Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde og unikke produkter til unikke mennesker.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været erhvervsdrivende i ca. 2 år og er i den forbindelse på udkik efter en eller flere samarbejdspartnere.

Krav:

Du kan kontakte nye mennesker, er positiv, se muligheder, have lidt start kapital, være en man kan stole på.

Sted:

Beliggenhed er 15 km vest for Hobro, men du kan arbejde hjemme fra så afstand betyder mindre.

Arbejdstid:

Du bestemmer selv arbejdstiden, men du skal minimum have 2t pr. uge i gennemsnit.

Hvad skal du lave:

Opbygge er netværk af nye forbrugere af ny patenteret produkter.

Hvordan:

Du sender en mail til Klejtrup@post.cybercity.dk med tlf og navn og hvor du kommer fra og så tager vi den derfra.

Ser frem til et samarbejde i et team som gør en forskel, også for dig.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mr. Flink,

Sig mig lige engang - tåler produktet ikke engang at få lidt mere omtale end det? Tåler det ikke engang at blive nævnt ved navn?

Jeg synes det vidner om utrolig dårlig moral og revolver-støvsuger-metoder, at folk skal udlevere deres personlige data før de kan få lidt mere at vide om, hvad det hele drejer sig om.

Nu må I sgu snart tage jer sammen her. Forretninger handler ikke om, at man skal vikle folk ind i nye og revolutionerende produkter uden at de er det mindste forberedt på hvad de skal introduceres for, før et hvervemøde.

Kom for pokker frem i lyset med:

Produktet - hvad hedder det og hvad kan skidtet? Det er jo patenteret og helt unikt, så hvorfor hemmelighedskræmmeriet?

Forretningsplanen - eller hvad det hedder i MLM regi: Hvem får hvad og hvorfor og hvor meget? Fortæl noget om, hvad folk skal lave. De skal jo ikke sidde derhjemme i to timer om ugen og surfe på nettet, vel? Skriv hvad folk skal lave og hvordan det gøres.

Man skulle tro, at der fandtes en slags uddannelse indenfor MLM, der hedder at man bevæger sig langs husmurene og helst ikke oplyser noget som helst til nogen som helst - før man står inde i et forsamlingshus med en megafon og forsøger at piske en euforisk stemning op over et produkt, som man kan få til en tiendedel af prisen i Matas eller på nettet.

Ser frem til at høre mere - en skam at jeg ikke er fra Hobro-egnen.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:45

Hej Flemming

Tak for indlægget.

Indlægget kan du betragte som en alm. job annonce. I den står der faktisk heller ikke mere. Så tager man resten til en job samtale. Det er meget normalt, men inden for MLM, som jeg ser som en forretning på lige for med andre, skal alt pensels ud i alle detaljer. Der er ingen der har fået deres løn aftalt før jobsamtalen. Nå, men lad mig give dig en gulerod.

Jo firmaet og produkterne tåler helt sikkert at komme frem i lyset. Firmaet bag hedder Agel. Men jeg vil godt forklare, hvorfor jeg ikke skrev det i første omgang. Du kan sammenligne det lidt med en jobbørs, der får man heller ikke få navnet på firmaet bag, før du hav været til samtale. Det gør de for ikke at ansøgeren går uden om dem.

Mht. produkter er der flere, men kik evt. på  dette link. http://denmark.agel.com/products/gel_packs/umi

Forretnings planen er lidt svær og forklare i dette forum. Men her er et link med en film hvor man kan sætte sig ind i bonusplanen. www.gettheinfonow.com/ Der kommer et ekstra tillæg til bonus planen i næste mdr. Jeg ved ikke hvad det er før den 31 marts.

Nej, du har ret i at du ikke skal sidde der hjemme 2 timer op ugen. Men noget af tiden går bag Pc’en nået går med personlige samtaler. Grunden til jeg ønsker telefon nr. er at vi i vores team, bruger noget smart som hedder 3-vejs kald. Det går ud på at jeg ringer til fx dig og så kalder jeg en mere ind på samtalen. Så tager vi en fælles samtale for at vise at jeg ikke er alene, men at der er hjælp at hente. Ikke fordi jeg måske ikke kan svare på spørgsmålet, men fordi hvis du senere siger ja til at begynde, så ved du hvordan det foregår. Så er det nemt for dig at gøre det samme.

På samme måde kan du også sende ovenstående link til dem der viser interesse. Jeg har flere link og filer som kan svare på det som den enkelte ønsker at vide noget om.

Jeg vil på ingen måde lokke folk ind i nogen, som de ikke vil. Jeg har ingen fordel i at få nogen ind som så føre sig snydt. Så går min forretning hurtig den forkerte vej. Jeg vil hjælpe alle, når de er klar til det og i den fart de ønsker.

Til sidst vil jeg spørge dig Flemming, om du ved hvorfor der er mange tusind der starter inden for denne branche.

Mvh Keld

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03

Hej Keld

Nu arbejder jeg ved siden af mit arbejde, og har stadig brug for et arbejde.

Men jeg ville aldrig søge hos en job annonce, hvor der ikke er navn og adresse, da det virker utroværdigt. Og man vil hurtigt tænke på at det er ulden i kanten. Og jeg ved ikke hvilken job børs du hentyder til.

Hvis det er merkuri urval, eller lign, så søger jeg heller ikke deres stillinger, da deres konsulenter efter min mening mangler meget. Jeg vil have firma navn på ellers er det useriøst. Min holdning.

