Har været erhvervsdrivende i ca. 2 år og er i den forbindelse på udkik efter en eller flere samarbejdspartnere. Krav: Du kan kontakte nye mennesker, er positiv, se muligheder, have lidt start kapital, være en man kan stole på. Sted: Beliggenhed er 15 km vest for Hobro, men du kan arbejde hjemme fra så afstand betyder mindre. Arbejdstid: Du bestemmer selv arbejdstiden, men du skal minimum have 2t pr. uge i gennemsnit. Hvad skal du lave: Opbygge er netværk af nye forbrugere af ny patenteret produkter. Hvordan: Du sender en mail til Klejtrup@post.cybercity.dk med tlf og navn og hvor du kommer fra og så tager vi den derfra. Ser frem til et samarbejde i et team som gør en forskel, også for dig. |
Hej Mr. Flink,
Sig mig lige engang - tåler produktet ikke engang at få lidt mere omtale end det? Tåler det ikke engang at blive nævnt ved navn?
Jeg synes det vidner om utrolig dårlig moral og revolver-støvsuger-metoder, at folk skal udlevere deres personlige data før de kan få lidt mere at vide om, hvad det hele drejer sig om.
Nu må I sgu snart tage jer sammen her. Forretninger handler ikke om, at man skal vikle folk ind i nye og revolutionerende produkter uden at de er det mindste forberedt på hvad de skal introduceres for, før et hvervemøde.
Kom for pokker frem i lyset med:
Produktet - hvad hedder det og hvad kan skidtet? Det er jo patenteret og helt unikt, så hvorfor hemmelighedskræmmeriet?
Forretningsplanen - eller hvad det hedder i MLM regi: Hvem får hvad og hvorfor og hvor meget? Fortæl noget om, hvad folk skal lave. De skal jo ikke sidde derhjemme i to timer om ugen og surfe på nettet, vel? Skriv hvad folk skal lave og hvordan det gøres.
Man skulle tro, at der fandtes en slags uddannelse indenfor MLM, der hedder at man bevæger sig langs husmurene og helst ikke oplyser noget som helst til nogen som helst - før man står inde i et forsamlingshus med en megafon og forsøger at piske en euforisk stemning op over et produkt, som man kan få til en tiendedel af prisen i Matas eller på nettet.
Ser frem til at høre mere - en skam at jeg ikke er fra Hobro-egnen.
Med venlig hilsen
Flemming