Det er faktisk her, at hunden ligger begravet. Når man går ud og markedsfører hvad som helst, så er det DIN opgave at have sat dig ind i sagerne først, så du kan svare tilfredstillende på helt almindelige indvendinger. Der er ikke stillet ET eneste spørgsmål om forsikringerne eller pensionsordninger i denne tråd, men kun helt rimelige spørgsmål omkring firmaet. Det burde DU have svar på, så kom ikke og inviter os alle til infomøde, men se at få undersøgt sagen og vend tilbage med svar ASAP. Det er sådan salg og marketing fungerer. Man sørger for at notere alles indvendinger ned og vender hurtigst muligt tilbage med svar, men du har stadig ingen. Hvorfor skal vi alle spilde vor dyrebare tid på at tage til infomøder, når du i løbet af no time kunne have svaret her i tråden? Du har nu haft to dage, og der er ikke sket en skid endnu. Det gør kun dig og hele konceptet mere utroværdigt end før - for når den slags kommer op, så skal de spørgsmål behandles og besvares TILFREDSSTILLENDE meget hurtigt. Jeg beklager, men denne kamp tabte du. Det er muligt, at du vinder krigen, men jeg har nu mine tvivl om det. Med venlig hilsen Flemming |
Jeg er stadig interesseret i Monavie, men afventer at få en flaske hjem, så jeg kan undersøge om det er et godt produkt. Jeg har bestilt en flaske og venter på at få den hjem.
Hvis det er godt, så overvejer jeg da at gå ind i MonaVie helt, men indtil videre er det jo ikke startet op i Danmark endnu. Så det ligger stadig under luppen ved mig.