Så kunne det være, at du kan få registreret facebook.com/loveshirtdk eller hvad du nu måtte vælge.
Jeg har ikke tilstrækkeligt med medlemmer på Nielco IT's Facebook fanside . Men det håber jeg at få. Alle er i hvertfald velkomne.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vi betaler vores brugere 20,00 kr. for at tilmelde sig vores Facebook gruppe. Vi bruger Facebook gruppen til at sende freeroll kodeord og nyheder om Sponsorplay ud til brugerne.
Den skal jeg da også være medlem af. Med det antal fans i din gruppe, må du have mulighed for at navngive gruppen på Facebook, så den for en mere sigende URL.. Prøv at besøge siden for registrering af Facebook brugernavn for fansider.
Så kunne det være, at du kan få registreret facebook.com/loveshirtdk eller hvad du nu måtte vælge.
Jeg har ikke tilstrækkeligt med medlemmer på Nielco IT's Facebook fanside . Men det håber jeg at få. Alle er i hvertfald velkomne.
Hej Niels
Tak for ideen, virker også mere professionelt når gruppen har en mere enkel adresse.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vi har netop færdiggjort en 10-trins guide til, hvordan virksomheder får succes med Facebook Sider. Guiden giver et indtryk af, hvad virksomheder kan bruge en virksomhedsprofil til, hvordan man skaber en brugbar og relevant tilstedeværelse for brugerne og hvad det kræver at vedligeholde den.
Jeg har et par stykker, men denne er pt. den eneste aktive. Nyhedsbrevets ABC: http://www.facebook.com/home.php?ref=home&__a=1#/pages/Nyhedsbrevets-ABC/80231575431
Jeg har et mål om at nå de 100 "fans", så jeg kan få registreret "domænet" på facebook. Derfor har jeg nu fast 1 gang om måneden indført en trækning om 15 min. sparring på et nyhedsbrev, blandt alle registrerede medlemmer.
@Janet. hvad du tænker om "fans" er blot en overbevisning hos dig. Andre har for længst accepteret sprogbruget. -Jeg tænker mere på det som medlemmer af et site - også når jeg selv tilmelder mig til andres business sider. Som firma/organisation er der kun en vej. det er at lave en fanside. Dine statusopdateringer ryger ud til alle medlemmer og er synlig med en statusopdatering eller 2 hver dag. - og den indekseres i google søgninger.
Du kan få registreret dit profilnavn og gøre den endnu nemmere at søge (kræver 100 deltagere) og sidst men ikke mindst kan du nu lægge en "fanbox" ud på din hjemmeside, der henviser direkte til din side. Har lavet en note om dette her: http://www.facebook.com/home.php?ref=home&__a=1#/note.php?note_id=142960527558
kh.
Sophie
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore