|
Når Google regner forkert
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Det lader sig nemlig ikke gøre med Google.. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Jo, dette specifikke tal er meget vigtigt for at kunne forklare det. Man kan sige, at flere klik gør det umuligt at se hvad det enkelte klik giver... Ikke så mange klik giver mulighed for at se hvad det enkelte er værd. Det er det tætteste jeg kan komme på det, uden at bryde med Googles regler. En anden måde, Juni måned har givet X antal $ Juli måned har givet Y antal $ Samlet burde dette give Z, men den samlede indtjening får det til P. Det skal sige at jeg kun har kørt med Adsense i disse to måneder. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Nej, opgørelsen er asynkron, så det kan du ikke! Jeg er 99,99% sikker på at det er dig der læser talene forkert, lægger de forkerte tal sammen al.lign. Hvis beløbene er meget små kan der også være unøjagtigheder her. Og hvis det er småbeløb gider Google slet ikke kigge på det. Selv publishers der indtjener hundredetusinde kroner om måneden ignorerer de stort set. Der er ikke rigtig nogen service at hente der - AdSense skal betragtes som et take-ir-or-leave-it program :) Det er derfor jeg anbefaler at du søger svar her eller i andre debatter i stedet. |