.... da der er stor fare for misinformation. Det sker sjældent i almindelige selskaber.
Misinformation kan på ingen måde sættes som label på nogen som helst konkret kategori eller type virksomheder - misinformation gør sig gældende overalt - så jeg bliver nødt til at bryde ind i den her tråd og kalde det nonsens. Det er ihvertfald en påstand - som ganske vidst er din og dermed står for egen regning - som er noget ulden ;-)
Mvh.
Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Der er jeg på linie med Burholt, misinformation kan ikke henføres til bestemte typer af selskaber. Misinformation findes alle vegne.
Problemet i denne tråd er - efter min opfattelse - at der er blevet trykket alt forhurtigt på aftrækkeren i forbindelse med lanceringen af konceptet. Vison Security har været eller er begejstret for dette forsikringskoncept. Problemet i denne tråd er ikke misinformation, men mangel på information.
Det er ikke misinformation men manglen på information, der har skabt denne tråd og er med til at understrege at lancering af en forretningside ikke skal offentliggøres før den er gennemarbejdet.
Jeg må jo med bøjet hoved erkende, at du har helt ret :)
Min mening var faktisk hen i retning af, hvad Henrik tilkendegiver ovenfor, men det lykkedes mig altså ikke at få kommunikeret budskabet ordentligt ud. Det var manglen på information, jeg ville hen imod og ikke misinformation. Jeg beklager.
Hvorfor fik du ikke nogle svar fra dem?? Jeg er skeptisk omkring konceptet, men nogle troværdige svar fra REFER GROUP om denne tråd havde været lukket for længe siden. Jeg må indrømmer, at de manglende svar har gjort mig endnu mere skeptisk for jeg synes ikke at de spørgsmål, der har været stillet i tråden er urimelige.
Hvis du brænder lige så meget for dit vagtfirma som for du brændte for dette koncept skal du nok klare skærene!
Jo jeg har fået endnu en mail hvor de siger de ikke er færdige med mig endnu. så det må vi tage som det kommer. Jeg har rene strømper på så jeg har intet at frygte. Jeg hjalp dem med at finde kunde og har måske sagt noget der ikke var gennemtænkt, men det er ingen grund til at true...
Klogt træk Henrik lige at stikke en finger i jorden. De sender mails til dig vedr. dette. Så er det nok en meget god ide at lukke diskussionen her for dit vedkommende, så du ikke kaster mere brænde på bålet.
He he, jeg kan ikke lade være med at tænke på at "Reefer" i visse kredse er slang for Hash, måske de skulle sætte det ekstra e på også bekende kulør.
Sagt på en anden måde, de må sgu da have røget hash. Hvad vil de lige præcis bygge en sag på? Injurier? De har lige selv kaldt dig for idiot! Handel af deres varer på deres vegne uden deres viden, forkert information om produkt eller vare??.... Jeg har sgu haft mange sælgere ansat der har lavet de samme "fejl", dem har jeg sgu ikke sagsøgt... De vidste bare ikke nok om produktet. (Desuden kan jeg kun fyre dem, ikke sagsøge dem i disse tilfælde). Så vidt jeg kan læse mig til har du ikke svinet dem til, du har været rimeligt saglig i et forsøg på, at sælge noget i et koncept som du troede på.
Gem alt du får fra dem, det eneste de får ud af deres henvendelser til dig er at grave deres egen grav dybere... også i henhold til et evt. sagsanlæg fra dem.