underholdt på den måde - og nok heller ikke kommer til at opleve det Hmm

Winther - Nogen gør og andre gør ikke. Dem som ikke virkeligt brænder for det og knokler en vis legemsdel ud bukserne, klarer sig ikke. Resten kommer styrket ud af krisen.

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Hej Flemming

Nu er det ikke altid, for selvom at man knokler 36 timer i døgnet, er det ikke altid at det vil lykkes, der skal noget købmandskab til. Og så en del held, har jeg fundet ud af.

For faglig dygtighed er ikke altid det som kunder efterspørger.

/Kenneth

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)