Hejsa ! Er i gang med at opstarte en mindre virksomhed med tryk på T-shirts, sportstøj mv. I den forbindelse er jeg på jagt efter nogen der kan leverer folie til fornuftige penge og i rimelig kvalitet. Jeg har, ved at eksperimenterer, fundet ud af at folie IKKE bare er folie Er der nogen der mener at de bare har den helt rigtige folie at arbejde med (pris contra kvalitet) og kan I evt sende mig en vareprøve derpå? Jeg har arbejdet lidt med Promaflex og Lotus Poliflex, hvor jeg helt klart bedst kan lide at arbejde med sidstnævnte - Men jeg hører gerne om andres erfaringer og forslag herfor. Billig og gode fragt betingelser er bestemt også at foretrække. Afventer med spænding .... |
hej alex
Jeg begyndte med folie udskæring til skilte for 5 år siden og ja der er MEGA meget forskel på folie og kvaliteten. Er nu kommmet så langt st der er to type til skilte jeg vælger imellem, mest pga farverne, kvali er ådan set det samme.
Nu er jeg så i samme situation som dig - vil jo gerne udvide tilbudene til kunderne- og med de erfaringer jeg har indtil videre - er at det skam godt kan betale sig at holde kvali og sådan set skide på prisen, kundene kan sagten mærke og se forskellen. Jeg har så de dårlige prøver liggende og siger at de sagtens kan få det billigt men så er kvali også derefter.
Køre generelt i Oracal og i det grafico kan levere. Det sa´mme er det med tilbehør , applikationspapir, varme papir osv
Har du andre erfaringer høre jeg skam gladeligt fra dig
Hygge