Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til små penge

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Just my 2 cents...

Som er givet godt ud.Yes

For at starte bagfra så er jeg enig med i at rigtig mange billetter sælges på teksten. Det er et område som jeg har trappet meget op i år og det kan mærkes.

Der vil være et gråt marked hvor den etablerede branche vil skulle konkurrere med folk, der ikke lever af at kave lave hjemmesider. Dit frisør eksempel kunne være et eksempel.

Omvendt ville jeg aldrig vælge Anders til et større projekt. Der ville jeg nok lægge pengene hos et firma som eksempelvis EasyFlow. Alene ud fra den betragtning at Anders arbejder ud fra en interesse og lyst, som han har i dag  - men uden garanti for at han har tid og lyst om 2 år. Derimod må man have en forventning om at et større firma også kan supportere dig om 2  år...

Jeg har selv fået tilbud på mellem 2.000 - og 15.000 DKK for den samme forholdsvis basale installations og designopgave. Vi valgte den billige og fået det præcist som vi ønskede det. I dag er jeg stadigvæk chokeret over den prisforskel der kan være på den samme opgave.

Henrik

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se dit synspunkt med hvad angår om jeg har lysten om 2 år, men jeg øver mig selvfølgelig for at kunne bygge videre ud på det de næste par år, og håber selvfølgelig de næste par år kunne leve af det.. 

- som du selv siger, kan man få meget forskellige bud, og derfor gælder det også om at finde den løsninger der passer til en selv, men til en "fru. jensen" der åbner en lille gårdsbutik, ved ikke hvad hun skal have, og derfor er en som mig der ikke lever af det en god løsning for hende, for hun får ikke lat muligt hun aldrig for brug for , for jeg kommer til at leve af min omtale, og ikke prisen .. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)