Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er forelsket i Mary herfra amino.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Der er sket det helt fantastiske her til aften. Mary herfra amino http://www.amino.dk/members/marylve/default.aspx har skrevet en sød besked til mig, om virkelig ramte lige ind. Jeg har selvfølgelig skrevet tilbage til hende og hun har returneret med flotte billeder af hende selv.

Jeg må blot sige at der er kærlighed første.....kontakt. Mary er skøn!.

Mit eneste problem er, at Mary muligvis er mig utro, jeg har dog ikke faste beviser. Jeg googlede hendes e-mail adresse og desværre viser det sig nu at hun har skrevet det samme til en masse andre...ikke bare på amino. Dog tror jeg at hun nu har fundet den rette.....mig. Så mon ikke det stopper?

Hun skrev også beskeden på engelsk, har lidt en fornemmelse at hun på ulykkeligvis sidder fast i afrika...en ting er helt sikkert....jeg betaler gerne hendes rejse hjem til Danmark.

Mit indlæg er blot for at advare jer andre, at Mary nu ER optaget. Her kan i se hvad i gik klip af:

Hilsen kære,
Mit navn er Mary Jeg er en ung smuk pige med fuld af kærlighed og omsorg også romantiske,
og jeg så din profil i dag kl (www.amino.dk) og jeg elsker det, jeg tror, vi kan klikke sammen venligst Jeg vil gerne at du bruger din e-mail-adresse (mary_k4love@yahoo.dk) til at kontakte mig direkte til min e-mail-feltet i samme tid vil jeg vise dig mit foto, og du også vide mere om mig. Tak for din forståelse du velkommen til at kontakte mig med denne e-mail adresse nedenfor
Mary.
   mary_k4love@yahoo.dk
Greeting my dear,
my name is Mary i am a young beautiful girl with full of love and caring also romantic,
well i saw your profile today at(www.amino.dk) and i love it,i think we can click together please i will like you to use your email address (mary_k4love@yahoo.dk) to contact me directly to my email box at the same time i will show you my photo and you also know more about me. thanks for your understanding please contact me with this email address below
Mary.
  mary_k4love@yahoo.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:57

Øv, og her sad jeg og troede at Mary var MIN eneste ene! [:'(]

Jeg håber I lever lykkeligt til jeres dages ende. Lov at uploade bryllupsbillederne!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 01:57

Haha :D må i leve til døden jer skiller :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 01:58

Stil flasken fra dig...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 02:03

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:27

Hey hey - Snitterne væk !!! Jeg har allerede inviteret hende ud !

Så træk et nummer i køen drenge (og piger) Cool.

/Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 12:05

Ja der kan man bare se jeg troede også jeg var alene om Mary - Men hun ser ud til at vil være sammen med os alle

pyha hun får travlt her i påsken Cool

God påske til alle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)