Jeg kender ikke ikke dit firma, eller dit produkt, og har heller ikke i sinde at gøre det.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:05

Hej Keld,

Tak for dit fyldestgørende svar.

Jeg har flere ankepunkter i forhold til dine svar. Først og fremmest, så synes jeg bestemt at det er misvisende og vildledende, at man ikke får at vide, hvilken type patenteret produkt, man skal sælge inden man tager den samtale med jer på telefon.

Skulle jeg respondere på en job annonce, så ville jeg vide mindst 3 ting: Navn/adresse/tlf på firmaet, lidt mere jobbeskrivelse og ikke mindst at jeg skal placere en ordre for at komme i betragtning til jobbet. ERGO har ovenstående intet med en jobannonce at gøre!

Du må ALDRIG påstå, at du tilbyder folk et job. Du giver folk en mulighed for (mod at de signer up og køber et start-kit) at drive egen virksomhed hjemmefra. Man glemmer sjovt nok altid at fortælle folk, at det er altså benhårdt arrbejde at netværkssælge og man glemmer sjovt nok også i langt de fleste tilfælde, hvad loven og forbrugerombudsmanden siger om netværkssalg: Det er strengt forbudt at forsøge at hverve venner og familie!

Når du siger, at ingen får deres løn oplyst før samtalen, så snakker du om funktionærer i det private erhvervsliv. Kommunale jobs har en lønramme-beskrivelse og MLM har en kompensationsplan. Den kunne du ligeså godt have lagt ud her.

Jeg fatter ikke hensigten med, at man skal have en trediemand på linien? Her faldt jeg lige af....

Endelig, så ved jeg godt, hvorfor tusindvis hopper med på MLM-vognen. Det er nemlig lige præcis fordi de ikke får beskrevet godt nok, hvad det er, at de går ind til. De tror at man bare hverver 5 stk som hverver 5 stk hver som igen hverver 5 stk og så er man hovedrig.

Du skulle istedet forklare mig, hvorfor 99% af alle MLM'ere ikke har succes (og aldrig har andet end småindtægter) og 1% stryger profitten og kører Porsche?

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:09

Flemming1970:

Man skulle tro, at der fandtes en slags uddannelse indenfor MLM, der hedder at man bevæger sig langs husmurene og helst ikke oplyser noget som helst til nogen som helst - før man står inde i et forsamlingshus med en megafon

Der hvor kæden for så vidt hopper af, er når "Flink Von Thrust" (nok heller ikke lige det bedste brugernavn at sælge forretningen på...) egentlig blot har lavet en copy'n paste af annonce, som nok er lagt på Arbejdsformidlingens website; her tænker jeg på angivelse af eks. "Sted"....

Nu har Flink Von Thrust jo så været flink at smide svesken på disken i svaret, svar på tiltale - men det flytter sådan set ikke fokus fra det faktum at Amino er et debatforum, ikke et annonceforum...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 18:48

Lasse Burholt:

Flemming1970:

Man skulle tro, at der fandtes en slags uddannelse indenfor MLM, der hedder at man bevæger sig langs husmurene og helst ikke oplyser noget som helst til nogen som helst - før man står inde i et forsamlingshus med en megafon

Der hvor kæden for så vidt hopper af, er når "Flink Von Thrust" (nok heller ikke lige det bedste brugernavn at sælge forretningen på...) egentlig blot har lavet en copy'n paste af annonce, som nok er lagt på Arbejdsformidlingens website; her tænker jeg på angivelse af eks. "Sted"....

Nu har Flink Von Thrust jo så været flink at smide svesken på disken i svaret, svar på tiltale - men det flytter sådan set ikke fokus fra det faktum at Amino er et debatforum, ikke et annonceforum...

Lasse

Det er lidt svært, at tingene alvorligt her. Navnet ligner noget der er fundet i Anders And. mangler navn og adresse på virksomheden. Der

er heller ingen produktbeskrivelse eller navn. Blot en påstand om et patent og en gang blålys om indtjening og støtte.

Det er en ommerEmbarrassed

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:18

RevisorOlsen:

Der

er heller ingen produktbeskrivelse eller navn.

Agel er fint beskrevet i andre indlæg.
Så vidt jeg har forstået er det en energiholdig gele på små éngangsplasticbøtter til at sprøjte direkte ind i munden - til en kilopris der ligger væsentligt over andre geleprodukter med mange kulhydrager (f.eks. ribsgele fra Den Gamle Fabrik).
Salgsargumentet er vist nok, at nogle elitesportsfolk indtager hurtige kulhydrater på denne måde, derfor vil det også være godt for alle vi andre, der går og kæmper med at holde vores energiindtag så lavt, at vi ikke tager på.

Når det er sagt, så mener jeg, det er forkasteligt, at man forsøger at "sælge" budskabet som en jobannonce, men det har andre jo så fint gjort rede for i både denne og andre tråde.

mvh Hans

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:28

Tak Hans

Plejer nu at lave frisk presset appelsinjuice. Men så lære jeg lidt nytIdea

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:47

Måske ville det være bedst for alle parter, hvis MLM-trådene ikke dukkede op på forsiden?

Så ville nogle folk ikke føle sig provokeret og MLM-folket kunne få ro til deres MLM-halløj ;o)

Bare en tanke jeg fik.....

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)