Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fight night: Flemming vs. RevisorOlsen ! ;)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan vi tilbyde et "gratis" logo til din virksomhed. Vi laver gerne et udkast til et logo helt gratis! Hvis du så ønsker at bruge logoet så er der betaling ved kasse 1, men hvis du ikke ønsker at bruge logoet så kommer udkastet bare på vores reference-liste og du bliver ikke tvunget til nogen betaling. Hvis du er interesseret I dette tilbud så vær' venlig at skrive en mail til: Tilbud@christofferoe.com!

Hvis du skriver til mig over den mail så lover jeg at svare hurtigt så vi kan finde ud af noget!

M.V.H.

Christoffer Øhlenschlæger Hansen

Feedbag.dk - Live support.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:18

Hej Christoffer. 

Du skal passe på med hvad du skriver (kommunikerer) - Du skriver i overskriften "Gratis logo til din virksomhed" - Men når man så læser det viser det sig at man skal betale "ved kasse 1" som du selv kalder det. 

Det du tilbyder er hvad jeg kalder - helt normal forretningsprincip - og du finder ikke en virksomhed der ønsker at betale forud for et logo inden de har godkendt det. Foruden det har jeg lidt problemer med at du skriver "Så kommer den bare på min refferenceliste" - Nej det gør den ikke, fordi du har reelt set ikke ret til at lave materiale for en anden virksomhed (brande) uden deres accept, og ønsker de alligevel ikke det logo du tilbyder, må du jo ikke uden videre tilføje den din refferenceliste. 

Så jeg synes reelt set din kommunikation er en "ommer" og at du hellere i en begrænset periode tilbyder gratis logoer til de første 10 firmaer der hendvender sig. Så har du nogle refferencer som begge parter er tilfredse med, og så kan du begynde at lave noget for betaling...

Jeg er bange for du ikke vinder mange nye kunder på den her kommunikation, men prøv endelig igen :)

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:24

Jeg er helt enig med Karsten her!

Dit budskab og din leverance stemmer ikke overens. Du leverer jo ikke noget gratis, så det kan du absolut ikke skrive. At du udfærdiger et logo-forslag uden betaling er helt almindelig skik og brug. Ingen får betaling for et udkast, men man laver istedet en aftale om udfærdigelse af et logo til en fast pris. Hvis kunden så aldrig bliver tilfreds med logoet, så er det en helt anden snak og den vil jeg ikke komme mere ind på.

Du kan heller ikke på nogen som helst måde tillade dig at anvende et firmas logo som reference uden udtrykkelig tilladelse. Ikke engang hvis du har modtaget betaling for det. Det kræver i hvert enkelt tilfælde en accept, mundtlig eller skriftlig.

Yes, det er en ommer.

Op på hesten igen.

Flemming

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 19:32

Karsten Lund:

Hej Christoffer. 

Du skal passe på med hvad du skriver (kommunikerer) - Du skriver i overskriften "Gratis logo til din virksomhed" - Men når man så læser det viser det sig at man skal betale "ved kasse 1" som du selv kalder det. 

Det du tilbyder er hvad jeg kalder - helt normal forretningsprincip - og du finder ikke en virksomhed der ønsker at betale forud for et logo inden de har godkendt det. Foruden det har jeg lidt problemer med at du skriver "Så kommer den bare på min refferenceliste" - Nej det gør den ikke, fordi du har reelt set ikke ret til at lave materiale for en anden virksomhed (brande) uden deres accept, og ønsker de alligevel ikke det logo du tilbyder, må du jo ikke uden videre tilføje den din refferenceliste. 

Så jeg synes reelt set din kommunikation er en "ommer" og at du hellere i en begrænset periode tilbyder gratis logoer til de første 10 firmaer der hendvender sig. Så har du nogle refferencer som begge parter er tilfredse med, og så kan du begynde at lave noget for betaling...

Jeg er bange for du ikke vinder mange nye kunder på den her kommunikation, men prøv endelig igen :)

-Karsten

*Klapper*! Utroligt så dygtig du er til at ødelægge andres tilbud. Den her tråd er jo ikke til for at tilsvine andres tilbud men for at tilbyde virksomheder den hjælp de har brug for!

For det første så har jeg vel ret til selv at bestemme om det er et forretningsprincip for min virksomhed. For det andet havde jeg ikke tænkt mig at sætte logoer på reference-listen uden tilladelse fra virksomheden der bad om at få et udkast. For det tredje er der intet galt i mine forretningsmetoder, og logoet er jo gratis hvis man ikke ønsker at bruge det så på den måde er det ikke forkert det der står i overskriften. For det fjerde er det eneste der er en ommer dit indlæg.

Hvis du ikke er interesseret kan du bare lade være med at skrive, TAK!

- Christoffer

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 19:37

Hej Christoffer,

Problemerne kommer sjældent alene!

Du har lige hugget Kvik Køkken's nye slogan og lavet det om til dit eget. "Alle har ret RÅD til et nyt logo" kan meget hurtigt vise sig at blive enden på din virksomhed, så mon ikke du skulle tage og få fjernet det øjeblikkeligt?

Kvik har nogle særdeles dygtige og knivskarpe erhvervsjurister ansat, så jeg kan garantere dig, at du ikke får et ben til jorden der!

Hold dig til dit eget materiale og lad andres i fred!

Bare et par velmente råd!

Flemming

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 19:40

Endelig noget jeg kan bruge til noget ! TAK! Ikke alt det platte bedrevidenhed.

Ja, ved godt at jeg bør fjerne banneret. Men det er jo også nærmere ment som en joke end som et seriøst slogan.

Bare rolig fjerner den snart.

Ps. 

Sjov måde du har når du skal redde dig ud af en dårlig situation. Snakke udenom.

Bare et par velmente svar!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 19:43

Selv jokes kan vise sig at blive særdeles dyre! Wink

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 19:44

I know, arbejder allerede på et nyt signatur :)!

- Christoffer.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:46

Hej Christoffer Smile

Jeg selv ung, ligesom dig, og har erfaring med det du har gang i nu ikke kommer til at gavne nogen, du har muligvis mistet mulige kunder.

Jeg har erfaring med det er godt at tilbyde ting gratis først, eksempel her, tilbyd firmare der trænger til nyt design et nyt gratis logo, så gør rigtigt meget ud af det, selv om du ikke tjener noget lige der. Fremvis så logoet for dem, og giv med et rigtig godt tilbud på design af en helt ny hjemmeside til dem.

Mvh.

Simon

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:47

Christtoffer

En misvisende overskrift og

et stjålet logo. Du sælger logoer

Nu bliver det svært at købe noget af dig. Troværdig er vigtigt

ved salg.