Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til små penge

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

Vi tilbyder hjemmesider til meget lave priser .. vi kan lave hjemmesider såsom Gerickedesign.dk med flotte designs, og let anvendelige hjemmesider.. 

Hvis dette ville skullreæe i interesse, så skriv til os på xxxxxx@xxxx.xxx - og modtag vores prisliste. 

Priserne er meget billige, og en fuld virksomhed ligger omkring på 2000, an på hvor meget der skal lave med billeder. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:30
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:49

Hej Anders

Har du nogle referencer ud over smykkesiden?

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 21:03

Nej desværre ikke endnu, men håber selvfølgelig igennem dette at få nogle flere (: 

- Anders Gericke

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 21:07

nej desværre ikke endnu..

- men vi arbejder på det ..

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 12:20

Hej.. 

Vi tilbyder hjemmesider til meget lave priser .. vi kan lave hjemmesider såsom Gerickedesign.dk med flotte designs, og let anvendelige hjemmesider.. 

Hvis dette ville skullreæe i interesse, så skriv til os på AndersGericke@hotmail.com - og modtag vores prisliste. 

Priserne er meget billige, og en fuld virksomhed ligger omkring på 2000, an på hvor meget der skal lave med billeder. 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:33

Hej

Hvad er f.eks. en fuld hjemmeside ?

Hvad dækker " hvor meget der skal lave med billeder" ?

Hvorfor er der ikke prisliste på hjemmesiden ?

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 12:38

Jamen en fuld hjemmeside er en side, hvor du har omkring 4-5 overmenuer, samt lder er lagt billeder og tekst, og til sidst den bliver lagt op på nettet

- Billeder er jo det der tager mest tid.. derfor hvis kunden vil have 5000 billeder så tager det selvfølgelig noget længere tid, og derfor kommer det også til at koste noget mere.. 

Der er ingen prisliste på den hjemmeside da det er er en smykkeside, der kun sælger til B2B, og det var kun for t vise hvordan de kunne laves

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:46

Jeg er ikke kunde, men forsøger bare at hjælpe dig.

Du har lige kommet med en fast pris på 2.000 kroner og nu trækker du i land, det er netop min pointe....

Dit indlæg er alt for uklart....., du skal gå meget mere i detaljen.

Hvor mange rettelser er der f.eks. med i tilbuddet ?

Hvor mange timer arbejder du på siden, førend du mener at det koster ekstra...etc

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 12:55

Jeg sys du skal læse hvad det er jeg skrive.. jeg skrive omkring 2000 .. det vil sige der er et interval og derved et spring, an på hvor meget man ønsker at få lavet.. 

- der er ingen rettelser, jeg laver et oplæg til kunden, hvor efter kunden siger om de kan li det eller ej, hvis de kan det så laver jeg resten og derved laver jeg ikke en hjemmeside til kunden, men kunden er selv med til at bygge den op som de selv vil have den.. derved kommer de ikke til at betale dyre domme for at en webdesigner skal sidde og lave det hele, og derfor kan jeg lave det så billigt, derudover laver jeg det hele i hånden, og ikke igennem en skabelon, som mange andre, men hvor jeg laver det så det passer til kunden.. 

- Jeg arbejder på hjemmesiden så mange timer det er nødvendigt, for at få et flot resultat. Jeg det jeg mener at hvis kunden vil have 5000 billeder ind på en hjemmeside, og der skal bruges meget tid til at rette billeder til, kommer det selvfølgelig til at koste noget ekstra, men det fortæller jeg selvfølgelig kunden før at jeg bare laver det, og hvis de ikke kan lide det på den måde, så laver jeg det jo bare om.. Jeg kan lave dette tilbud fordi jeg ikke lever af det, og fordi jeg nyder at lave hjemmesider.. 

- Jeg lever at af sælge smykker til forretninger, og dette er bare en lille ekstra ting jeg har.. 

- Jeg lavede samme opslag igår, og der var mange der kontakte mig, pga. jeg gør det på den måde jeg gør det.. fordi så får de ikke deres hjemmeside som alle andre, hvor de fleste designere starter på en hjemmeside på en skabelon og derefter bygger de den op.. her er alt lige fra bunden, og kunden kan få den som de vil.. det gør at mit produkt er unikt, og at jeg kan tilbyde en fuld hjemmeside til den pris.. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)