Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg - Næsten gratis

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I har begge ret, i så fald er det en helt forkert vinkel der er valgt, og i begge tilfælde er vi vel enige om at den side ikke er "næsten gratis". 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:02

eXpressWebDesign.dk:

eller har 24 times support... hvem vedSmile

Ja måske er der en rejse til Thailand med? hvem ved Smile

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:11

Ja prisen er for hosting og inkl ugentligt backup og fejlrettelser samt overvågning mod hacking.

Og ja den er placeret på min egen server så syns det er en rimelig pris alt inklusivt - og så er det stadig ikke nogen standard template og banneret er noget jeg selv har skaffet gennem den tidligere ejer.

Vælger man et billigt webhotel har man ikke adgang til backuppen så i mit tilfælde sørger jeg for det for kunden.

Så er det jo egentlig ligemeget hvad I andre syns om siden hvis jeg kan finde en køber som er tilfreds med hvad han får

MHT. design og smag er det jo INDIVIDUELT og jeg gider da ikke diskutere det til al evighed - Hvis I ikke bryder jer om det hvorfor svarer I så egentlig i det her spørgsmål - hvor jeg prøver at finde en køber.

Jeg kan også sagtens begynde at kritiserer andres hjemmesider og finde fejl , men gider ikke være en idiot.

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:16

"Jeg syns selv min grafiker er god - han har leveret andre banner som kan ses via min hjemmeside og 3-4 timer for et unikt banner er rimligt nok. Jeg kender ikke andre der er bedre end ham."

Come on... det er et BILLEDE... det er ikke noget der skulle tage en grafiker 5 minutter at lave... Hvis du ikke kender nogen der er bedre end ham, og godtager at det tager 4 timer at lave et banner ud fra et billede... så er mit råd til dig at begynde at netværke.. du vil kunne tilbyde det samme til 1/4 af prisen, og det ville da virkelig give dine kunder værdi...

-Karsten

Jamen har du slet ikke LÆST hvad jeg skriver ?

Jeg har afgivet et tilbud hvis der skal laves et professionelt banner - det eskisterende banner er med i prisen. Dennis

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Må nu også give Karsten Lund ret.. Den der side er ikke 250 kroner værd om måneden..

- Snarere 10-20 kroner for hostingen alene..

Flot - siden er hostet hos dig selv, og det der med backup er da noget værre crap?

Så du vil have at folk skal betale 250 om måneden for et system der er lige til at skrotte og hostingen?

- Vi tager 250 om året for vores dyreste pakke, og der har kunden selv adgang til den daglige backup der bliver lavet af både database og website.

- Det er et dødt løb du har skudt igang der ;)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:29

"Jamen har du slet ikke LÆST hvad jeg skriver ? 

Jeg har afgivet et tilbud hvis der skal laves et professionelt banner - det eskisterende banner er med i prisen. Dennis"

Det troede jeg, jeg havde, og har nok misforstået det i starten. Jeg synes nu stadigvæk at 3-4 timer for et banner (har kigget på dine refferencer) er en smule i den tunge ende, men lad det ligge, har du en grafiker du er tryg ved, og får du kunder er det vel i sig selv fint nok. 

Mht resten, så må jeg sige du er en ret dårlig sælger, dennis, fordi du slet ikke får hovedpunkterne med i dit salg, og dette afstedføre denne debat, som du på en eller anden måde havde forudset jf. det med konkurrenterne. 

Min personlige mening er at du kunne have haft et bedre salgsargument ved bare at sælge hosting til 250/mdr (eller 80-160 /mdr som du skriver på din hjemmeside) og undgået alt det her extra fnidder fnadder. 

Kommunikation er at budskabet der sendes ud, er så tæt så muligt det på det budskab som modtageren opfatter det, og i dette tilfælde er alt gået galt, men du har jo heller ikke bedt om at blive revset for det (jeg nævner det bare i alt stilfældighed)

Hvad koster siden, hvis man skulle have den flyttet til et anden, meget billigere host (det ville være en bedre målestok for hvad du reelt tager for hjemmesidens design osv)? - Kan det overhovedet lade sig gøre?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:31

Frederik - ja der er forskellen så lige at de selv skal lave hjemmesiden -

Her er det incl en CMS side i unikt design - og jeg gider ikke diskutere priser - det er forskelligt fra firma til firma og det her er en firma løsning.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:37

serverservice:
Flytning af dit eget domain navn til micmusic og oprettelse af kontaktoplysninger = 500,-

Hej Dennis

Jeg kan se siden er registreret til dig og ville bare spørge om man overtager domænet micmusic.dk eller om du beholder dette. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 12:28

Jeg er igang med et nyt priskoncept hvor kunden betaler 250,- pr måned med forkøbsret i en periode hvorefter han bliver ejer af hjemmesiden som den er incl. domainnavn og får derefter en hosting pris på 80 pr mnd.

Jeg er egentlig ligeglad med hvad I andre tager - Jeg har været nødt til at vælge egen server fordi jeg havde problemer med hacking på mit gamle webhotel - Derfor måtte jeg betale for egen server og har nu overvågning af al trafik. Jeg har ikke haft problemer siden.

Men jeg gider ikke diskutere priser for jeg kan se at I er igang med at faldbyde jer selv og underbyde jeres egen forretning. Jeg tvivler på at nogle kan leve af hjemmeside udvikling til de priser i holder medmindre I tager 10.000-20.000 for udvikligen af siden ?

Som sagt er det min pris 250,- pr måned incl hosting - hjemmesiden er fuldt betalt efter 2 år hvorefter ejer har fuld ret til hjemmesiden incl. domainnavn. - prisen er herefter 80 pr måned. + moms.

Jeg skriver lige et andet indlæg ang. hacking for jeg kan se at en bestemt person er gået over stregen pga. det her spørgsmål og tidligere spørgsmål om samme.

Mvh Dennis

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hacking !!

En er gået over stregen - Jeg har modtaget en mail fra en bruger , som har hacket en andens mailkonto med det formål at svine mig til. 

Han skriver

"Hej.

Din micmusic.dk hjemmeside er ikke fem potter pis værd. Du må være godt grønlænderstiv når du stadig intet har fattet.

De bedste hilsner Rasmus."

Jeg har fået bekræftet at pågældende har kacket en konto som tilhører en der hedder rasmus - og det gider vi ikke finde os i.
Det er fair nok at nogle ikke bryder sig om siden eller prisen -
Men det er ikke god opførsel at man tyder til hacking for at tale dårligt om mit arbejde.

Det er tydeligt for mig at det er en bruger som har set eller medvirket i tidligere debat om Micmusic.dk og vi har selvfølgelig logget Ip adressen.
Jeg er tidlgere blevet hacket på mit gamle webhotel og har fået nok af al det ekstraarbejde det har givet samt udgifter til server i sikret serverrum.
Vores eneste modtræk mod hacking er at vidergive oplysninger til politiet - ja jeg syns vedkommende simpelthen er gået over stregen.

Det er for dårligt at misbruge et forum som amino til den slags - desuden skule amino være til for at hjælpe andre og ikke for at modarbejde andre.

MVH Dennis

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)