Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Firma" Facebook side, må vi se?

Side 1 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kunne i ikke tænke jer at se andre Aminoers firma facebook side, det kunne jeg ;-). Det kunne være sjovt at se hvordan i griber sagen an og måske endda lære noget.

Jeg starter gerne med at poste mit link her: Vielsesringe by Vedebech

håber at se en masse link!
Mvh Kim

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan personligt ikke finde ud af hvordan man laver de der firma sider, jeg har siddet og rodt med det og det jeg kunne finde ud af, var at lave en "Group" men ikke hvordan i laver en side til jeres firma-

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi har haft vore et stykke tid efterhånden, dog uden det har resulteret i mange fans. Vi har dog heller ikke promoveret den.

http://www.facebook.com/pages/GladeUngerdk/21044889489

 

Det bliver spændende at se andre FB sider, for at få inspiration :-)   -  Godt initiativ.

 

MVH/Torben

 

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også en til vores samkørselsportal: Facebook | fincle - lige nu virker det dog som om facebook har lidt problemer med siderne..

Se mit projekt til bedre vagtplanlægning.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I synes - gruppe eller fanside? Jeg har hørt, at det anbefales at virksomheder laver en fanside... men hmm... personligt synes jeg det virker forkert med en side med FANS. For mig relaterer det til popstjerner og skuespillere og i den dur. Ikke til virksomheder.

Men kan nogen side hvorfor en fan-side er en fordel, eller hvorfor en gruppe er ?? Det hører jeg i alle fald meget gerne om, så tusind tak på forhånd.

Mange hilsner
Janet.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Janet Friang:

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I synes - gruppe eller fanside? Jeg har hørt, at det anbefales at virksomheder laver en fanside... men hmm... personligt synes jeg det virker forkert med en side med FANS. For mig relaterer det til popstjerner og skuespillere og i den dur. Ikke til virksomheder.

Men kan nogen side hvorfor en fan-side er en fordel, eller hvorfor en gruppe er ?? Det hører jeg i alle fald meget gerne om, så tusind tak på forhånd.

Mange hilsner
Janet.

Hej Janet,

Denne her side besvarer vidst dit spørgsmål meget godt og var grunden til jeg lavede en fan side :-)

http://www.searchenginejournal.com/facebook-group-vs-facebook-fan-page-whats-better/7761/

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny:

Kan personligt ikke finde ud af hvordan man laver de der firma sider, jeg har siddet og rodt med det og det jeg kunne finde ud af, var at lave en "Group" men ikke hvordan i laver en side til jeres firma-

 

@Johnny: Jeg har prøvet at skrive en lille vejledning til at oprette en fanside. Den burde kunne hjælpe dig lidt videre. Find vejledningen til at oprette facebook fanside her.

Janet Friang:


Men kan nogen side hvorfor en fan-side er en fordel, eller hvorfor en gruppe er ?? Det hører jeg i alle fald meget gerne om, så tusind tak på forhånd.

@Janet: Jeg ville helt sikkert oprette en fanside, men det kommer lidt anpå hvordan du griber det an. En af fordelene ved fansider er, at de opdateringer du skriver dukker på dine fans startside. Det er en let måde at sende små opdateringer eller gode råd ud (men kan let misbruges til "spam").

Side 1 ud af 25 (247 indlæg)