"Jamen har du slet ikke LÆST hvad jeg skriver ?
Jeg har afgivet et tilbud hvis der skal laves et professionelt banner - det eskisterende banner er med i prisen. Dennis"
Det troede jeg, jeg havde, og har nok misforstået det i starten. Jeg synes nu stadigvæk at 3-4 timer for et banner (har kigget på dine refferencer) er en smule i den tunge ende, men lad det ligge, har du en grafiker du er tryg ved, og får du kunder er det vel i sig selv fint nok.
Mht resten, så må jeg sige du er en ret dårlig sælger, dennis, fordi du slet ikke får hovedpunkterne med i dit salg, og dette afstedføre denne debat, som du på en eller anden måde havde forudset jf. det med konkurrenterne.
Min personlige mening er at du kunne have haft et bedre salgsargument ved bare at sælge hosting til 250/mdr (eller 80-160 /mdr som du skriver på din hjemmeside) og undgået alt det her extra fnidder fnadder.
Kommunikation er at budskabet der sendes ud, er så tæt så muligt det på det budskab som modtageren opfatter det, og i dette tilfælde er alt gået galt, men du har jo heller ikke bedt om at blive revset for det (jeg nævner det bare i alt stilfældighed)
Hvad koster siden, hvis man skulle have den flyttet til et anden, meget billigere host (det ville være en bedre målestok for hvad du reelt tager for hjemmesidens design osv)? - Kan det overhovedet lade sig gøre?