Har fået at vide af REFER GROUP at jeg skal slette dette indlæg, da de mener det skader firmaet. Men desværre kan man ikke slette det....må have fat i supporten.
Så er der ihvertfald noget vi kan blive enige med dem om:
Skattekonsulenterne:
Jeg mener ligesom Klovn også at det er usmageligt at man sætter folk til at sælge pensionsordninger m.v. som var det aviser, og ville alene af den grund aldrig røre ved firmaet, som jeg tror får mere badwill end goodwill på den her konto .
Har fået at vide af REFER GROUP at jeg skal slette dette indlæg, da de mener det skader firmaet. Men desværre kan man ikke slette det....må have fat i supporten.
Et redeligt og troværdigt selskab ville tage til genmæle og få afklaret spørgsmålene i denne tråd fremfor blot at forlange tråden slettet. Nu er moderator heldigvis nok ikke enig med dem, i at den skal slettes, så vi får se om den bliver slettet.
Ret skal dog være ret. Tråden kan slettes mod at give 1000 kr til godt formål, altså en nødhjælpsorganisation eller tilsvarende - og ved fremvisning af kvittering til Hr. Thorborg bliver det slettet.
Sådan har det været tidligere, så mon ikke det stadig er sådan?
Jeg er dog ikke meget for at man bare vil have tråden slettet fremfor at tage tyren ved hornene og svare på spørgsmålene på en lødig og troværdig måde.
Et redeligt og troværdigt selskab ville tage til genmæle og få afklaret spørgsmålene i denne tråd fremfor blot at forlange tråden slettet. Nu er moderator heldigvis nok ikke enig med dem, i at den skal slettes, så vi får se om den bliver slettet.
Ret skal dog være ret. Tråden kan slettes mod at give 1000 kr til godt formål, altså en nødhjælpsorganisation eller tilsvarende - og ved fremvisning af kvittering til Hr. Thorborg bliver det slettet.
Sådan har det været tidligere, så mon ikke det stadig er sådan?
Jeg er dog ikke meget for at man bare vil have tråden slettet fremfor at tage tyren ved hornene og svare på spørgsmålene på en lødig og troværdig måde.
Med venlig hilsen
Flemming
Der er vi så ikke helt enige Flemming. Det er jo ikke Forsikringsselskabet der har oprettet den pågældende tråd og det er tydeligt at Vision Security har handlet på egne vegne uden selskabets accept. Det ligger jo ligesom i luften af Vision Security ikke kan udtale sig på selskabets vegne, og slet ikke har kompetencerne i orden, til at kunne gøre det, og derved er det berettiget at Forsikringsselskabet anmoder denne om at få det slettet.
Naturligvis kunne de tage tyren ved hornene og besvare spørgsmålene i tråden men det handler formentlig om forkerte forudsætninger, oplysninger m.v. afgivet af Vision Security og så er den svær at dreje på rette kurs. Så ville de nok i stedet selv lave en ny tråd og forklare sig, hvis de ønsker det.
Naturligvis kunne de tage tyren ved hornene og besvare spørgsmålene i tråden men det handler formentlig om forkerte forudsætninger, oplysninger m.v. afgivet af Vision Security og så er den svær at dreje på rette kurs. Så ville de nok i stedet selv lave en ny tråd og forklare sig, hvis de ønsker det.
Det er nu REFER GROUP som formidler kontakten til forsikringselskabet, der er skydeskiven i denne tråd. Udgangspunktet for mine spørgsmål er tekst fra Refer Groups egen hjemmeside. Det håbløse er at man vil lave et MLM-koncept på salg/formidling af forsikringer uden at kunne besvare basale spørgsmål om produktet, der relaterer sig til det danske marked.
Refer Group er ikke en del af forsikringsselskabet.
OK Men de er jo stadigvæk ikke forpligtet, heller ikke moralsk eller etisk, til at svare eller indgå i en dialog/diskussion her på Amino som de ikke selv har opstartet/er part i.
OK Men de er jo stadigvæk ikke forpligtet, heller ikke moralsk eller etisk, til at svare eller indgå i en dialog/diskussion her på Amino som de ikke selv har opstartet/er part i.
Enig, men det giver heller ikke noget argument for at tråden skal slettes. Det er er en diskussion af et koncept på baggrund af deres hjemmeside og en dansk repræsentant.
Det er beklageligt at høre, at de vil lægge sag an mod dig ligefrem. Jeg synes nu godt nok at det er lidt at overreagere, når det er REFER GROUP og Fortuna AG, der åbenbart ikke har oplyst godt nok om, hvordan tingene forholder sig. Havde de det, så var du jo ikke havnet i denne kattepine. Det fortæller så også lidt om, at man skal være varsom med NM-lignende koncepter, da der er stor fare for misinformation. Det sker sjældent i almindelige selskaber.
Det ved jeg nu ikke rigtig. Du siger de ikke har oplyst godt nok om hvordan tingene forholder sig. Det her handler jo om at Vision Security har ageret som repræsenterede han de to selskaber, med kompetence til at udtale sig på deres vegne, hvad han jo helt åbenbart ikke har haft belæg for. Det svarer i mine øjne lidt til når salgskonsulenter for Tre m.v. fører sig frem her som at der bare ikke er noget alternativ til dem. Det sker på en sådan måde, at det er ret tydeligt at det ikke er noget som er godkendt af pågældende selskab. At nogle overfortolker deres rolle og endda bevæger sig ind på nogle områder hvor de ikke rigtig har kompetencerne på plads mener jeg som sagt ikke man kan laste selskaberne for. Man kan så sige, foranlediget af tråden, at der er nogle ubesvarede spørgsmål. Der kan spørgerne så oprette en ny tråd og Vision Security eller andre må så henlede selskabernes opmærksomhed på det, og lade dem svare (hvis de vil).
Jeg fortæller ikke om forsikrger og hvad de helt præcis går ud på og koster, jeg fortæller bare andre mennesker omkring et mulig god livs og pensiond s forsikring.
Jeg ved virkelig ikke hvad der skulle være forkert i dette.