Hej Alle Der er sket det helt fantastiske her til aften. Mary herfra amino http://www.amino.dk/members/marylve/default.aspx har skrevet en sød besked til mig, om virkelig ramte lige ind. Jeg har selvfølgelig skrevet tilbage til hende og hun har returneret med flotte billeder af hende selv. Jeg må blot sige at der er kærlighed første.....kontakt. Mary er skøn!. Mit eneste problem er, at Mary muligvis er mig utro, jeg har dog ikke faste beviser. Jeg googlede hendes e-mail adresse og desværre viser det sig nu at hun har skrevet det samme til en masse andre...ikke bare på amino. Dog tror jeg at hun nu har fundet den rette.....mig. Så mon ikke det stopper? Hun skrev også beskeden på engelsk, har lidt en fornemmelse at hun på ulykkeligvis sidder fast i afrika...en ting er helt sikkert....jeg betaler gerne hendes rejse hjem til Danmark. Mit indlæg er blot for at advare jer andre, at Mary nu ER optaget. Her kan i se hvad i gik klip af: Hilsen kære,
|
Øv, og her sad jeg og troede at Mary var MIN eneste ene! [:'(]
Jeg håber I lever lykkeligt til jeres dages ende. Lov at uploade bryllupsbillederne!